زباله های حاشیه شهر چهره اردبیل را زشت نموده است

به گزارش همه ایده های جدید ، موسی کنعانپور عصر دوشنبه در نشست هماهنگی پاکسازی زباله و نخاله های بین راهی استان اردبیل توضیح داد: گردشگری به عنوان یکی از محوری ترین راه های توسعه استان نام برده شده و باید از تمامی ابزارها برای معرفی هر چه مناسب منطقه استفاده گردد.

زباله های حاشیه شهر چهره اردبیل را زشت نموده است

وی اضافه نمود: سازمان های مردم نهاد در کنار سایر دستگاه های فرهنگی وظیفه بسیار سنگینی را در راستای آگاهسازی جامعه و جاری کردن فرهنگ پاکسازی محیط از زباله ها دارند تا در نظافت فضای شهری و حاشیه های شهر موفق عمل کرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل ادامه داد: تنها توجه کردن به پاکسازی های مقطعی زباله ها باعث پاکیزه نگهداشتن شهر نخواهد شد و در این راستا نیازمند آموزش های کاربردی و عملیاتی هستیم.

کنعانپور یادآور شد: تمامی مردم در کنار مسئولان باید پای کار آمده و نسبت به این موضوع احساس مسئولیت اجتماعی داشته باشند.

وی اضافه نمود: در صیانت از محیط زیست و پاکسازی شهر بهره گیری کمتر از کیسه های پلاستیکی و جایگزین نمودن آن با کیسه های پارچه ای و یا قابل بازیافت از جمله دیگر برنامه های محوری بوده که می تواند در پایین آوردن سطح فراوری زباله مفید واقع گردد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل ادامه داد: به منظور توجه به زیباسازی شهر پاکسازی زباله ها از حواشی شهر اردبیل با جدیت تمام پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زباله های حاشیه شهر چهره اردبیل را زشت نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زباله های حاشیه شهر چهره اردبیل را زشت نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید