قانون جدید سازمان لیگ علیه بازیکنان زرنگ

به گزارش همه ایده های جدید ، با این قانون باشگاه ها، مربیان، بازیکنان و مدیران برنامه باید دست بجنبانند اما بیشتر فشارها روی بازیکنانی است که باشگاه ها را سر کار می گذارند و همزمان با چند باشگاه مذاکره می نمایند .

قانون جدید سازمان لیگ علیه بازیکنان زرنگ

ثبت قرارداد 14 بازیکن دو هفته قبل از آغاز فصل

سعید فتاحی مدیر مسابقات سازمان لیگ اطلاع داد: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ از فصل آینده تیم های لیگ برتری مطابق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا باید 14 روز قبل از آغاز مسابقات حداقل نام 14 بازیکن خود را در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ثبت نموده باشند. اگر تیمی نام بازیکنانش را ثبت نکند مطابق قوانین با آن برخورد خواهد شد.البته در سایر لیگ ها از لیگ دسته اول تا دسته سوم تیم ها باید 10 روز قبل از آغاز مسابقات حداقل نام 14 بازیکن خود را ثبت نمایند.

با این قانون باشگاه ها، مربیان، بازیکنان و مدیران برنامه باید دست بجنبانند اما بیشتر فشارها روی بازیکنانی است که باشگاه ها را سر کار می گذارند و همزمان با چند باشگاه مذاکره می نمایند و پیشنهادهایشان را در آب نمک نگه می دارند تا با سوء استفاده از بازارگرمی رسانه ها قیمت شان را بالاتر برده و روز آخر به تیم بروند که بالاترین دستمزد را می دهد.

3-165

منبع: ایران ورزشی

به "قانون جدید سازمان لیگ علیه بازیکنان زرنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون جدید سازمان لیگ علیه بازیکنان زرنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید