لیگ برتر والیبال، شهرداری ارومیه از سد سایپا گذشت، ورامین مغلوب گنبد شد

به گزارش همه ایده های جدید ، تیم های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد در آخرین دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

لیگ برتر والیبال، شهرداری ارومیه از سد سایپا گذشت، ورامین مغلوب گنبد شد

به گزارش همه ایده های جدید ، تیم سایپا که تغییرات زیادی در فصل جابجایی لیگ والیبال داشت در نخستین نمایش خود در نیم فصل دوم، مقابل تیم مدعی شهرداری ارومیه نهاده شد و با نتیجه 3 بر 2 باخت.

دو تیم در ست نخست، بازی پایاپایی ارائه کردند ولی حملات بهتر بازیکنان شهرداری ارومیه، نتیجه را 25 بر 22 به سود این تیم ثبت کرد. سایپا، آغاز بهتری در ست دوم داشت و 8 بر 4 از حریف پیش افتاد. حملات سایپا در این ست، رجحان محسوسی نسبت به ست نخست داشت و همین رجحان باعث پیروزی 25 بر 20 این تیم در ست دوم شد.

سایپا در ست سوم هم تیم برتر میدان بود اما چند دفاع روی تور پیروز از بازیکنان شهرداری و اشتباهات مکرر نارنجی پوشان تهرانی، نتیجه این را 27 بر 25 به سود شهرداری ارومیه رقم زد.

استرس و حساسیت فوق العاده بالای بازی برای سرمربیانی دو تیم از نکات جالب توجه این بازی بود. عملیاتی شدن سیستم ویدئو چک نیز، شک و شبهه های داوری را در این بازی به حداقل رسانده بود.

شهرداری ارومیه در ست چهارم ناگهان افت محسوسی کرد و ست را 25 بر 14 به سایپا واگذار کرد تا سرنوشت بازی به ست پنجم کشیده گردد. ست پنجم با نتیجه 15 بر 17 به سود ارومیه به انتها رسید.

در دیگر بازی امروز، شهرداری گنبد 3 بر صفر شهرداری ورامین را شکست داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی همه ایده های جدید بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر والیبال، شهرداری ارومیه از سد سایپا گذشت، ورامین مغلوب گنبد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر والیبال، شهرداری ارومیه از سد سایپا گذشت، ورامین مغلوب گنبد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید