6 فیلم اکران شد، 135 هزار نفر به سینما آمدند ، از پژمان جمشیدی تا الناز شاکردوست و رضا کیانیان

به گزارش همه ایده های جدید ، از صبح چهارشنبه، 6 فیلم نو به روی پرده رفتند که این آثار بدون هیچ تبلیغات خاصی پیروز شدند تا 30 هزار و 905 نفر را به سینما کشانده و 1 میلیارد و 675 میلیون تومان بفروشند.

6 فیلم اکران شد، 135 هزار نفر به سینما آمدند ، از پژمان جمشیدی تا الناز شاکردوست و رضا کیانیان

به گزارش همه ایده های جدید ، از صبح چهارشنبه، 6 فیلم در قالب اکران تازه به روی پرده رفتند و در کنار فیلم های قدیمی، ترکیب تازهی را برای مخاطبان رقم زدند.

البته این 6 فیلم، به نوعی، ناگهانی اکران شدند و فرصت تبلیغات چندانی نیافتند. بعلاوه زمان اکران این آثار مصادف شد با پیک سفرهای تابستانی و البته اعلام نتایج کنکور که قطعا تاثیر این رخدادها بر سینما، منفی بوده است. به گونه ای که مجموع مخاطبان سینما در تمام کشور، طی پنجشنبه و آدینه هفته گذشته، از 135 هزار نفر متجاوز نشد و این، آمار بسیارعجیبی است که برای این دو روز پایانی هفته رقم خورد.

با در نظر گرفتن چنین استقبالی و با توجه به عدم تبلیغات فیلم های تازه، استقبال نسبتا نرمالی از این آثار به عمل آمد؛ به طوری که این 6 فیلم، مجموعا نزدیک به 1 میلیارد و 700 میلیون تومان گیشه داشتند.

6 فیلم تازه اکران، 30 هزار و 905 مخاطب داشتند و توانستند 1 میلیارد و 675 میلیون تومان بفروشند. آماری که با توجه به مختصات عجیب استقبال از سینما طی 3 روز پایانی هفته قبل، برای این فیلم ها نرمال محسوب می گرددپرفروش ترین این فیلم ها، نارگیل 2 بود که طبق انتظارها، موردتوجه خانواده ها نهاده شد و پیروز شد تا طی 3 روز نخست نمایش خود، 10 هزار مخاطب را به سینماها کشانده و گیشه ای 515 میلیون تومانی را تجربه کند. فیلمی در گونه کودک که پیروز شده تا در رقابت با 5 فیلم دیگر، در رتبه نخست قرار بگیرد. نارگیل 2 بعلاوه پس از فسیل و شهر هرت، سومین فیلم پرفروش 3 روز پایانی هفته گذشته نیز بود که در 691 سانس، نمایش داشت.

درام بی مادر، رقابت تنگاتنگی با نارگیل 2 دارد. نخستین ساخته سیدمرتضی فاطمی، 9400 مخاطب داشت و توانست در گیشه، 504 میلیون تومان بفروشد. بی مادر، پربازیگرترین فیلم روی پرده است که از حضور امیر آقایی، پژمان جمشیدی، میترا حجار و پردیس پورعابدینی بهره برده است.

آخرین تولد با امید کامل به النار شاکردوست در گیشه، به سومین فیلم پرمخاطب اکران تازه تبدیل شد. فیلم نوید محمودی، 6800 مخاطب داشت و فروش گیشه آن، 389 میلیون تومان بود. تازهترین ساخته کمال تبریزی، 3400 مخاطب داشت و تنها 193 میلیون تومان فروخت که قطعا مقدار انتظارها از داستان دست انداز، بیشتر از این مقدار استقبال بود.

ستون 14 به کارگردانی امیرحسین همتی، 1250 مخاطب داشت و به فروش 71 میلیون تومانی رسید.

میان صخره ها به کارگردانی مختار عبداللهی، ضعیف ترین عملکرد را به خود اختصاص داد و با 55 مخاطب، 3 میلیون تومان فروخت. البته میان صخره ها، تنها در 9 سالن به روی پرده رفت که انتظار می رود با تعدد سالن هایش نمایش این فیلم طی روزهای آینده، بر مقدار فروش این فیلم سینمای کودک و نوجوان، افزوده گردد.

با این حساب، 6 فیلم تازه اکران، 30 هزار و 905 مخاطب داشتند و توانستند 1 میلیارد و 675 میلیون تومان بفروشند. آماری که با توجه به مختصات عجیب استقبال از سینما طی 3 روز پایانی هفته قبل، برای این فیلم ها نرمال محسوب می گردد. روندی که قطعا با توجه به افزایش تبلیغات این فیلم ها و تکثر مخاطبان طی روزهای آینده، به رشد چشمگیری دست خواهد یافت و سینمای تابستانی را با رونق بیشتری روبرو خواهد ساخت.

منبع: همشهری آنلاین

به "6 فیلم اکران شد، 135 هزار نفر به سینما آمدند ، از پژمان جمشیدی تا الناز شاکردوست و رضا کیانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 فیلم اکران شد، 135 هزار نفر به سینما آمدند ، از پژمان جمشیدی تا الناز شاکردوست و رضا کیانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید