رحمتی: صحبت های مربی پرسپولیس در مورد نکونام غیر حرفه ای بود، بیشتر از حریف فرصت داشتیم

به گزارش همه ایده های جدید ، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مربی پرسپولیس صحبت هایی در مورد جواد نکونام انجام داده بود که غیر حرفه ای بود.

رحمتی: صحبت های مربی پرسپولیس در مورد نکونام غیر حرفه ای بود، بیشتر از حریف فرصت داشتیم

کیانوش رحمتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی همه ایده های جدید درباره شکست 2 بر یک نساجی مازندران مقابل پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: می دانستیم در 20 دقیقه اول تحت فشار پرسپولیس قرار خواهیم گرفت و برنامه هم داشتیم تا حریف را با توجه به جو استادیوم در دقایق ابتدایی کنترل کنیم. پرسپولیس در خط هجومی خود چهار بازیکن تأثیرگذار و خطرناک دارد. بچه ها در نیمه اول با تمرکز بالایی بازی کردند و به جز در ضربات ایستگاهی که پرسپولیس موقعیت های خطرناکی داشت، فرصت های ما در جریان بازی خیلی بهتر از حریف بود.

وی اضافه نمود: در نیمه دوم با وجود اینکه به بچه ها گفته بودیم تمرکزشان را از دست ندهند، اما در لحظه ای که فکر می کردند به یک آرامش در بازی رسیده ایم، گل اول را دریافت کردیم و شرایط کمی برای مان سخت شد. نکونام: بالاخره یکسری اتفاقات باید بیفتد که همه خوشحال باشند!

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اعتراض های کادرفنی این تیم به قضاوت رضا کرمانشاهی در این دیدار توضیح داد: به جز در صحنه اخراج بازیکن ما، داور اشتباه تأثیرگذار دیگری نداشت. با توجه به اینکه توپ در میانه زمین بود، بازیکن ما یک برخورد خیلی کوچک با بازیکن پرسپولیس داشت و تصمیم کرمانشاهی مبنی بر دادن کارت زرد دوم به بازیکن ما کمی سخت گیرانه بود. به طور کلی به جز این صحنه داور قضاوت خوبی داشت.

رحمتی درباره درگیری کادرفنی دو تیم در تونل رختکن استادیوم آزادی مطرح نمود: این موضوع مربوط به بحثی از قبل بود. پانادیچ مربی پرسپولیس مصاحبه ای در مورد شخصی که سر تمرین ما فیلمبرداری کرد، انجام داد و نکونام از این قضیه کمی ناراحت بود. ما نهایت همکاری را با باشگاه پرسپولیس داشتیم تا آنها شرایط بهتری برای بازی آسیایی داشته باشند. قبل از بازی به اصطلاح گفته گردیده بود، جاسوس پرسپولیس سر تمرین نساجی آمده و مربی پرسپولیس هم بدون اطلاع در واکنش به این مسئله گفته بود صحبت های نکونام جوک است، در حالی که اصلاً این موضوع به نکونام ربطی نداشت. نکونام حتی در نشست خبری گفت در فوتبال حرفه ای این مسائل وجود دارد. باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم باید حواسشان باشد که مربیان وقتی می خواهند مصاحبه نمایند نباید در مورد شخص خاصی حرف بزنند. اگر خبری می آید که یک تیم، شخصی را بر سر تمرین حریف فرستاده، نباید اینطور گفته گردد که سرمربی آن تیم این حرف را زده است. شکایت پرسپولیس از نساجی به کمیته اخلاق و انضباطی

وی ادامه داد: در تونل استادیوم درگیری خاصی نبود و فقط نکونام به مربی پرسپولیس گفت که این صحبت ها درست و جالب نبوده و وقتی قرار است از کسی نام برده گردد باید مستنداتی وجود داشته باشد و زمانی که من این صحبت ها را ننموده ام شما حق ندارید اسم من را ببرید. پانادیچ غیر حرفه ای کار کرد و وقتی نکونام صحبتی ننموده بود نباید اسمی از او برده می شد.

مربی تیم فوتبال نساجی در خاتمه گفت: اکنون به لحاظ تیمی شرایط بهتری نسبت به هفته های ابتدایی پیدا نموده ایم. اشتباهاتی داریم اما هفته به هفته بهتر می شویم و چیزی که برای مان مهم است همین روند رو به رشد تیم مان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رحمتی: صحبت های مربی پرسپولیس در مورد نکونام غیر حرفه ای بود، بیشتر از حریف فرصت داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی: صحبت های مربی پرسپولیس در مورد نکونام غیر حرفه ای بود، بیشتر از حریف فرصت داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید