اخبار و رویدادها

خشک کردن میوه در هواپز در 30 دقیقه بدون تیره و خشک شدن

خشک کردن میوه در هواپز و سرخ کن بدون روغن، یکی از روش های سریع، راحت و بی دردسر برای خشک کردن میوه و بالا بردن ماندگاری آنها است. هر چند خشک کردن میوه روش های مختلفی دارد اما می توانید این بار، هواپز را امتحان کنید و میوه های خود را با بالاترین کیفیت در...

3 اردیبهشت 1403

ادعای بلومبرگ: هوش مصنوعی آیفون روی رقبا را کم می کند!

مارک گرمن ادعا کرده با توجه به اینکه مدل زبانی بزرگ اپل روی خود دستگاه اجرا می شود، از نظر سرعت و حریم خصوصی رجحان دارد.

2 اردیبهشت 1403

فرق بادی اسپلش و بادی لوشن در چیست؟

امروزه بادی اسپلش و بادی لوشن به دو محصول بسیار پرطرفدار در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی تبدیل شده اند. بادی اسپلش در دسته محصولات عطری قرار گرفته اما بادی لوشن همان لوسیون بدن است. در این مطلب به آنالیز کامل این دو محصول و فرق بادی اسپلش و بادی لوشن می...

27 فروردین 1403

بوی سوختگی در خانه را چگونه از بین ببریم؟

بوی نان و غذای سوخته معمولا مدت زیادی درون خانه باقی می ماند و ناخوشایند است. اگر کاری برای از بین بردن این بو انجام ندهید، این بوی سوختگی ممکن است روز ها در خانه شما باقی بماند. خوشبختانه راه های برای از بردن بوی سوختگی وجود دارد که در این مقاله 11 روش را...

25 فروردین 1403

کاشف ذره خدا درگذشت

دانشگاه ادینبورگ روز سه شنبه گفت پیتر هیگز، فیزیکدانی که نظریه اش علم را تغییر داد و نیم قرن بعد با اثبات آن برنده جایزه نوبل شد، در سن 94 سالگی درگذشت.

22 فروردین 1403

روش درست تمیز کردن ایرپاد ، تمیز کردن توری ایرپاد

مهم نیست که چقدر شما وسواسی و مرتب هستید، اگر شما یک ایرپاد اپل دارید، آن ها در نهایت کثیف و پر از موی گوش میشود! چه ایرپاد از طریق گوش و محتویات داخل گوش کثیف شده باشد چه در فضای بیرون، تمیز کردن آن یکی از کارهای مهم و واجب است. اگر این کثیفی ادامه دار باشد...

20 فروردین 1403

راهنمای نورپردازی مناسب برای آشپزخانه؛ روش ها و نکاتی که باید بدانید

نحوه نورپردازی محیط خانه و به ویژه آشپزخانه، بر کارایی فضاهای مختلف و احساس ما در هنگام وقت گذراندن در این فضاها تأثیر می گذارد. با وجود این، نورپردازی مناسب برای آشپزخانه اغلب آخرین چیزی است که در طراحی این فضا مورد توجه قرار می گیرد و اولین چیزی است...

19 فروردین 1403

کشف سنگ نگاره های باستانی از انسان های ماقبل تاریخ در کنار ردپای دایناسورها

دیرینه شناسان در استان پارائیبای برزیل و در کنار ردپاهای ده ها میلیون ساله از دایناسورها، سنگ نگاره هایی یافته اند که تخمین زده می گردد انسان های ماقبل تاریخ در حدود 10 هزار سال پیش از خود به جا گذاشته اند.

15 فروردین 1403

دقیق ترین ماکت آیفون16 لو رفت، عکس

ماکت های آیفون 16 و آیفون 16 پرو، تغییرات نسلی این دو گوشی مورد انتظار را به نمایش می گذارند.

8 فروردین 1403

سلاح لیزری برای از بین بردن باکتری های دندان!

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم ها و باکتری های دندان و پیشگیری از زخم های دهانی ساختند.

29 اسفند 1402

گوشی تاشوی مقرون به صرفه قیمت سامسونگ

مدل مقرون به صرفه تر گوشی تاشوی سامسونگ احتمالاً در امسال میلادی عرضه خواهد شد و مطابق سنت این شرکت پسوند FE خواهد داشت.

29 اسفند 1402

بازدید عموم مردم از سدها در نوروز آزاد است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارشهای بدست آمده، بازدید عموم مردم از سدها در نوروز آزاد است.

27 اسفند 1402

سفرهای نوروزی فرصتی برای گسترده ترین تبلیغات گردشگری داخلی

در شرایطی که ایران هراسی گردشگران دنیا را از سفر به ایران منع نموده و کشور کهن ما با ظرفیت های بسیار گردشگری را از بازار پرسود سفر بی نصیب ساخته است ،اکنون فرصت برای یک تبلیغ بزرگ برای گردشگری کشور مهیا است آن هم به دست تک تک ایرانی ها.

26 اسفند 1402

طراحی شگفت انگیز لوکس ترین زیردریایی دنیا

لوکس ترین زیردریایی دنیا، ظاهری شبیه به یک ماهی دارد و می تواند تا عمق 100 متری زیر آب به مدت 7 روز پیمایش کند.

22 اسفند 1402

نگاهی به آیین نوروز خوانی در غرب گلستان

خبرگزاری مهر/ این خبر پیرامون نگاهی به آیین نوروز خوانی در غرب گلستان برای شما مخاطبان گرامی نوشته شده است.

22 اسفند 1402

بررسی سه طرح پژوهشی در نشست کمیته های راهبری طرح های پژوهشی بانک ملی ایران

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در ابتدا طرح پژوهشی نهادینه سازی کاربردهای هوش مصنوعی در بانک ملی ایران از طریق مجری طرح از دانشگاه شهید بهشتی ارائه شد.

21 اسفند 1402

چهره مدرن ال 90 تازه بازار ایران

جای خالی تندر 90 ماشین محبوبی که در بازار ایران حضوری پیروز داشت را کادیلا پر خواهد کرد. خودرویی که با نگاهی دقیق می توان سایه تندر 90 را در آن دید.

19 اسفند 1402

آنالیز عوامل تاثیر گذار بر قیمت سایبان های بازویی و چتری

نوع، جنس و میزان سایبان انتخابی شما مشخص کننده قیمت آن خواهد بود؛ بنابراین با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، مناسب ترین مدل سایبان را انتخاب و خریداری نمایید.

17 اسفند 1402

ببینید؛ عینک بایونتا به طور رسمی برای خرید در دسترس نهاده شد

استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) اخیرا از عرضه رسمی همان مدل عینکی که بایونتا در سومین نسخه از این سری استفاده می نماید، خبر داده است.

15 اسفند 1402

آغاز فعالیت سامانه بارشی در21 استان، احتمال سرریزشدن سدها

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 21 استان از احتمال سرریزشدن سدها در جنوب شرق و کولاک برف و لغزندگی جاده ها در منطقه ها سردسیر خبر داد.

14 اسفند 1402
تعداد: (1494)