کشته شدن دومین آمریکایی در درگیری های سودان

به گزارش همه ایده های جدید ، جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز (چهارشنبه) از کشته شدن دومین شهروند آمریکایی در جریان درگیری ها در سودان اطلاع داد و در عین حال بیان کرد، واشنگتن از کاهش قابل توجه سطح خشونت ها در سودان راضی است.

کشته شدن دومین آمریکایی در درگیری های سودان

هماهنگ نماینده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید از کشته شدن دومین شهروند آمریکایی در جریان درگیری های سودان اطلاع داد.

به گزارش ایسنا،به نقل از الجزیره، جان کربی، هماهنگ نماینده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز (چهارشنبه) از کشته شدن دومین شهروند آمریکایی در جریان درگیری ها در سودان اطلاع داد و در عین حال گفت، واشنگتن از کاهش قابل توجه سطح خشونت ها در سودان خشنود است.

جان کربی در ادامه بعلاوه از طرف های درگیر در سودان خواست که به آتش بس و تمدید آن پایبند باشند.

پنجشنبه گذشته نیز کربی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته بود که یک شهروند آمریکایی در جریان درگیری ها بین ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع در سودان جان خود را از دست داده است.

جان کربی این خبر را گفت، اما هیچ جزئیاتی در این باره ارائه نکرد.

ارتش سودان روز گذشته در بیانیه ای رسمی برقراری یک آتش بس 72 ساعته در این کشور را بر اساس ابتکارعمل عربستان و آمریکا گفت و هشدار داد که ما به شرطی با آتش بس موافقت کردیم که شورشیان (واکنش سریع) همه خصومت ها را متوقف نمایند.

منبع: عصر ایران

به "کشته شدن دومین آمریکایی در درگیری های سودان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن دومین آمریکایی در درگیری های سودان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید