آمار عجیب خانه های خالی سه بانک

به گزارش همه ایده های جدید ، نام 3 بانک در لیست مالکان بیش از 100 واحد مسکونی خالی در کشور، قرار گرفته است.

آمار عجیب خانه های خالی سه بانک

به گزارش ایسنا و بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، آمارها نشان می دهد در حال حاضر 3هزارملک خالی شناسایی شده که مالکان آنها هر کدام حدود 100 خانه دارند و بخش اعظم آن مربوط به 3 بانک بود.

بعلاوه، در گزارشی که در این زمینه منتشر شده آمده است: بر اساس آنالیز های اجرا شده، یک میلیون خانه خالی از سکنه تا به امروز شناسایی شده و به مالکان آنها اعلام شده است تا شرایط خانه های خود را اعلام نمایند. از این تعداد حدود نیمی از واحدها یعنی 500 هزار واحد مسکونی اعلام کردند که ملک را فروخته اند یا اجاره داده اند یا خودشان در آن ساکن هستند و در مرحله دوم آنالیز نیز 200 هزار مالک دیگر شرایط خانه خود را معین تکلیف کردند و مابقی خالی از سکنه هستند که باید خانه های خود را اجاره بدهند.

آن طور که وزارت راه و شهرسازی اعلام نموده است طرح مجلس برای کنترل اجاره بهای مسکن با همکاری وزارت راه و شهرسازی تدوین شده و اقداماتی نیز شروع شده است که به این طرح مجلس یاری می نماید. شهرهای پردیس، پرند و هشتگرد در قالب طرح مجلس برای ساماندهی بازار مسکن مشمول طرح مالیات بر خانه های خالی می شوند و علاوه بر این در طرح مجلس عوارض بر اراضی احتکار شده نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: فرارو

به "آمار عجیب خانه های خالی سه بانک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار عجیب خانه های خالی سه بانک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید