برترین کباب پزهای آمریکا در این سریال جمع شده اند ، سریال هایی با طعم و مزه نو

به گزارش همه ایده های جدید ، هفت سریال با موضوع آشپزی و یک سریال با موضوع جاسوسی در شبکه نمایش خانگی عرضه می گردد.

برترین کباب پزهای آمریکا در این سریال جمع شده اند ، سریال هایی با طعم و مزه نو

به گزارش همه ایده های جدید ، سریال های باربیکیو آمریکایی، شکل پاستا، میز سرآشپز: پیتزا، غذای خیابانی آسیا، 24 ساعته به جهنم و بازگشت، گردون رمزی: کشف نشده و سرآشپز مرحله بعدی، گردون عناوین هفت سریال و مستند سریالی هستند که با مضمون آشپزی در شبکه نمایش خانگی به صورت دوبله و زیرنویس اختصاصی منتشر شده اند. از ویژگی این سریال ها آشنایی مخاطبان با فرهنگ غذایی ملل مختلف و نحوه طبخ آنها به زبان ساده است.

سریال باربیکیو آمریکایی از محصولات کمپانی نتفلیکس و درباره مسابقه هایی است که در آمریکا برگزار می گردد. در این مسابقه برترین کباب پزان و آشپزان آمریکا دور هم جمع شده اند و برای عنوان برترین کباب پز آمریکا مبارزه می نمایند.

سریال شکل پاستا به آنالیز فرهنگ و تاریخ نهفته در اشکال مختلف و منحصر به فرد انواع پاستا می پردازد که در آن سرآشپز وان ایتالیایی، ایوان فانکه معروف به دانشجوی ابدی پاستاهای دست ساز سراسر ایتالیا را جستجو می نماید تا برترین استادهای تهیه پاستا در ایتالیا را پیدا کند.

سریال میز سرآشپز: پیتزا درباره سرآشپزهایی از سراسر دنیاست که یک غذای معمولی مانند پیتزا را با طعم های خاص و برش های هنری به نمایش می گذارند.

سریال غذای خیابانی آسیا، به آنالیز بعضی از غذاهای متنوع و غنی در بعضی کشورهای آسیایی از قبیل تایلند، تایوان، اندونزی، کره و هندوستان می پردازد.

سریال 24 ساعته به جهنم و بازگشت درباره سرآشپز دنیای گردون رمزی است. او در آشپزخانه سیار و مرکز فرماندهی پیشرفته خود به رستوران های مشکل دار در سراسر کشور می رود و سعی می نماید آنها را نجات بدهد. گردون رمزی تمام این کارها را در عرض 24 ساعت انجام می دهد.

سریال گردون رمزی: کشف نشده، ماجراجویی گردون رمزی در خصوص الهامات آشپزی، ماجراهای حماسی و تجربیات فرهنگی که هرگز فراموش نخواهد کرد. او به بعضی از باورنکردنی ترین و دورافتاده ترین مکان های تاریخی روی زمین سفر می نماید.

سریال سرآشپز مرحله بعدی، گردون، مسابقه ای است که شرکت نمایندگان آن در سه مرحله با یکدیگر رقابت می نمایند. به عقیده گردون رمزی، آشپز خوب کسی نیست که در شرایط خوب و برترین مواد بتواند آشپزی کند، بلکه برترین آشپز کسی است که بتواند با هر مواد اولیه ای و در بدترین شرایط هم آشپزی کند.

بعلاوه قسمت اول مینی سریال تهاجم سری Secret Invasion به کارگردانی علی سلیم Ali) Selim) در ژانر جاسوسی، ابرقهرمان و ماجراجویانه، همزمان با پخش دنیای، با دوبله فارسی در پلتفرم تماشاخونه عرضه شد.

تهاجم سری محصول سال 2023 کشور آمریکا، به کارگردانی علی سلیم به وسیله کایل بردستریت برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده است.

مینی سریالی ماجراجویانه تهاجم سری داستان همکاری فیوری و تالوس است که سعی می نمایند با اقدامی شجاعانه جلوی اسکرول ها را بگیرند که به بالاترین کره ها در دنیا نفوذ نموده اند. ساموئل ال. جکسون نقش اصلی نیک فیوری را بازآفرینی می نماید و در کنارش بن مندلسون در نقش تالوس حضور دارد. امیلیا کلارک، الیویا کلمن، کوبی اسمالدرز، کینگزلی بن ادیر، کریستوفر مک دونالد و کارمن اجوگو از دیگر بازیگران این مینی سریال هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "برترین کباب پزهای آمریکا در این سریال جمع شده اند ، سریال هایی با طعم و مزه نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کباب پزهای آمریکا در این سریال جمع شده اند ، سریال هایی با طعم و مزه نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید