بیش از 16 کشته و زخمی در پی ریزش ساختمانی در نیجریه

به گزارش همه ایده های جدید ، در پی ریزش یک ساختمان غیراستاندارد سه طبقه در مرکز نیجریه دست کم جسد 12 نفر از زیر آوارها خارج شده است.

بیش از 16 کشته و زخمی در پی ریزش ساختمانی در نیجریه

به گزارش همه ایده های جدید ، این حادثه روز دوشنبه به وقوع پیوسته و به گفته یک مقام سازمان ملی مدیریت بحران نیجریه تاکنون جسد 12 نفر از زیر آوارهای این ساختمان خارج شده و چهار نفر دیگر نیز در این حادثه زخمی شده اند که برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شده اند.

هفت نفر نیز در این حادثه بدون هیچ گونه آسیبی از محل ساختمان نجات داده شده اند.

این مقام مسوول با بیان این که مغازه ها و خانه های مسکونی زیادی در این ساختمان وجود داشته، استفاده از مواد نامرغوب و غیراستاندارد در ساخت این ساختمان را علت سقوط آن مطرح نموده است.

عملیات جست وجو و نجات در این ساختمان خاتمه یافته و محل حادثه برای انجام تحقیقات بیشتر به منظور معین علت وقوع آن محصور شده است.

یک کارشناس سقوط ساختمان ها در نیجریه را به دلیل بی توجهی به قوانین و استانداردهای ساخت و ساز رایج دانسته و اعلام نموده است که بیش از 1000 ساختمان در شهر لاگوس با جمعیت حدود 20 میلیون نفری با خطر سقوط روبرو هستند که در صورت بی توجهی و انجام نشدن اقدامات لازم می توانند فاجعه آفرین باشند.

بنا بر گزارش سی ان ان، در ماه میلادی مارس سقوط ساختمان سه طبقه یک مدرسه ابتدایی در لاگوس منجر به کشته شدن بیش از 20 نفر شد که بیشتر آن ها را بچه ها تشکیل می دادند. این ساختمان نیز مانند بیشتر دیگر ساختمان های این شهر با مسائل ساختاری روبرو بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بیش از 16 کشته و زخمی در پی ریزش ساختمانی در نیجریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 16 کشته و زخمی در پی ریزش ساختمانی در نیجریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید