محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 12S در خبرنگاران

به گزارش همه ایده های جدید ، شیائومی در سال 2023، گوشی هوشمند میان رده ای به نام ردمی نوت 12S را روانه بازار کرد. از آنجایی که این محصول قیمت بسیار مناسبی دارد و در عین حال قابلیت های کاربردی و خوبی را در این رنج قیمتی به کاربران ارائه می دهد، با استقبال بسیار خوبی از سوی افراد مختلف روبرو شده و همچنان جزو یکی از پرفروش ترین گوشی های مالی شیائومی در خبرنگاران به شمار می رود. اگر از کاربران این گوشی هوشمند هستید و یا قصد خرید آن را دارید با خبرنگاران در این مطلب همراه باشید، چرا که قصد داریم در این مقاله به آنالیز محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 12S بپردازیم.

محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 12S در خبرنگاران

مشخصات فنی ردمی نوت 12S شیائومی

ردمی نوت 12S شیائومی مجهز به نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 90 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، نسبت تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 409 پیکسل بر اینچ پشتیبانی می نماید. قلب تپنده این گوشی هوشمند شیائومی تراشه هلیو G96 مدیاتک است که همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 به پردازش تصاویر می پردازد. کاربران می توانند از بین 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 108 مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو دیده می شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم برداری 1080P با سرعت 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم نموده است.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز از فرمت فیلم برداری 1080P پشتیبانی می نماید. ردمی نوت 12S به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر 33 وات درون جعبه، انرژی مجدد خود را تأمین می نماید. سیستم عامل اندروید 13 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری MIUI 14 را اجرا می نماید. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند در مدل 4G روانه بازار شده و تا دو سال به روزرسانی نرم افزاری دریافت خواهد نمود.

در ادامه به معرفی محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 12S شیائومی در چهار بخش می پردازیم:

  1. کاور محافظ
  2. محافظ نمایشگر
  3. محافظ سنسورهای دوربین
  4. شارژر

لوازم جانبی ردمی نوت 12S شیائومی؛ کاور محافظ

کاور قاب ناب مدل چرمی طرح Focus

اگر در بین لوازم جانبی برتر گوشی هوشمند ردمی نوت 12S شیائومی در پی خرید یک کاور چرمی هستید و به محصولات چرمی علاقه دارید، کاور قاب ناب مدل چرمی طرح Focus اینجاست تا تجربه یک خرید لذت بخش را برای شما به همراه بیاورد. این کاور محافظ از چرم مصنوعی باکیفیت فراوری شده که دوام بالایی دارد و در اثر استفاده های زیاد و یا ضربات احتمالی دچار آسیب دیدگی خاصی نمی گردد. وزن این محصول نیز در حدود 20 گرم است که به هیچ عنوان سنگینی خاصی به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نمی نماید. این قاب بادوام باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد نمود.

بعلاوه باید به ساختار مات این کاور محافظ اشاره کنیم که مانع از ماندن لکه های چربی و اثر انگشت روی پنل پشتی گوشی شما می گردد. برای محافظت بیشتر از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی، لبه های این بخش ها به صورت برآمده طراحی شده تا وقتی گوشی را روی سطح صاف قرار می دهید، این قسمت ها در تماس مستقیم با سطوح قرار نگیرند. این کاور چرمی به طور همه جانبه از بخش های مختلف گوشی هوشمند شما محافظت می نماید و حتی دکمه های گوشی را نیز پوشش می دهد. به لطف برش کاری دقیق پورت شارژ، کاربران احتیاجی به خارج کردن کاور هنگام شارژ کردن این گوشی ندارند. پوشش داخلی قاب نرم و لبه های آن برجسته است و بدین ترتیب هیچ فشاری به بدنه آن وارد نمی گردد.

کاور قاب نایس مدل NEWSK

بسیاری از کاربران دوست دارند از کاور محافظی استفاده نمایند که ظاهر مجذوب نماینده گوشی هوشمندشان را از دید سایر کاربران پنهان نکند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، کاور قاب نایس مدل NEWSK می تواند انتخاب مجذوب نمایندهی برای شما باشد. این لوازم جانبی برتر ردمی نوت 12S شیائومی از جنس پلاستیک سخت و سیلیکون فراوری شده که کیفیت بسیار مناسبی دارد و قادر است در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها از گوشی هوشمند شما محافظت کند. وزن این محصول نیز سبک است و نگرانی از بابت آن نخواهید داشت. حاشیه های این کاور محافظ با نوارهای رنگی مختلفی تزئین شده که اتفاقاً تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و شما با توجه به سلیقه خود می توانید از بین گزینه های مختلف دست به انتخاب بزنید. این حاشیه ها به صورت برجسته طراحی شده اند تا از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی محافظت نمایند.

این کاور محافظ با ساختار ژله ای انعطاف پذیری خوبی ارائه می دهد. یکی از دغدغه های کاربران هنگام خرید کاورهای شفاف، زرد شدن تدریجی آن ها پس از مدتی استفاده است که در خصوص این محصول این مشکل به وجود نخواهد آمد. بعلاوه بدنه این قاب ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت. از سوی دیگر باید به برش منظم محل مربوط به پورت ها و حفره ها اشاره کنیم که هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران به وجود نمی آورد. این قاب دارای برش های مناسب در محل دوربین ها و پورت هاست تا شما در هنگام احتیاج، به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. این محصول ضد آب نیز است و شما در صورت کثیفی به راحتی می توانید کاور را با آب تمیز کنید.

کاور اسپارتان مدل Magnet Ring

اگر در نگهداری صحیح از گوشی هوشمند خود دچار مشکل هستید و در پی خرید یک کاور محافظی می گشت که در برابر حوادث احتمالی به صورت همه جانبه از گوشی هوشمند شما محافظت کند، کاور اسپارتان مدل Magnet Ring می تواند دغدغه شما را در این زمینه خیلی سریع و راحت کاهش دهد. این لوازم جانبی برتر ردمی نوت 12S شیائومی از متریال پلی کربنات، فلز و پلاستیک TPU فراوری شده که به خوبی در برابر ضربات احتمالی مقاومت می نماید و دوام مناسبی دارد. خوشبختانه وزن این محصول نیز 30 گرم است و خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. دوام این محصول بسیار بالاست و در اثر استفاده زیاد دچار مشکلاتی نظیر کم رنگ شدن پنل پشتی نمی گردد.

لبه های اطراف سیستم دوربین و نمایشگر کاور اسپارتان مدل Magnet Ring به شکل کمی برآمده طراحی شده تا در صورت قرار گرفتن گوشی روی سطح صاف، این بخش های دچار آسیب دیدگی نشوند. بخش های مربوط به درگاه ها در این کاور به خوبی برش داده شده اند تا کاربران هیچ محدودیتی در هنگام استفاده از این کاور نداشته باشند. این کاور دو ویژگی خاص و منحصربه فرد دارد. اول باید به درب کشویی سیستم دوربین این کاور اشاره کنیم که نقش محافظتی دارد تا در صورت عدم استفاده از آن، هیچ نگرانی از بابت آسیب رسیدن به لنزها نداشته باشید. بعلاوه در پنل پشتی این محصول یک حلقه تعبیه شده که شما می توانید از آن به عنوان یک استند محافظتی بهره ببرید و هم می توانید با این حلقه گوشی را به هولدرهای آهنربایی بچسبانید. این کاور در برابر آب نیز مقاوم است و در صورتی که کثیفی شما به راحتی می توانید آن را تمیز کنید.

کاور زوبینا مدل Snoopy

در بین لوازم جانبی ردمی نوت 12S شیائومی، مدل های با طراحی فانتزی و خاص نیز دیده می گردد که از جمله آن ها می توانیم به کاور زوبینا مدل Snoopy اشاره کنیم. این کاور محافظ که از طراحی بسیار مجذوب نمایندهی بهره می برد، از پلاستیک سخت و TPU فراوری شده که دوام نسبتاً خوبی دارد، اما طبیعتاً در برابر ضربات خیلی نمی توانید روی مقاومت آن حساب باز کنید. بعلاوه وزن این محصول در حدود 30 گرم است و چند روز پس از استفاده، خیلی سریع و راحت به آن عادت خواهید کرد. طرح پنل پشتی این کاور محافظ به صورت چاپ سه بعدی بوده و هیچ گونه برآمدگی برخلاف تصور ندارد.

بخش پورت این کاور نیز به خوبی برش داده شده تا برای شارژ کردن گوشی، احتیاجی به خارج کردن کاور نداشته باشید. این کاور روی دکمه های گوشی را نیز می پوشاند. بامبر سیلیکونی به خوبی دور تا دور گوشی را پوشش می دهد تا به لبه های بدنه و دکمه ها آسیبی نرسد. در قسمت نمایشگر و سیستم دوربین هم برجستگی اندکی مشاهده می گردد که باعث می گردد در صورت برخورد به زمین، این دو بخش مهم و کلیدی گوشی شما آسیب زیادی را متحمل نگردد. بدنه این قاب ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن هیچ ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت. لبه های این کاور محافظ انعطاف پذیری خوبی دارند و به همین دلیل به راحتی می توانید قاب را از گوشی جدا کنید.

کاور قاب گارد مدل PAFNEW

می رسیم به کاورهای محبوب با طرح پافری که این روزها در میان کاربران به شدت محبوب شده اند و شرکت های فراورینماینده لوازم جانبی نیز کاورهای با چنین طراحی را برای بیشتر گوشی ها روانه بازار نموده اند که کاور قاب گارد مدل PAFNEW، از جمله آن ها به شمار می رود. این لوازم جانبی محبوب ردمی نوت 12S از پلاستیک سخت و TPU فراوری شده که مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارند. بعلاوه رویه این کاور محافظ از پوشش پارچه ای نرم پوشانده شده که حس بسیار خوبی به دست کاربران القا می نماید. وزن این محصول 15 گرم است و به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی شما اضافه نخواهد نمود.

پوشش بیرونی با طراحی برآمده کاور قاب گارد مدل PAFNEW مانع از تعریق می گردد و از روی دست کاربران به هیچ عنوان سر نمی خورد. در بخش داخلی بدنه گوشی، شاهد قرارگیری روکش میکروفیبر هستیم تا به بدنه گوشی هوشمند شما در اثر گرما و یا موارد این چنینی هیچ گونه آسیبی وارد نگردد. اگر به شکل ظاهری لبه های این کاور محافظ توجه کنید، متوجه می گردد که لبه های آن کمی بالا آمده طراحی شده اند. علت این طراحی آن است که با قرارگیری گوشی درون قاب، حاشیه های بلندش می تواند از نمایشگر و تا حدودی از سیستم دوربین به خوبی محافظت کند. برش های دقیق برای دسترسی آسان به پورت ها و کلیدها از دیگر ویژگی های بسیار خوب این کاور محافظ به شمار می رود. جریان هوا نیز به خوبی بین کاور و گوشی رد و بدل می گردد.

کاور مانستر مدل Plated

کاورهای با طراحی براق، یکی از مجذوب نماینده ترین کاورهای موجود برای گوشی های هوشمند است که بسیاری از کاربران آن را برای محافظت از گوشی هوشمند خود انتخاب می نمایند و کاور مانستر مدل Plated نیز جزو همین دسته از کاورهای محافظ به شمار می رود. این لوازم جانبی ردمی نوت 12S از جنس پلاستیک TPU فراوری شده که علاوه بر داشتن کیفیت مناسب، دوام بسیار خوبی دارد و در برابر خطوخش ها نیز تا حدود بسیار زیادی از گوشی محافظت می نماید. وزن این کاور محافظ حدود 40 گرم است و شاید در روزهای اول استفاده از آن کمی گوشی شما سنگین کند، اما نگران نباشید چرا که خیلی زود به آن عادت پیدا خواهید کرد.

این قاب محافظ به صورت همه جانبه و یکپارچه از گوشی هوشمند شما محافظت می نماید و به سبب انعطاف پذیری بالایی که دارد، به راحتی می توان گوشی را درون آن قرار داد و از آن خارج کرد. دسترسی به دکمه ها و درگاه های گوشی در این قاب بسیار ساده است؛ به گونه ای که هنگام استفاده از آن ها با مشکل خاصی روبرو نخواهید شد. بعلاوه لبه های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین این کاور حدود چند میلی متر بالاتر آمده تا کاربران از بابت محافظت از این دو بخش مهم گوشی خود نگرانی نداشته باشند. این کاور دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است و در صورت کثیفی قابلیت شست وشو در برابر آب را نیز دارد. بعلاوه ارتفاع میان قاب و نمایشگر گوشی باعث می گردد تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می دهید، نمایشگر آن دچار آسیب دیدگی نگردد.

کاور لئون مدل Dorang Oro

اگر از علاقه مندان به کاورهای با طراحی دو رنگ در بازار لوازم جانبی گوشی های هوشمند هستید، کاور لئون مدل Dorang Oro شما را از خریدتان پشیمان نخواهد نمود. این لوازم جانبی ردمی نوت 12S از پلاستیک نرم، TPU و سیلیکون فراوری شده که کیفیت ساخت مناسبی دارد و در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. این کاور محافظ وزنی حدود 30 گرمی دارد که خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. کاور لئون مدل Dorang Oro در برابر اثر انگشت و ذرات چربی و لکه مقاوم است و جای آن ها روی سطح گوشی نمی ماند.

لبه های این کاور محافظ، به نحوی طراحی شده که روی دکمه های گوشی را نیز می پوشاند و قسمت های مربوط به پورت و درگاه های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده اند. این محصول بسیار انعطاف پذیر است و به راحتی می توان آن را درون گوشی قرار داد یا آن را خارج کرد. درگاه های کاور مدل ژله ای کپسولی به خوبی برش داده شده اند تا هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران ایجاد نگردد.

کاور رز باد مدل MRM12

کاور رز باد مدل MRM12، یک محصول فوق العاده مجذوب نماینده برای کاربران ردمی نوت 12S است که از جنس پلاستیک نرم و TPU فراوری شده و حدود 20 گرم وزن دارد. به لطف ساختار مات این کاور، کاربران هیچ دغدغه ای از بابت جای ماندن لکه های اثر انگشت نخواهند داشت. مقاومت این کاور محافظ نیز بالاست و به لطف برش کاری دقیق پورت شارژ، کاربران احتیاجی به خارج کردن کاور هنگام شارژ کردن این گوشی ندارند. بعلاوه به جهت محافظت بیشتر از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی، لبه های این بخش ها به صورت برآمده طراحی شده است.

لوازم جانبی ردمی نوت 12S شیائومی؛ محافظ نمایشگر

محافظ صفحه نمایش مولتی نانو مدل X-S1N

محافظ صفحه نمایش مولتی نانو مدل X-S1N به راحتی روی نمایشگر نصب می گردد و پس از جداسازی نیز اثری از چسب روی نمایشگر باقی نخواهد ماند. این محافظ صفحه نمایش چربی گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی نماید. این لوازم جانبی ردمی نوت 12S با ساختار شفاف و بدون حاشیه رنگی به وسیله فناوری نانو ساخته شده و هیچ تأثیر منفی روی کیفیت تصاویر نمایشگر گوشی شما نمی گذارد. این محصول حدود 90 درصد نمایشگر گوشی را می پوشاند.

محافظ صفحه نمایش فول حریم شخصی گلس استار مدل SECRETS

اگر در پی گلس محافظی هستید که از حریم خصوصی شما در برابر دید سایر افراد کنارتان محافظت کند، گلس استار مدل SECRETS انتخاب خوبی خواهد بود. این محصول پس از قرار گرفتن روی نمایشگر شفافیت و وضوح تصویر را کاهش نمی دهد و دارای قابلیت هایی همانند نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان و سریع است. جنس این محصول از شیشه حرارت دیده و درجه سختی استاندارد 9H ساخته شده و تمام بخش های گوشی شما را پوشش می دهد.

لوازم جانبی ردمی نوت 12S شیائومی؛ محافظ دوربین

محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل Ring Metal

محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل Ring Metal از سیستم دوربین گوشی شما در برابر خطوخش، شکستگی و آسیب های احتمالی محافظت می نماید و پس از قرار گرفتن روی دوربین گوشی، کیفیت عکس های ثبت شده مثل روز اولشان خواهند بود. این محصول بسیار انعطاف پذیر است و به علت مقاومت خوبش در برابر ضربات احتمالی، مانع شکستن و خرد شدن سنسورهای دوربین گوشی هوشمند شما می گردد.

محافظ لنز دوربین فول گلس استار مدل 5DLENS

اگر در پی یک محافظ دوربینی هستید که کل سیستم دوربین گوشی شما را دربر بگیرد و از آن محافظت کند، محافظ لنز دوربین فول گلس استار مدل 5DLENS انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این محصول دارای وضوح و شفافیت بسیار بالا است و هیچ تأثیری روی کیفیت دوربین گوشی شما نمی گذارد. گلس استار مدل 5DLENS در برابر چربی و اثرانگشت مقاوم است و بدون ایجاد حباب نیز نصب خواهد شد.

لوازم جانبی ردمی نوت 12S شیائومی؛ شارژر

شارژر دیواری 33 وات مک دودو مدل Digital Display

ردمی نوت 12S شیائومی با شارژر 33 وات درون جعبه به کاربران تقدیم می گردد. اما اگر به هر علتی قصد خرید یک شارژر باکیفیت برای این گوشی را دارید، شارژر دیواری 33 وات مک دودو مدل Digital Display احتیاج شما را به خوبی رفع می سازد. این شارژر دارای پورت USB A و USB C است و به صورت کاملاً ایمن دستگاه شما را شارژ می نماید.

منبع: همه ایده های جدید

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 12S در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 12S در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید