تجلیل از مدال آوران پاراآسیایی جاکارتا، بوشهری ها خوش درخشیدند

به گزارش همه ایده های جدید ، احمد بهروزیان فرد در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تبریک روز پاراالمپیک گفت: ورزشکاران استان بوشهر دارای قابلیت ها و ظرفیت های بسیار خوبی هستند و موفق شدند در رقابت های پارا آسیایی خوش بدرخشند.

تجلیل از مدال آوران پاراآسیایی جاکارتا، بوشهری ها خوش درخشیدند

وی اضافه نمود: حمایت از همه ورزشکاران به ویژه قهرمانان از دغدغه های همیشگی ماست و در این راستا پیش از اعزام به رقابت های پارا آسیایی با تشکیل ستادی شرایط ورزشکارانی را که مستعد کسب سهمیه و مدال بودند رصد نموده و حمایت مالی کردیم تا با آرامش خیال بهتری به تمرینات خود بپردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اعزام 13 ورزشکار و مربی از استان بوشهر به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اعلام کرد: ورزشکاران استان در این رقابت ها 11 مدال را کسب کردند.

وی با اشاره به تجلیل از مدال آوران استان بوشهر، بیان نمود: قرار است به زودی در مراسمی از مدال آوران استان بوشهر در رقابت های پاراآسیایی جاکارتا با حضور مسئولان تجلیل گردد.

عذرا مهدوی کیا با یک طلا و دو برنز، محمدرضا احمدی با یک طلا، سید عرفان لیراوی با یک برنز، محمدرضا ابراهیم زاده مطلق با یک طلا به عنوان مربی گلبال، فریبا زنده بودی با دو مدال طلای تیمی، نقره و برنز انفرادی و مجید باقری با یک مدال طلای تیمی مدال آوران استان بوشهر بودند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تجلیل از مدال آوران پاراآسیایی جاکارتا، بوشهری ها خوش درخشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از مدال آوران پاراآسیایی جاکارتا، بوشهری ها خوش درخشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید