اگر ارزون تر از دوردور پارت پیدا کردی جایزه داری!!!

به گزارش همه ایده های جدید ، هممون این روزا وقتی میخاییم یه کالایی را بخریم اول از همه میگردیم توی ایترنت تا ببینیم کی ارزون تر از بقیه میفروشه. شاید به سایت هایی مثل ترب و ایمالز هم سر بزنیم تا کمترین قمیت را بین فروشنده ها پیدا کنیم. اکثرمون توی خانواده، یا خودمون خودرو داریم یا یکی از اعضای خانواده ماشین داره. حالا منم میخام توی این مقاله اروزن ترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو را بهتون معرفی کنم، اونم سایتی نیست به جز . برو سایتش قیمتاشو ببین برگات میریزه. با ترب هم مقایسه اش کن خیالت راحت.

اگر ارزون تر از دوردور پارت پیدا کردی جایزه داری!!!

معرفی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو دوردور پارت

وب سایت دوردور پارت به وسیله چندتا جوان راه اندازی شده که قصد دارن لوازم یدکی خودرو با کیفیت و اصل را با کمترین قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار بدند. این وب سایت کارش را تقریبا از زمستان سال 1402 آغاز نموده یعنی چیزی حدد 2 ماه پیش. دفتر این مجموعه اصفهان هست و تموم فروش هاشون به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام میشه.

چرا قیمت اجناس دوردور ارزون تر از بقیه فروشگاه های قطعات یدکی خودرو هست؟

علت اصلی این موضوع اینه که بچه های تیم دوردور پارت تونستن واسطه ها را حذف کنن و مستقیم جنس را از فراوری نماینده تهیه کنن و در اخیتار مصرف نماینده قرار بدن. علت دیگه این موضوع این هست که توی دوردور پارت مقدار درصدی که بر روی اجناس کشیده میشه خیلی زیاد نیست و برای مثال نهایتا 4 درصد به قیمت خرید یک سری از کالا ها افزودده میشه. علت دیگه هم کاهش هزینه ها هست و به خاطر اتوماتیک کردن فرایند خرید و عدم احتیاج به نیروی زیاد در مجموعه هزینه ها کاهش پیدا نموده و با درصد کمی که به قیمت خرید اضافه میشه، میتونن هزینه های خودشوون را جبران نمایند.

البته یادت باشه دوردور پارت هم بالاخره بالاتر از قیمت کارخانه محصولش را میفروشه ولی خب میتونه بر خلاف رقبا که تا 40 درصد بر روی قیمت یک جنس میکشن تا سود خوبی بکنن، توی دوردور پارت خبری از این درصد های بالا نیست و رضایت مردم براشون مهمتره.

چه قطعاتی توی دوردور پارت فروخته میشه؟

وب سایت دوردور پارت در حال حاضر بیش از 900 محصول مختلف را به فروش میرسونه که در دسته بندی های زیر قرار میگیرن این محصولات:

  • لنت ترمز
  • یاری فنر
  • فنر لول
  • پلوس
  • بلبرینگ
  • کلاچ و کیت کلاچ
  • دیسک و صفحه
  • قطعات جلو بندی خودرو
  • کاسه نمد
  • تسمه خودرو

سایر محصولات و قطعات یدکی خودرو نیز به یواش یواش به سبد خرید این سایت اضافه میشه تا بتونه احتیاج شما را کامل رفع کنه ان شاءالله.

در کلام آخر اینو اضافه کنم که اگر قصد خرید از دوردور پارت را دارین راحت میتونین اسمشو توی گوگ سرچ کنید کنید و وارد وب سایتشون بشید و خیلی راحت و سریع خریدتون را انجام بدید. ارسال هاشون هم به صورت پیک در اصفهان و پست پیشتاز به سایر شهر های ایران هست و سعی میکنن در اسراع وقت کالای شما را به دستتون برسونن. برای یاری به رشد این مجموعه که به وسیله چندتا جوان راه افتاده، سایت دوردور پارت را به دوستاتون معرفی کنین.

منبع: شبکه چی

به "اگر ارزون تر از دوردور پارت پیدا کردی جایزه داری!!!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر ارزون تر از دوردور پارت پیدا کردی جایزه داری!!!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید