نمایندگان فوتبال همدان به دنبال کسب پیروزی، طرفداران حمایت نمایند

به گزارش همه ایده های جدید ، خبرنگاران - گروه استان ها: قطار لیگ دسته دوم فوتبال کشور از هفته گذشته شروع به حرکت نموده و تیم های فوتبال پاس و شهرداری همدان در این هفته به یک تساوی خانگی و شکست بیرون از خانه دست یافتند.

نمایندگان فوتبال همدان به دنبال کسب پیروزی، طرفداران حمایت نمایند

تیم فوتبال پاس در همدان در هفته نخست میزبان تیم بعثت کرمانشاه بود که در این دیدار خانگی با بدشانسی متوقف شد؛ پاسی ها در نیمه نخست این دیدار بازی متعادلی ارائه دادند و هر دو تیم شانس های نصف و نیمه ای روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما درنهایت بازی در نیمه اول با تساوی به انتها رسید.

ضعف عمق تیم فوتبال پاس همدان

اما در شروع نیمه دوم این بعثت کرمانشاه بود که با ضعف عمق تیم فوتبال پاس همدان چندین موقعیت خطرناک در اوایل نیمه دوم به دست آورد اما با درخشش دروازه بان پاس ناکام ماند.

بازی ادامه داشت تا اینکه در 15 دقیقه انتهای بازی پاسی ها که رفته رفته خطرناک تر ظاهر شدند در ثانیه های انتهای وقت های تلف گردیده موفق به بازکردن دروازه بعثت شدند اما یاری داور این مسابقه به اشتباه این گل را آفساید اظهار داشت تا 3 امتیاز شیرین در همدان پرپر گردد.

شهرداریچی های همدان دست خالی برگشتند

شهرداریچی های همدان نیز در هفته نخست میهمان تیم پر طرفدار چوکا تالش بودند که علی رغم بازی هجومی و زیبایی که ارائه دادند یک بر صفر نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند تا دست خالی به همدان بازگردند.

در این هفته اما تیم فوتبال پاس همدان با تمام حواشی ازجمله استعفای مدیرعامل خود امیر عظیمی با یک سفر طولانی با اتوبوس به بندرعباس سفر نموده تا برابر تیم فوتبال شهرداری این شهر صف آرایی کند تا شاید بتواند اولین پیروزی خود را کسب کند.

هرچند که کار پاسی ها با توجه به شرایط تیم پاس که فصل را دیر شروع نموده و مسائلی که کنار این تیم وجود دارد برای کسب نتیجه قطعاً ساده نخواهد بود.

اما دیگر نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در این هفته در نخستین دیدار خانگی خود میزبان تیم فوتبال استقلال اهواز است تا در یک دیدار خانگی نخستین 3 امتیاز شیرین فصل خود را کسب کند.

شهرداریچی های همدان با مربی کارکشته و بومی خود و وجود کادر فنی 100 درصد بومی و استفاده از 80 درصد بازیکنان بومی در این فصل امیدهای زیادی برای کسب نتیجه و صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور دارند و طرفداران و فوتبال دوستان همدانی نیز به این تیم اعتقاد بیشتری دارند تا بتواند از آبروی فوتبال همدان دفاع کند.

در بازی های خانگی محکوم به پیروزی هستیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در مصاحبه با همه ایده های جدید با اشاره به آخرین وضعیت این تیم قبل از دیدار با استقلال اهواز گفت: باخت هفته گذشته برابر چوکا تالش را فراموش نموده ایم.

بابک صمدیان گفت: در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و با تمام مسائل و کمبودهایی که وجود دارد در این هفته به دنبال کسب نخستین پیروزی خود هستیم.

بازی راحتی در پیش نداریم

بابک صمدیان اضافه نمود: این بازی از حیث امتیاز خانگی برای ما مهم است اما تیم حریف هم از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی برخوردار بوده و بازی راحتی در پیش نداریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: استقلال اهواز تیمی با بازیکنان قوی و دارای کادر فنی باتجربه است و در مجموع تیمی با اصالت و چکیده فوتبال خوزستان به شمار می رود.

صمدیان عنوان نمود: در بازی های خانگی محکوم به پیروزی هستیم و از دقیقه اول تا انتها بازی تنها به دنبال کسب 3 امتیاز و پیروزی خواهیم بود.

وی با انتقاد از وضعیت چمن های استادیوم های همدان اعلام کرد: چمن نامرغوب استادیوم هایی که پاس و شهرداری تمرین می نمایند، به نوعی حریف آن ها نیز محسوب می گردد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بابیان اینکه چرا زمین چمن استادیوم شهید مفتح پس از 2 هفته تمرین باید به این وضعیت دچار گردد، گفت: چمن استادیوم های حاج بابایی و شهدای قدس و حتی الوند نیز این چنین وضعیت نامطلوبی را پیدانموده اند.

طرفداران تیم بومی شهرداری همدان را تنها نگذارند

صمدیان با اشاره به حمایت طرفداران از تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: از مردم همدان و فوتبال دوستان همدانی درخواست داریم که در بازی های خانگی تیم بومی شهرداری همدان را تنها نگذارند و مثل همیشه حامی و یار دوازدهم ما باشند.

وی یادآور شد: امیدواریم مسئولان شهرداری همدان و مسئولان باشگاه نیز در تعهد به مسائل مالی بازیکنان و کادر فنی پشتیبان تیم باشند تا در مسیر لیگ دسته دوم فوتبال کشور بتوانیم نتایج قابل توجهی کسب کنیم.

اجازه نمی دهیم کارشکنی ها تأثیری بر روند تیم داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان نیز در مصاحبه با همه ایده های جدید با اشاره به دیدار این تیم برابر شهرداری بندرعباس گفت: قبل از شروع فصل تاکنون کارشکنی هایی در اطراف تیم شکل گرفته که با قاطعیت برابر آن مقابله می کنیم و حتی اگر از آسمان سنگ هم می بارید به بندرعباس می رفتیم.

احمد جمشیدیان اضافه نمود: اجازه نمی دهیم کارشکنی ها تأثیری بر روند تیم داشته باشد، کمااینکه هیئت مدیره باشگاه تاکنون حمایت بسیار خوبی از پاس داشته و این روند به موفقیت تیم یاری شایانی می نماید.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه دلیل عزیمت تیم به وسیله اتوبوس به بندرعباس را باید باشگاه پاس پاسخگو باشد، گفت: چگونه می گردد بازیکنان بیش از 20 ساعت در اتوبوس نشسته و سپس انتظار بازی باکیفیت را از آن ها داشت.

جمشیدیان اظهار داشت: مصمم به انجام بازی باکیفیت و مطلوب مقابل تیم شهرداری بندرعباس هستیم هرچند شناخت کافی از این تیم نداریم.

لزوم نتیجه گیری در بازی برابر شهرداری بندرعباس

وی با اشاره به لزوم نتیجه گیری در بازی برابر شهرداری بندرعباس اعلام کرد: از بازیکنان شهرداری بندرعباس شناخت نسبی داریم اما از مجموعه این تیم شناخت آن چنانی وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان نمود: با توکل بر خدا و دعا خیر طرفدارانمان امیدواریم با دست پر به همدان بازگردیم.

لازم به ذکر است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان از ساعت 16:45 دقیقه روز شنبه 24 شهریورماه در استادیوم شهدا قدس همدان به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت؛ همچنین تیم فوتبال پاس دیگر نماینده فوتبال همدان میهمان تیم شهرداری بندرعباس است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نمایندگان فوتبال همدان به دنبال کسب پیروزی، طرفداران حمایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان فوتبال همدان به دنبال کسب پیروزی، طرفداران حمایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید