گواردیولا: سخت می جنگیم چون فوتبال سخت است، از گوندوگان راضی هستیم

به گزارش همه ایده های جدید ، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش به خصوص هافبک آلمانی اش مقابل وست برومویچ ابراز رضایت کرد.

گواردیولا: سخت می جنگیم چون فوتبال سخت است، از گوندوگان راضی هستیم

به گزارش همه ایده های جدید ، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر انگلیس پیروز شدند با فزونی 5 بر صفر در خانه وست برومویچ به صدر جدول رده بندی این رقابت ها صعود نمایند، پس از این ملاقات گفت: عملکرد خوبی داشتیم و نتیجه خوبی مقابل وست برومویچ کسب کردیم. ما سعی کردیم بازیکنان را به بهترین شرایط برسانیم و با فروتنی و تمرکز کافی و البته با احترام به رقبا کاری که باید را انجام دهیم.

وی اضافه نمود: ما سخت می جنگیم، چون فوتبال سخت است. تک تک بازیکنان ما قوی هستند و در این شرایط و در این ماه پرفشار تعهد لازم را دارند که این خوب است. با روشی که ما بازی می کنیم، همه بازیکنان در کارهای هجومی نقش دارند و در کنار اینها خلق موقعیت و گلزنی می نمایند. ما حالا یکی دو روز استراحت می کنیم و سپس خودمان را برای بازی با شفیلدیونایتد آماده خواهیم کرد. در حال حاضر هم فقط به بازی بعدی مان فکر می کنیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی همچنین در تمجید از هافبک آلمانی اش که در این ملاقات دو گل به ثمر رساند، اعلام کرد: ما از کاری که گوندوگان می نماید، راضی هستیم. او در فصل اول از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و بازی های زیادی را از دست داد، اما سپس در بازگشتش به میادین، عملکرد و شخصیتی فوق العاده را از خود به نمایش گذاشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی همه ایده های جدید بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گواردیولا: سخت می جنگیم چون فوتبال سخت است، از گوندوگان راضی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: سخت می جنگیم چون فوتبال سخت است، از گوندوگان راضی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید