تهدید اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم های جدید علیه ونزوئلا

به گزارش همه ایده های جدید ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نسبت به اعمال تحریم های جدید علیه دولت ونزوئلا هشدار داده است.

تهدید اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم های جدید علیه ونزوئلا

به گزارش گروه بین الملل همه ایده های جدید به نقل از خبرگزاری آناتولی، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در یک کنفرانس خبری در بروکسل گفت: تصمیم احتمالی درباره اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ونزوئلا در هر زمانی اتخاذ خواهد شد.

اظهارات موگرینی در شرایطی است که ونزوئلا مانع از ورود 6 نماینده مجلس اروپا به خاک این کشور شده است. این نمایندگان قصد داشتند برای دیدار با خوان گوایدو رهبر مخالفان و رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا وارد این کشور شوند.

موگرینی اضافه نمود: ما از اینکه ونزوئلا اجازه ورود به نمایندگان مجلس اروپا نداده است، متأسف هستیم.

وی درباره اعمال تحریم های جدید علیه روسیه نیز گفت: وزرای خارجه اتحادیه اروپا به یک توافق و اجماع دست یافته اند و مذاکرات در این خصوص به زودی به نتیجه خواهد رسید.

قصد نمایندگان مجلس اروپا برای ورود به ونزوئلا به وسیله کلمبیا

نمایندگان مجلس اروپا که پیش از این با ممانعت مقام های ونزوئلا برای ورود به خاک این کشور روبه رو شده اند، قصد دارند به وسیله کلمبیا وارد ونزوئلا شوند.

5 نماینده مجلس اروپا روز دوشنبه اعلام کردند که برای ورود مجدد به خاک ونزوئلا به وسیله کلمبیا همراه با محموله ای از یاری های انسان محبت آمیز ارسال شده از سوی آمریکا کوشش خواهند کرد. مقام های ونزوئلا روز یکشنبه مانع ورود هیئت مجلسی اروپا به ریاست استبان گونزالز پونس شدند.

ولی پونس گفت: پس از بازگشت به مادرید تماس تلفنی از سوی وزیر خارجه کلمبیا داشته ام که 5 نماینده مجلس اروپا را به کشورش دعوت نموده است.

وی اضافه نمود: ما این دعوت را قبول کردیم و قصد داریم روز شنبه آینده به کلمبیا سفر کنیم و بار دیگر برای عبور از مرز ونزوئلا همراه با یاری های انسان محبت آمیز کوشش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تهدید اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم های جدید علیه ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم های جدید علیه ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید