شرح مهمان جوکر درباره ماجرای توهین به معلولین

به گزارش همه ایده های جدید ، سیروس میمنت معتقد است من در این سال ها سریال پرمخاطبی مثل نون خ داشتم که واقعا بازخورد های بسیار مثبتی گرفتم؛ آنقدر مثبت که مردم هنوز هم مرا به نام کاراکتری که در این سریال ایفا کردم، در خیابان کیوان صدا می نمایند، اما فیدبک های برنامه ای مثل جوکر واقعاً ترکاند.

شرح مهمان جوکر درباره ماجرای توهین به معلولین

به گزارش ایسنا، سیروس میمنت بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که به تازگی او را در برنامه جوکر دیدیم، حضور در این برنامه به عنوان یک تجربه بسیار خوب یاد کرد و اضافه کرد: به نظرم جوکر برنامه نویی در کشورمان بود که برای اولین بار اتفاق می افتاد.

او درباره حاشیه های اخیر برنامه جوکر هم تاکید نمود: قصد ما خدایی نانموده توهین و بی احترامی به جامعه کم توان جسمی نبود، ما آن ها را می بینیم و با آن ها زندگی می کنیم، همه ما انسان هستیم، پس چرا باید کم توانی هم نوع خودمان را به تمسخر بگیریم؟!

وی در این زمینه به نگاهی از جانب خودش اشاره نمود و گفت: ما بزرگتر از چارلی چاپلین در عالم سینما نداشتیم. چارلی چاپلین مگر چطور راه می رود؟ یا لورل و هاردی که به لحاظ ذهنی کم توان هستند. من معتقدم اتفاقاً اگر درباره اینگونه افراد صحبت نکنیم درست نباشد، منتهی نه به شکل توهین آمیز بلکه به شکل درست. اگر ما درباره کم توانان صحبت می کنیم یعنی فراموششان ننموده ایم، یعنی ما آن ها را می بینیم و با آن ها زندگی می کنیم.

کیوان در نون خ 4 چطور است؟

این بازیگر در ادامه درباره همکاری اش با فصل چهارم سریال نون خ شرح داد: این مجموعه به تازگی پیش فراوریش آغاز شده و گروه مشغول انجام کار های اولیه و تکمیل مراحل نگارش هستند، اما هنوز ما مقابل دوربین نرفته ایم. فکر می کنم تا اوایل پاییز این اتفاق بیفتد و کارمان آغاز گردد. راستش هنوز خیلی درباره شخصیت کیوان در سری چهارم صحبت نکردیم و متن را کامل نخواندم، اما قطعا شخصیت ذاتی این کاراکتر تغییر نمی کند و همان کیوان است، اما ممکن است با یک شکل و رفتار جدیدی از این شخصیت روبرو شویم و واکنش های جدیدی از کیوان ببینیم.

او درباره جدیدترین کارهایش گفت: با سریال راز بقا هم همکاری داشتم که تمام شد و تجربه بسیار خوبی بود، اما متاسفانه شرایط کاری ام به گونه ای بود که فرصت نشد بیشتر در خدمت گروه باشم؛ بنابراین نقشم چندان بلند نبود، اما شیرین و خوب بود. در حال حاضر مشغول بازی در سریالی برای تلویزیون هستم که 80 درصد آن ضبط شده است، اما تا به امروز گروه فراوری خبری از پروژه اعلام نموده اند و من هم اجازه ندارم درباره اش صحبت کنم.

میمنت بعلاوه درباره اینکه نگاهش نسبت به جوانسازی سازمان صداوسیما و تغییر مدیریت های اخیر در تلویزیون چیست؟ اظهار داشت: به علت اینکه هنوز نتیجه عملکرد مدیران را در تلویزیون ندیده ایم نمی توانیم نظر بدهیم و نمی توانیم صرفا، چون جوان هستند، بگوییم می توانند بهتر از باتجربه ها باشند. باید ببینیم عملکردشان چطور است و بعد مقایسه کنیم، اما در کل جوانسازی اتفاق بدی نیست، منتهی چه جوان و چه باتجربه و سن بالا باید بینشمان را نسبت به مسائل جامعه تغییر بدهیم و درباره همه چیز صحبت کنیم و نگذاریم هیچ چیزی مسئله ساز گردد. تا جایی که منافع ملی کشورمان، دینمان و برخورد اجتماعی مان اجازه می دهد باید درباره همه مسائل صحبت کنیم و دستمان باز باشد.

نوشتن را بیشتر از بازیگری دوست دارم، اما حوصله دعوا ندارم

این بازیگر و فیلمنامه نویس که طراحی فیلمنامه سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران را بر عهده داشت، در انتها گفت و گوی خود درباره اینکه چرا دیگر نمی نویسد؟ گفت: راستش خیلی فرصت نمی گردد، اما نه اینکه کلا نمی نویسم اتفاقاً نوشتن را بیشتر از بازیگری دوست دارم و شغل اولم است، چه کار بگردد و چه نگردد من همواره درگیر نوشتن هستم، اما راستش را بخواهید شاید حوصله این را ندارم که بروم و دعوا کنم که چرا طرحم رد می گردد؛ وگرنه موضوعات خیلی خوبی دارم که اگر فضا خوب باشد می توانیم کار کنیم، اما در این شرایط فعلا خیر. اگر کاری از من در نمی آید علت بر این نیست که نمی نویسم. امیدوارم در آینده شاهد شرایط بهتری در سازمان صداوسیما باشیم.

منبع: فرارو

به "شرح مهمان جوکر درباره ماجرای توهین به معلولین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح مهمان جوکر درباره ماجرای توهین به معلولین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید