بوشهر، مجید جلالی: اینکه مردم جم به هیجان بیایند و از فوتبال لذت ببرند ارزشمند است، در راستای اهداف مان عمل نموده ایم

به گزارش همه ایده های جدید ، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، تیمش تا به جای لیگ برتر در راستای اهداف کادر فنی عمل نموده است.

بوشهر، مجید جلالی: اینکه مردم جم به هیجان بیایند و از فوتبال لذت ببرند ارزشمند است، در راستای اهداف مان عمل نموده ایم

به گزارش همه ایده های جدید از شهرستان جم، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل پارس جنوبی جم گفت: دوست داریم این بار که اینجا بازی می کنیم، بهتر از دفعه اول باشیم و حتماً همین گونه خواهد بود. ان شاءالله بازی خوب، قوی و در نهایت موفقیت آمیزی خواهیم داشت، مقابل تیمی که در این دو سال، شایستگی های خود را ثابت نموده است.

تماشاگران فردا بازی خوب و فنی خواهند دید.، وی با بیان این جمله ادامه داد: ما هم مانند پارس جنوبی چند سال است که به لیگ برتر صعود نموده ایم و توانستیم در این دو سال شخصیت خودمان را نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت این تیم سال جاری نسبت به سال گذشته شاداب نیست، توضیح داد: نمی دانم استناد شما به چیست. چیزی که به آن رسیدیم، تقریباً در راستای اهداف مان بوده است. ما بازی های خیلی خوبی در 10 هفته گذشته انجام داده ایم. تیم ما بعد از هفته هشتم، یک ماه بازی نکرد و این در کیفیت ما تأثیرگذار بود. ان شاءالله از این به بعد، بازی های بهتری به نمایش می گذاریم.

جلالی درباره اظهاراتش پیش از دیدار دو تیم در فصل گذشته و اینکه از کمبود امکانات در شهرستان جم گلایه مند بود، توضیح داد: به یاد می آورم سال گذشته و زمانی که می خواستیم به جم بیاییم، مهمان سرایی در جم رزرو کردیم و یک روز مانده به حرکت ما، گفتند که نمی توانیم از تیم پیکان میزبانی کنیم. بعد گفتند در عسلویه هتل بگیرید که دما و ارتفاع از سطح دریای شهرهای عسلویه و جم با هم متفاوت است و برای رسیدن به جم، باید مسافت زیادی می پیمودیم. پس از این صحبت ها، پذیرفتند که در جم به ما جا بدهند، همان جایی که اکنون در آن مستقر هستیم. شرایط اینجا مانند شرایط سال گذشته هم نیست و سال جاری وضعیت بهتری دارد. ما فصل قبل آمدیم و بازی خودمان را انجام دادیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره غایبان تیمش برای دیدار مقابل پارس جنوبی گفت: مگنو باتیستا محروم است، اما بازیکن مصدوم نداریم.

سرمربی پیکان درباره اُفت تیم پارس جنوبی نسبت به سال گذشته گفت: این خیلی خوب است که فوتبال در لیگ برتر می تواند خود را تا این قسمت های کشور برساند و مردم لذت ببرند. این مهمترین بخش باشگاه پارس جنوبی است که توانسته این شرایط را فراهم کند. فارغ از همه نتیجه گیری ها، این باارزش ترین چیزی است که پارس جنوبی برای اینجا فراهم نموده است. اینکه مردم جم به هیجان بیایند و از فوتبال و دیدن تیم های مختلف لذت ببرند.

وی اضافه نمود: این را بدانید حفظ تیمی چون پارس جنوبی با شرایطی که دارد، شاید با هر سالی که بگذرد، سخت تر از گذشته باشد. بنابراین نباید انتظار عملکرد سال اول را از این تیم داشته باشیم. اینجا محدودیت هایی وجود دارد که شاید سال به سال بیشتر آنها را آزار دهد که اگر برای آن فکر نمایند، پارس جنوبی می تواند به زندگی خود در لیگ برتر ادامه دهد.

جلالی در این باره که همه تیم ها در استادیوم تختی جم مقابل پارس جنوبی برای تساوی بازی نموده اند، گفت: ما همیشه فوتبال خودمان را بازی کردیم و به حریفان مان هم احترام می گذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بوشهر، مجید جلالی: اینکه مردم جم به هیجان بیایند و از فوتبال لذت ببرند ارزشمند است، در راستای اهداف مان عمل نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر، مجید جلالی: اینکه مردم جم به هیجان بیایند و از فوتبال لذت ببرند ارزشمند است، در راستای اهداف مان عمل نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید