برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم

به گزارش همه ایده های جدید ، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امیدواریم برگزاری چنین طرحی بتواند در دل دختران کشور امید ایجاد کند و باید برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم.

برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم

محمدهادی عسکری در گفت وگو با همه ایده های جدید ، اظهار کرد: اگر دانشگاه بخواهد به حل مسایل پیرامون ورود کند، باید به سمت دانشگاهی موثر، اجتماعی و سودمند برویم.

وی اضافه نمود: دانشگاه اجتماعی در مجموعه وزارت علوم به صورت ویژه از زمان استقرار دولت یازدهم شکل گرفت و ارتباط خوبی میان جامعه و دانشگاه به وجود آمده است.

عسکری نام کرد: این ارتباط خوب به وجود آمده میان دانشگاه و جامعه در دولت یازدهم به بعد، منشا خدمات بسیار خوبی برای کشور شده است.

وی ادامه داد: بحث گزارش های سیاستی و مساله شناسی که به وسیله دانشگاه، پیرامون مسایل و ابرچالش های کشور تهیه شده است، از مهمترین دستاوردهای شکل گیری این ارتباط خوب میان جامعه و دانشگاه است.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام نمود: دانشگاه اجتماعی وقتی مصداق پیدا می کند که در ماموریت های دانشگاه بازنگری شود و وظیفه راهبردی و اصلی دانشگاه که کمک به حل مسائل جامعه است، شناسایی شود.

عسکری با بیان اینکه حتما باید برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم، گفت: بیش از نیمی از جمعیت کشور متعلق به بانوانِ توانمندی است که نقش های متعددی دارند و حتما باید به آن ها توجه شود.

وی با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز، نام کرد: امیدواریم برگزاری چنین طرحی بتواند در دل دختران کشور امید ایجاد کند و به افزایش ضریب اشتغال پذیری دانش آموختگان دانشگاه ها کمک کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید