آرش زین تهدید به کناره گیری از لیگ برتر کشتی کرد

به گزارش همه ایده های جدید ، با توجه به منع حضور کشتی گیران تیم ملی امید در مرحله پایانی لیگ برتر، تیم آرش زین بابل تهدید به کناره گیری از مسابقات کرد.

آرش زین تهدید به کناره گیری از لیگ برتر کشتی کرد

به گزارش همه ایده های جدید ، مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر آزاد روز 10 آبان ماه با حضور تیم های بیمه رازی بابل، راه وشهرسازی گلستان، آرش زین بابل و ستارگان ساری در گلستان برگزار خواهد شد.

در پی تصمیم مدیر تیم های ملی کشتی آزاد برای عدم شرکت ملی پوشان امید در این مرحله، باشگاه آرش زین که پیش از این نیز به دلیل عدم شفافیت مالی در قراردادها با وساطت فدراسیون کشتی به مسابقات بازگشته بود، تهدید کرد که در صورت در اختیار نداشتن دو کشتی گیر امیدش در مرحله پایانی لیگ کشتی نخواهد گرفت.

این تیم ایمان صادقی در 61 کیلوگرم و همچنین کامران قاسمپور در 86 کیلوگرم را در اختیار دارد که هر دو نفر هم اکنون در اردوی تیم ملی امید هستند.

غلامرضا محمدی سرمربی آرش زین در این رابطه به همه ایده های جدید گفت: هیچ تیمی به اندازه آرش زین از این تصمیم متضرر نمی گردد چون هر دو کشتی گیر نفرات اصلی ما را تشکیل می دهند اما سایر امیدها در تیم های خود نفرات اصلی نیستند. با توجه به اینکه مرحله پایانی لیگ 10 آبان برگزار می گردد و این تیم 25 آبان در رومانی مسابقه دارد، مسئله ای از نظر حضور امیدها روی تشک ایجاد نخواهد شد و ما بدون آنها از لیگ انصراف خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آرش زین تهدید به کناره گیری از لیگ برتر کشتی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرش زین تهدید به کناره گیری از لیگ برتر کشتی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید