معروف ترین مرکز خرید دبی؛ مارینا مال

به گزارش همه ایده های جدید ، مارینا مال دبی یکی از بزرگ ترین و معروف ترین مراکز خرید دبی است که با تلفیقی از معماری عربی و مدرن طراحی شده است و به عنوان بهشتی بزرگ برای سرگرمی و گشت وگذار در مراکز خرید متنوع شناخته می گردد. دبی مارینا مال یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در منطقه ساحلی مارینا دبی است که سالانه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب می نماید. این مرکز خرید طیف وسیعی از فروشگاه های کوچک و بزرگ را در خود جای داده و امکانات سرگرمیی، رفاهی و گردشگری بسیاری دارد. در ادامه به آنالیز ویژگی ها، امکانات و خدمات متعدد مارینا دبی پرداخته شده است.

معروف ترین مرکز خرید دبی؛ مارینا مال

معرفی مارینا مال دبی

مارینا مال در سال 2008 در 4 طبقه تاسیس شد و دارای مساحتی بیش از 390 هزار متر مربع است و بیش از 160 فروشگاه و رستوران دارد. بسیاری از برندهای مشهور دنیا همانند آدیداس، ریباک، نایک، اکو، مک دونالد، اچ اندام، دیور، زارا، تیفانی، کلوین کلین، ورساچه، گوچی و غیره در این مرکز خرید شعبه دارند. پارچه، لباس، کقش، پوشاک ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع زیورآلات، عینک، لوازم خانگی و برقی تنها بخشی از کالاهای متنوعی است که می توان از مرکز خرید مارینا مال دبی تهیه کرد.

علاوه بر وجود فروشگاه های بزرگ و کوچک در این مجموعه بزرگ، امکانات تفریحی متنوعی چون رستوران، کافه، شهربازی، سینما، بولینگ، استخر، مرکز تناسب اندارم و غیره دارد که می تواند بازدیدنمایندگان را تا ساعت ها سرگرم کند و لحظات خوبی برای آن ها رقم بزند.

طبقه همکف مارینا مال دبی

این طبقه دارای نمایندگی برترین برندهای مشهور دنیا است که از جمله آن ها می توان به برندهای معروفی چون زارا Zara، اچ اند ام H&M، کوتون، اکوو، لیوایز و غیره اشاره نمود. گردشگران در این طبقه می توانند انواع لباس های باکیفیت و اصل مردانه و زنانه طراحی شده به وسیله برندهای مشهور را خریداری نمایند. بعلاوه، برترین برندهای عینک آفتابی یا طبی همانند ویژن اسکپرس، مگ رابی اپتیکال و غیره وجود دارد. پس از گشت وگذار و خرید از فروشگاه ها می توانید برای برطرف خستگی و کسب انرژی دوباره، برای صرف غذا و نوشیدنی سری به برترین رستوران ها و کافه های موجود در این طبقه چون استارباکس بزنید و از آن لذت ببرید. اگر قصد داشته باشید زیباترین صنایع دستی و سوغاتی های خوشمزه دبی را برای دوستان و خانواده خود تهیه کنید، خرید از بازارچه های محلی طبقه همکف دبی مال برترین فرصت است.

طبقه اول مارینا مال دبی

معروف ترین برندهای فعال در حوزه مد و فشن همانند لاگوست، آدیداس، نایک، ربیاک، پوما، گپ و چندین برند دیگر در این طبقه قرار دارند. اگر در پی خرید برترین و باکیفیت ترین لباس های اسپورت و ورزشی هستید، در این طبقه می توانید پوشاک مورد نظر خود را در برترین کیفیت و با قیمتی مناسب تهیه کنید. طبقه اول فروشگاه های متنوع طلا و جواهرات را در خود جای داده است، فرصت دیدن و خرید از آن ها را از دست ندهید.

در ادامه گردش خود در مرکز خرید مارینا دبی می توانید در پردیس سینمایی این طبقه، برترین فیلم ها را دیدن کنید و در رستوران های بین المللی آن غذایی خوشمزه و لذیذ نوش جان کنید و روز خود را تکمیل کنید. در آخرین قدم از خرید خود در مرکز مارینا دبی مال می توانید از برندهای مطرح فعال در حوزه لوازم آرایشی چون برند سفورا فرانسوی بازدید کنید و محصولاتی اورجینال و باکیفیت تهیه کنید.

طبقه دوم مارینا مال دبی

در طبقه دوم از یک سو تفریحات متعددی چون مرکز تناسب اندام، استخر، ماساژ سنتی، مرکز فیتنس وجود دارد و از سویی دیگر این طبقه میزبان برترین فودکورت و رستوران های مشهوری چون مک دونالد، کی اف سی، آسیا این ورک، پیتزا هات و برندهای دیگر است که بوی خوش غذاهای آن گردشگران را به سوی خود جذب می نماید.

جشنواره های تخفیفی در دبی مال مارینا از 28 آگوست تا 2 سپتامبر است و برترین زمان برای خرید از آن محسوب می گردد. علاوه بر آن، افراد با داشتن عمار کارت می توانند هنگام خرید از این مال 10 تا 15 درصد تخفیف بگیرند.

منبع: همگردی

به "معروف ترین مرکز خرید دبی؛ مارینا مال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین مرکز خرید دبی؛ مارینا مال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید