چرا سریلانکا باید در فهرست سفرهای زمستانی باشد؟

به گزارش همه ایده های جدید ، اگر اهل سفر کردن باشید حتماً میدانید جنوب آسیا یکی از برترین جاها برای سفر در زمستان است، اما چرا سریلانکا در این میان انقدر محبوب شده است؟ در خبرنگاران درباره سریلانکا به شما خواهیم گفت که بهتر است در فهرست سفرهای زمستانی شما قرار بگیرد، بعلاوه از برترین نوع سفر نیز برای شما خواهیم نوشت تا بدانید که بهتر است فقط با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به این کشور جزیره ای سفر کرد یا بهتر است آن را در قالب تور سریلانکا رزرو نمود. از آب و هوای آن خواهیم گفت و شما را جهت یک تور بسیار عالی زمستانی و خانوادگی هدایت خواهیم کرد.

چرا سریلانکا باید در فهرست سفرهای زمستانی باشد؟

تور سریلانکا در زمستان

مارکو پولو سریلانکا را به عنوان برترین جزیره ای که بازدید نموده است مطرح نمود.

این بهشت دقیقاً بالای استوا قرار گرفته است و در حال حاضر از رونق خوب گردشگری برخوردار است و این موضوع به لطف کوه های مه آلود، سواحل با حاشیه نخل و مسیرهای چای زیبا است.

یکی از مکان های فوق العاده زیبای آن، شهر زیبای گال است. با مدرن شدن بخش اعظم سواحل غربی سریلانکا، چشم انداز دست نخورده گال برای مسافرانی است که می خواهند یک قدم به گذشته عجیب سریلانکا بروند. این شهر در نوک جنوب غربی سریلانکا واقع شده است.

از کلمبو که مرکز کشور سریلانکا است میتوان با 3 ساعت رانندگی به سمت شهر گال رفت. این شهر که مدتی مستعمره کشورهای مختلف بود، توانسته به همان شکل سنتی خود باقی بماند و برای گردشگران فرهنگی گزینه مناسبی است.

برای سفر به سریلانکا بهتر است با تور همراه باشید، بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت جداگانه باعث بالا رفتن هزینه های شما خواهد شد.

برترین زمان سفر به سریلانکا

از ماه دسامبر تا مارچ یعنی دقیقاً در فصل زمستان برترین زمان سفر به سریلانکا است. از ویژگی های مهم این کشور جزیره ای که باعث شده است خیلی از افراد به آن سفر نمایند ویزای فرودگاهی آن است که به راحتی در صورت داشتن بلیط هواپیما رفت و برگشت و رزرو هتل، میتوان به راحتی به سریلانکا سفر کرد.

برای افرادی که در این جزیره قصد اقامت دارند، گزینه های مختلفی وجود دارد از هتل های سنتی و نسبتاً قدیمی، تا هتل های لوکس ساحلی که میتوان از نمای آب و ساحل این کشور نهایت استفاده را برد.

با توجه به اینکه آب و هوای همه کشوهای اروپایی و آسیایی در زمستان مناسب سفر نیست، بهتر است بازدید از سریلانکا را در فهرست سفرهای زمستانه خود قرار دهید.

منبع: تریپ

به "چرا سریلانکا باید در فهرست سفرهای زمستانی باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا سریلانکا باید در فهرست سفرهای زمستانی باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید