اجاره نزدیک ترین اقامتگاه ها به پیست اسکی دیزین

به گزارش همه ایده های جدید ، کم کم فصل پاییز و بعدش، فصل سرما و یخبندان فرا می رسد و در اطراف تهران چه جایی بهتر از دیزین، شمشک و دربندسر برای لذت بردن از طبیعتی سفید پوش و تجربه اسکی در برترین پیست های اسکی ایران؟ این فقط یک بخش ماجراست و چون دیزین جزء مرتفع ترین منطقه ها اطراف تهران می باشد، در همین روز های گرم تابستان هم برای فرار از شلوغی و آلودگی شهر تهران و لذت بردن از طبیعتی بکر و هوایی خنک و دوست داشتنی، باز هم دیزین و شمشک و دربندسر برترین مقاصد هستند.

اجاره نزدیک ترین اقامتگاه ها به پیست اسکی دیزین

اقامت در دیزین و نکاتی که باید در نظر بگیرید

دیزین جایی در بالای کوه است برای همین مسلماً اینجا خبری از ویلاهای لاکچری و استخردار و آپارتمان های آنچنانی نیست و از طرفی، بیشتر افرادی که به فکر اجاره ویلا در دیزین هستند تا چند روزی را در این روستای بکر و دیدنی سپری نمایند معمولاً کوهنوردان، طبیعت گردان و اسکی بازان هستند و بین آن ها هم افرادی پیدا می گردد که فقط میخواهند از ترافیک و آلودگی تهران فرار نمایند لذا گردشگران دیزین چندان به فکر امکانات اقامتگاه خود نیستند و فقط میخواهند یک جای خواب مناسب و راحت داشته باشند پس برای اجاره ویلا در دیزین، سعی دارند یا در پی اقامتگاه های مقرون به صرفه باشند یا اقامتگاه هایی که به مقصد سرگرمی و ورزش آن ها نزدیک باشد.

بیشتر اقامتگاه هایی که برای اجاره ویلا در دیزین ارائه می شوند شله هستند و اگر تا به حال نام شله را نشنیده اید، شله درواقع همان کلبه های چوبی هستند که در کوهستان و منطقه ها مرتفع قرار دارند. کم کم که داریم به هوای سرد پاییز و زمستان نزدیک می شویم، مردم بخصوص جوانان بیشتر تمایل به اجاره شله در دیزین دارند چون در یک روز برفی با سرمای سوزناک، وارد کلبه ای چوبی و گرم می شوید که بوی چوبش هوش از سرتان می برد البته در نظر بگیرید در بازار اجاره ویلاها زمانی که تقاضا برای نوع خاصی از اقامتگاه افزایش پیدا کند، قیمتش هم بیشتر می گردد برای همین در روز های سرد زمستان میبینیم قیمت اجاره شله در دیزین برابر با یک ویلای لوکس در سایر منطقه ها اطراف تهران خواهد بود.

شله ها معمولاً در جاهای بکر دیزین قرار دارند اما از طرف دیگر، ما سرگرمیگاه فوق العاده شلوغ و بی نظیر با نام پیست اسکی دیزین داریم که قطب گردشگری منطقه محسوب می گردد. با شروع فصل سرما میبینیم ترافیک های سنگینی در راستاهای دیزین، شمشک و دربندسر به وجود می آید چون بسیاری از مردم بخصوص ثروتمندان میخواهند در طبیعتی سفید پوش تجربه ورزش لاکچری اسکی را داشته باشند البته از سوی دیگر، چون پیست اسکی دیزین یک پیست اسکی بین المللی است و بعضی مواقع مسابقات بین المللی اسکی ئر این پیست برگزار می گردد، دیدنچیان باعث ترافیک های سنگین در راستا پیست می شوند تا این مسابقات را دیدن نمایند.

عده ای هستند که صبح زود به دیزین سفر می نمایند، ساعاتی را مشغول ورزش و سرگرمی در پیست اسکی دیزین می شوند و بعد از آن به شهر خود برمیگردد اما بعضی هم نه، برنامه سفر و گردش در دیزین چیده اند و قرار است یک یا چند روز مهمان دیزین باشند اما چون هدفشان بیشتر پیست اسکی دیزین است، ترجیح می دهند اقامتگاهشان هم نزدیک به پیست اسکی باشد. اجاره خانه روزانه در دیزین برترین انتخاب برای اقامتی چند روزه در نزدیکی پیست اسکی است. اجاره روزانه خانه در دیزین برخلاف اجاره شله در دیزین، تنوع مطلوب تری دارد و از طرفی، حتی در شلوغ ترین روز های سال هم از نظر قیمتی بسیار به صرفه تر از شله ها هستند ولی یک نکته ای را باید در نظر بگیرید اگر شما هم به فکر اجاره خانه مبله در نزدیک پیست اسکی دیزین هستید بدانید که افراد بسیاری هم تفکر شما را دارند لذا باید زودتر از آن ها اقامتگاه مورد نظرتان را رزرو کنید.

باباسفر، تجربه ای متفاوت از رزرو ویلا در دیزین

بطور کلی اقامتگاه هایی که در دیزین به صورت روزانه اجاره داده می گردد از ویلا و سوئیت تا آپارتمان و خانه های مبله محدود است و در روزهای سرد سال تقاضای بالایی هم برای اجاره آن ها هست. وبسایت باباسفر پلتفرم اجاره روزانه اقامتگاه در سراسر ایران است و توانسته اقامتگاه های متنوعی برای اجاره ویلا در دیزین از سوئیت تا شله را ارائه دهد تا هرکس با هر بودجه و امکاناتی که مد نظر دارد بتوانید به راحتی اقامتگاهی که قصد دارد را رزرو کند. وبسایت باباسفر برای آن هایی که نگران این موضوع هستند کسی زودتر از آن ها اقامتگاه های خوب دیزین را رزرو کند این امکان را فراهم نموده تا گردشگران از یک ماه قبل نسبت به رزرو ویلا در دیزین اقدام نمایند.

در سایت باباسفر علاوه بر دیزین، انواع و اقسام اقامتگاه های مختلف در اقصی نقاط کشور به صورت روزانه اجاره داده شده و برای سهولت فرایند رزرو ویلا، کاربران می توانند با اعمال فیلترهای مناسب اعم از تعداد نفرات، تاریخ های ورود و خروج، بودجه مورد نظر و امکاناتی که در نظر دارند، برترین اقامتگاه را آنی رزرو نمایند. از طرفی از زمان وارد شدن به سایت باباسفر تا لحظه خروج از اقامتگاه، باباسفر برای شما پشتییبانی 24 ساعته در نظر گرفته تا در هر موقعی از شبانه روز اگر سوالی داشتید یا با مسئله ای روبرو شدید سریع با کارشناسان سایت در میان بگذارید. مهم ترین مزیت اجاره ویلا در دیزین از سایت باباسفر، قیمت اقامتگاه ها است و باباسفر سعی داشته برترین قیمت ها را درج کند و از طرفی، تمامی اقامتگاه هایی که به وسیله سایت باباسفر به صورت روزانه اجاره داده می شوند همگی قبل از ورود مسافر ضدعفونی خواهند شد تا گردشگران تجربه اقامتی آسوده خاطر داشته باشند.

منبع: چمدان

به "اجاره نزدیک ترین اقامتگاه ها به پیست اسکی دیزین" امتیاز دهید

1 کاربر به "اجاره نزدیک ترین اقامتگاه ها به پیست اسکی دیزین" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره نزدیک ترین اقامتگاه ها به پیست اسکی دیزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید