راهیابی ملی پوش کرمانی به مسابقات بین المللی بدمینتون فجر

به گزارش همه ایده های جدید ، ساغر رفیعی از کرمان در قالب تیم ملی در مسابقات بین المللی بدمینتون فجر حضور می یابد.

راهیابی ملی پوش کرمانی به مسابقات بین المللی بدمینتون فجر

به گزارش خبرنگار ، کمیته تیم های ملی فدراسیون بدمینتون، اعضای تیم ملی بدمینتون کشورمان برای حضور در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی فجر ایران را معرفی کرد که در این بین نام ساغر رفیعی از کرمان نیز به عنوان بازیکن به چشم می خورد.

اردوی ملی پوشان بانوی کشورمان برای حضوری قدرتمند در این رقابتها طی 4 مرحله تا شروع این مسابقات برگزار خواهد شد که 2 مرحله در تهران، یک مرحله در استان آذربایجان شرقی شهر هشترود (جوانان و نوجوانان دختر) و مرحله آخر در استان البرز است.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روزهای 15 تا 18 بهمن ماه امسال با جوایز 25 هزار دلاری در قسمت یک نفره و دونفره با حضور بازیکنان خارجی و داخلی در شهرستان کرج برگزار می گردد و بازیکنان مطرح دنیا به منظور افزایش رنک خود در این مسابقات حضور می یابند.

تاکنون بازیکنان کشورهای اسپانیا ، تایلند، اردن، هند، پرتغال، بلغارستان، جمهوری چک، مولداوی، موریس، ویتنام، مالت، ترکیه، مالزی، ایتالیا، اندونزی، جمهوری آذربایجان، اوکراین، ایسلند و میانمار برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راهیابی ملی پوش کرمانی به مسابقات بین المللی بدمینتون فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی ملی پوش کرمانی به مسابقات بین المللی بدمینتون فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید