بعضی کاربران پیکسل 6 و 6 پرو از مشکل شارژ این گوشی ها خبر می دهند

به گزارش همه ایده های جدید ، پرچم داران نو گوگل یعنی گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو بیشتر از یک ماه است که وارد بازار جهانی گوشی های هوشمند شده اند و طی این مدت گزارش های زیادی از وجود مسائل مختلف در این گوشی ها در فضای مجازی دست به دست می گردد. گوگل پک های به روزرسانی متعددی برای حل مسائلی نظیر کندی اسکنر اثر انگشت و شماره گیری خود به خود این گوشی ها منتشر نموده که مشکل دوم، باعث می شد تا تلفن های کاربران به طور تصادفی مخاطبین را شماره گیری نمایند و تماس های اضطراری بدون درخواست را با 119 برقرار نمایند. حالا و طبق اخباری که به تازگی منتشر شده، گویا مسائل این دو گوشی تمامی ندارد و بعضی از کاربران گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در شارژ کردن گوشی های هوشمند خود با استفاده از شارژرهای ثالث با مشکل روبرو شده اند.

بعضی کاربران پیکسل 6 و 6 پرو از مشکل شارژ این گوشی ها خبر می دهند

علاوه بر این، یک به روزرسانی با حذف ویژگی پاک کن جادویی در بعضی از گوشی های سری پیکسل 6 اوضاع را بدتر نموده است. با قابلیت پاک کن جادویی، کاربران می توانند اشیای مد نظر خود را از روی عکس ها پاک نمایند و این ویژگی به شدت به وسیله گوگل برای سری پیکسل 6 تبلیغ شده است.

به گفته چندین کاربر ردیت، بعضی از دارندگان پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو که سعی داشته اند گوشی نو خود را با شارژرهای قدیمی یا ثالث شارژ نمایند، قادر به انجام این کار نیستند. چیزی که این مشکل را بزرگ تر می نماید این است که گوگل مانند اپل، سامسونگ و سایر فراورینمایندگان گوشی دیگر شارژر را در جعبه گوشی های نو خود قرار نمی دهد. بعضی تحلیلگران بر این باورند که گوگل این شیوه خرید را ترتیب داده تا کاربران را مجبور کند شارژر 30 واتی خود را به قیمت 30 دلار خریداری و از این راه کسب سود کند.

بعضی از شکایات به طور خاص به ناتوانی گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در شارژ با استفاده از شارژر خودرو اشاره می نمایند، در حالی که بعضی دیگر می گویند که این گوشی های هوشمند حتی در هنگام استفاده از پیکسل استند گوگل هم شارژ نمی شوند. طبق گزارش یکی از خریداران، او پس از 10 روز استفاده از این گوشی مسئله ای در شارژ کردن نداشت. اما پس از مدتی با ایجاد مشکل در شارژ، گوشی خود را برای تعمیر به گوگل فرستاده و حالا منتظر است ببیند آیا این یک مشکل اساسی برای پیکسل به شمار می آید یا، به قول خودش تنها یک مشکل جزئی است.

به نظر می رسد که این مشکل برای بسیاری دیگر از کاربران این دو گوشی هم پیش آمده و بنابراین یک مشکل جزئی به حساب نمی آید. در انجمن پیکسل، یکی از خریداران پیکسل 6 نوشت: گوشی خودم را به شارژری معمولی که از آن برای شارژ بسیاری از دستگاه های با پورت USB-C استفاده می کنم، وصل کردم اما گوشی من شارژ نشد. هیچ اتفاقی نمی افتد. بدون هشدار، انگار گوشی به شارژر وصل نیست.

او ادامه می دهد: من حتی گوشی ام را با بسیاری از شارژرها/کابل های دیگری را که در خانه ام دارم امتحان کردم. هیچ کدام از آن ها کار نکرد. در نهایت کابل اصلی پیکسل 6 را به شارژر آیفون همسرم وصل کردم و آغاز به شارژ شدن کرد. و این یعنی ناامیدی کامل نسبت به این گوشی گوگل. این کاربر بعلاوه گوشی خود به شارژر ماشین هم وصل کرد، اما باز هم شارژ نشد.

این کاربر در ادامه می گوید: این مضحک ترین چیزی است که تا به حال در زندگی ام دیده ام. اگر به دلایلی گوگل تصمیم گرفته باشد تا این گوشی ها فقط با تعداد محدودی از شارژر ها شارژ گردد، من می خواهم گوشی خود را در اسرع وقت برگردانم. من حدود 20 عدد شارژر دارم و با استفاده از آن ها گوشی من شارژ نشد. صرفا بخاطر اینکه من گوشی خود را عوض کردم، قرار نیست که همه آن ها را هم عوض کنم.

کاربر دیگری که حدود 100 پوند برای خرید یک جفت شارژر دیواری، یک پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی و سه کابل نو با استفاده از فناوری PD هزینه نموده، نوشت: گوگل گوشی هوشمندی را به من فروخت که 30 درصد از آلومینیوم بازیافت شده ساخته شده اما مجبورم کرد که 100 برابر وزنش را صرف خرید لوازم جانبی هایی کنم که برای من هیچ سودی نیز نداشته است. اگر آن ها با شعار دوستی با محیط زیست چنین گوشی فراوری نمی کردند، خیلی اوضاع بهتر بود.

برترین راه چاره برای کاربران گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو این است که یک شارژر از گوگل خریداری نمایند یا یک شارژر PD ثالث را امتحان نمایند. این شارژ رها از کابل های USB A به USB C استفاده نمی نمایند و در عوض از USB C به USB C استفاده می نمایند. شارژرهای PD سرعت شارژ سریع تری را هم به کاربران ارائه می دهند. بعضی از کاربران گزارش می دهند که اگرچه می توانند یک شارژر ثالث برای کار روی پیکسل های نو خود تهیه نمایند، اما سرعت شارژ بسیار پایینی به آن ها ارائه می دهد.

در حالی که گوگل فرصت زیادی برای فراوری یک پرچم دار بی عیب و نقص داشت، اما در نهایت محصولی را فراوری کرد که از زمان عرضه تا به امروز خبرهای زیادی پیرامون مسائل فنی آن ها می شنویم. از سو سو زدن نمایشگر گرفته تا از کار افتادن حسگر اثرانگشت بعد از اینکه شارژ باتری به 0 می رسد. با این اوصاف باید دید گوگل چه واکنشی نسبت به این مشکل نشان می دهد.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ

به "بعضی کاربران پیکسل 6 و 6 پرو از مشکل شارژ این گوشی ها خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی کاربران پیکسل 6 و 6 پرو از مشکل شارژ این گوشی ها خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید