خانه موزه خیمه شب بازی بازگشایی می گردد

به گزارش همه ایده های جدید ، خانه موزه خیمه شب بازی ایران که به وسیله ستاره اسکندری و سیاوش ستاری بنیاد شده بعد از وقفه دو ساله با مدیریت فهیمه امن زاده بازگشایی می گردد.

خانه موزه خیمه شب بازی بازگشایی می گردد

به گزارش همه ایده های جدید به نقل از روابط عمومی این خانه موزه، روز سه شنبه 23 خرداد خانه موزه خیمه شب بازی ایران با برگزاری مراسم افتتاحیه مجدد شروع به کار می نماید.

در مراسم بازگشایی که ساعت 18 با حضور اهالی فرهنگی و هنری همراه است، نمایشگاه خانه موزه و جعبه عروسک های خیمه شب بازی رونمایی می گردد.

خانه موزه خیمه شب بازی ایران ، کوشش دارد در قالب یک نهاد خصوصی به معرفی یکی از مهم ترین هنرهای نمایشی-عروسکی ایران بپردازد که در زمره میراث های ناملموس ایرانی دارای معروفیت جهانی است.

سه شنبه های مبارک عنوان برنامه ای است که از دور تازه فعالیت خانه موزه هر سه شنبه میزبان علاقه مندان می گردد و هر هفته در خانه موزه اجرا می گردد و هر بار راوی داستانی متفاوت از مبارک است.

خانه موزه خیمه شب بازی ایران دارای عروسک های قدیمی خیمه شب بازی از دهه 40 تا کنون و کتاب های تخصصی در این حوزه و ... است. آدرس این خانه موزه بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه شاهد، پلاک 6 است

علاقه مندان برای تماشای این نمایش و حضور در مراسم بازگشایی می توانند ساعت 18 به خانه فرهنگ و هنر مانا در خیابان وصال شیرازی، مراجعه نمایند.

منبع: دنیای سفر

به "خانه موزه خیمه شب بازی بازگشایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه موزه خیمه شب بازی بازگشایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید