رقابت آزار دهنده در فروش بلیط جنگ های خنده و تفریحات کیش

به گزارش همه ایده های جدید ، در برخی تور مسافرتی داخلی مثل تور کیش، تور قشم، تور چابهار و تور شیراز خدماتی مانند گشت های شهری هم وجود دارد.

رقابت آزار دهنده در فروش بلیط جنگ های خنده و تفریحات کیش

این گشت ها با عنوان تور شهرگردی (تور چابهارگردی) ارائه می شوند و عمدتا توسط هتل محل اقامت و یا از طریق آژانس مسافرتی ارائه شده و به منظور بازدید از جاذبه های تاریخی، طبیعی منطقه یا شهر مورد نظر برگزار می شوند. اما داستان تور کیش بسیار متفاوت است. چرا که شهرت و محبوبیت این جزیره بیشتر به خاطر تفریحاتی است که لذت تجربه­ی هیجان و آرامش را در کنار هم به شما می­دهند و همین موضوع هم باعث شده که بازار پرسود و جذاب ارائه بلیط جنگ ها و تفریحات کیش، به شدت رقابتی و البته کمی نابسامان شود.

جنگ های شبانه و تفریحات تور کیش

تورکیش یکی از تورهای مورد توجه اغلب افرادی می باشد که علاقه مند به تفریحات آبی و جُنگ های شبانه هستند. بیشتر تفریحات کیش، منحصر به تورکیش بوده و در منطقه گردشگری دیگری در کشور دیده نمی شوند. همچنین جُنگ هایی که در جزیره کیش برگزار می شود از پر طرفدارترین جُنگ ها بوده و انواع سلیقه ها را پوشش می دهند؛ به همین دلیل تعداد افرادی که به این دست از تفریحات علاقه دارند کم نیست و این موضوع باعث داغ شدن بازار دلالان خرید فروش بلیت جُنگ ها و تفریحات کیش می شود

منفعت شخصی یا رضایت مسافر؟!

بعد از ورود به کیش از همان ابتدا اولین چیزی که جلب توجه می کند تلاش فعالین فروش بلیط جنگ ها و تفریحات کیش در هتل محل اقامت و یا در حین ترانسفر فرودگاهی است که سعی در فروش بلیت تفریحات کیش و ارائه قیمت های بسیار متنوع به مسافران را دارند. اما موضوع به اینجا ختم نمی شود و این اتفاقات تا زمانی که شما در جزیره کیش حضور دارید هم ادامه خواهند داشت و در لابی هتل، سطح شهر حتی در سواحل تفریحی هم با افرادی رو به رو خواهید بود که سعی دارند که این بلیت ها را به شما بفروشند. با کمی تحقیق راجع به قیمت بلیت تفریحات آبی تور مسافرتی کیش، به تفاوت چشم گیر قیمت ها در بین ارائه دهندگان بلیت این خدمات پی خواهید برد. اشخاصی که یا در پذیرش هتل محل اقامت حضور داشته و یا در ساحل به شما نزدیک شده و بلیت تفریحات را به شما ارائه می دهند. به عنوان مثال ممکن است شما بلیت یکی از تفریحات آبی کیش را در ساحل این جزیره و با قیمت 120 هزار تومان خریداری کنید، بعد از بازگشت به هتل متوجه می شوید که آژانس تفریحی هتل همان تفریحات آبی را با قیمت 90 هزار تومان به شما ارائه می دهد! اما علت این اختلاف قیمت در تفریحات تورکیش چیست؟

خدمات یکسان با قیمت متفاوت

با توجه به این که در نهایت تمام این تفریحات به طور کاملاً یکسان انجام می شوند و ارائه خدمات آن ها تفاوت چندانی با هم ندارد، نه تنها به هدف خود از خرید تورکیش که همان لذت بردن از تفریحات تور کیش است، دست نمی­یابید، بلکه در تمام طول سفر با این سوال رو به رو خواهید بود که، چه کسی بهترین قیمت را ارائه می دهد؟! مشخص کننده نرخ و هزینه همه تفریحات و جنگ ها و تفریحات در هر تور مسافرتی داخلی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، تورکیش هم از این قاعده مستثنی نبوده و نرخ بلیط تفریحات کیش از پیش مشخص شده و معین می­باشد. اما علت این تفاوت قیمت، وجود واسطه های بسیار، میان ارائه دهندگان تفریحات کیش و مسافرین تورکیش است و این مساله باعث کسب سودهای متفاوت، توسط فعالینی است که رقابتی محلی، شدید و گاها مخرب داشه و باعث سردرگمی متقاضیان تور کیش می شود.

بازاریابی تلفنی از طریق آژانس مسافرتی

هنگام رزرو تور کیش، همچنین تور ارزان کیش و تور لحظه آخری کیش از طریق آژانس های مسافرتی، ممکن است پیشنهاداتی به مسافر ارائه شود که شامل مواردی مثل ورودی سافاری، ورودی شهر بازی هایلند، ورودی کافه یخی و مواردی از این دست شود که شاید مبلغ همه این خدمات روی هم به 100 هزار تومان هم نرسد اما در صورت اعلام رضایت، شماره­ی شما در اختیار ارائه دهندگان خدمات تفریحی کیش قرار داده می شود و شما در طول سفر با پیامک های بسیاری از طرف این افراد روبه رو می­شوید و این مساله ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد.

بهترین روش خرید تفریحات کیش

اکنون این سوال مطرح می شود که با توجه به توضیحات داده شده بهترین روش رزرو و خرید خدمات گردشگری و بلیت تفریحات آبی کیش چیست؟ پیش از آن که در مورد پاسخ به این سوال بحث کنیم باید بدانید که ارائه شده در تفریحات کیش از نظر کیفیت و زمان کاملا یکسان برگزار می شوند و تفاوتی بین خدمات ارائه شده توسط هتل و دیگر مراکز ارائه دهنده این خدمات در تورهای کیش وجود ندارد. پس بهترین روش برای رزرو خدمات تفریحی تور کیش، مقایسه قیمت ها بین هتل ها و سایر ارائه دهندگان بلیط تفریحات تور کیش و پیدا کردن مناسب ترین قیمت بین آنهاست. در این بین سایت های بسیاری نیز در زمینه فروش بلیت تفریحات کیش و ارائه پایین ترین نرخ به مسافرین تور کیش رقابت می کنند که از آن جمله می توان به سایت هایی مثل کیش تفریحات، کیش لندیار، کیش تخفیف و کیش برگ اشاره کرد.

خرید بلیط تفریحات کیش در کیش

بهتر است برای خرید بلیط تفریحات کیش عجله نکنید، تور کیش خود را تهیه کرده و حتی در صورت تمایل، شماره خود را در اختیار ارائه دهندگان بلیط تفریحات کیش قرار دهید. در جزیره کیش هم قیمت های ارائه شده توسط هتل را بررسی کرده و درنهایت بلیط تفریح کیش خود را با حوصله و بی دغدغه رزرو و یا خرید نمایید. البته در نظر داشته باشید که در ایام شلوغی جزیره کیش، همچون تابستان و نوروز، قیمت بلیط تفریحات کیش افزایش چشمگیری خواهد داشت، پس بهتر است قبل از سفر به کیش، خدمات تفریحات کیش خود را رزرو نمایید.

با آرزوی سفری خوش و تجربه تفریحاتی ماندگار.

منبع: توریسم آنلاین

به "رقابت آزار دهنده در فروش بلیط جنگ های خنده و تفریحات کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت آزار دهنده در فروش بلیط جنگ های خنده و تفریحات کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید