ارومیه خردادماه میزبان مسابقات لیگ ملت های والیبال 2019 است

به گزارش همه ایده های جدید ، عبدالله چمن گلی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از محل برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال 2019 اظهارداشت: مسابقات لیگ ملت های والیبال 2019 از 10 خرداد تا 9 تیر و در طول 6 هفته ابتدا در کشور چین، هفته دوم در ژاپن، هفته سوم و چهارم در ایران و در شهرهای ارومیه و اردبیل، هفته پنجم در بلغارستان و هفته ششم در آمریکا برگزار خواهد شد.

ارومیه خردادماه میزبان مسابقات لیگ ملت های والیبال 2019 است

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ارومیه میزبان هفته سوم این دوره از رقابت ها است که از آدینه 24 خرداد ماه به مدت 3 روز در سالن 6 هزار نفری ارومیه برگزار می گردد اضافه کرد: تیم ایران در هفته سوم رقابت های والیبال لیگ ملت های 2019، آدینه 24 خرداد در ارومیه میزبان تیم کانادا خواهد بود و روزهای 25 و 26 خرداد نیز به ترتیب از لهستان و روسیه میزبانی می نماید.

چمن گلی اعلام کرد: تمامی برنامه ها و تمهیدات لازم از جمله خرید وسایل و جایگاه ها و غیره به صورت مدون صورت گرفته است و هیچ گونه مسئله ای در این رابطه وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اضافه کرد: از تمامی پیشکسوتان والیبال استان دعوت شده است تا برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مسابقات نظر دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارومیه خردادماه میزبان مسابقات لیگ ملت های والیبال 2019 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارومیه خردادماه میزبان مسابقات لیگ ملت های والیبال 2019 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید