آنالیز عوامل تاثیر گذار بر قیمت سایبان های بازویی و چتری

به گزارش همه ایده های جدید ، نوع، جنس و میزان سایبان انتخابی شما مشخص کننده قیمت آن خواهد بود؛ بنابراین با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، مناسب ترین مدل سایبان را انتخاب و خریداری نمایید.

آنالیز عوامل تاثیر گذار بر قیمت سایبان های بازویی و چتری

سایبان بازویی یا جکی با کیفیت دستی و برقی

همه ایده های جدید : سایبان بازویی از انواع سایبان های برقی محسوب می شود که این سایبان را با اسامی مختلفی از قبیل سایبان جکی، برقی و هوشمند نیز می شناسند.

هریک از این اسامی با اندکی تغییر در بازوی سایبان های بازویی در اصطلاح کلمه ای بکار می روند. این اسامی هر کدام یک سایبان مجزا را با نام متفاوت معرفی می نمایند. اگر بخواهیم مثال بزنیم وقتی به سایبان، موتور الکتریکی، رسیور و ریموت اضافه می شود به آن سایبان برقی می گویند. اگر به این سایبان ها انواع سنسور ها از قبیل سنسور گرما، سنسور باد و یا سنسور لرزشی اضافه شود به آن سایبان هوشمند می گویند. سایبان بازویی همان طور که از نام آن پیداست با باز و بسته شدن بازوها کار می نمایند.

سایبان بازویی در انواع دستی و برقی ساخته شده و قیمت سایبان های دستی با نوع برقی آن فرق دارد. همان طور که مشخص است با توجه به بکارگیری تجهیزات بیشتر در سایبان های برقی این نوع سایبان ها قیمت بالاتری از سایبان های دستی دارند.

از جمله تجهیزاتی که سایبان های برقی دارا هستند می توان به موتور الکتریکی، رسیور و ریموت اشاره کرد. سایبان های برقی با استفاده از ریموت خود باز و بسته می شوند. بعلاوه می توان گفت که قیمت سایبان های برقی متناسب با تجهیزاتی که دارند بسیار بصرفه و مناسب است.

دیگر عوامل موثر بر قیمت سایبان های بازویی دستی و برقی

از دیگر عواملی که در قیمت سایبان بازویی دخالت دارد نوع کیفیت مواد تشکیل دهنده سایبان است. اگر متریال یا مواد بکار رفته در سایبان زیاد باشد طبیعتا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. بعلاوه ابعاد سایبان نیز از دیگر مواردی است که بر قیمت سایبان بازویی موثر است. هرچه ابعاد سایبان بیشتر باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

بعلاوه شرکت هایی که معتبر هستند سایبان های با کیفیت تری را ارائه خواهند داد و در نتیجه قیمت سایبانی که به وسیله شرکت معتبر ارائه می شود کمی بیشتر از سایر شرکت ها می باشد. مشتریان محترم می توانند سایبان های باکیفیت هم از نوع دستی و هم از نوع معمولی را از این شرکت خریداری نمایند.

به سایبان بازویی که مثل حرکت رفت و برگشتی فنر است؛ سایبان فنری نیز گفته می شود. این نوع سایبان ها را می توان به راحتی باز و بسته کرد. در خصوص سایبان بازویی استفاده از فلز آلومینیوم باعث شده تا وزن این سایبان ها نسبت به حالتی که از فلز آهن استفاده می شود کمتر شده و دارای نصب راحت تری باشد.

در این نوع سایبان ها روکش نیز بسیار مهم بوده و اگر در انتخاب روکش مناسب پیروز عمل کنید؛ ماندگاری سایبان خود را نیز افزایش خواهید داد. روکش های مناسب باعث می شود تا وارد شدن آب به داخل جایی که آن را نصب می کنید غیر ممکن شود. این حالت باعث می شود تا از این نوع سایبان در فصل های مختلف سال مخصوصا در فصل های بارانی به راحتی بتوان استفاده نمود. بعلاوه می توان با استفاده از خدمات چاپ روی پارچه از سایبان ها به عنوان محل تبلیغات نیز استفاده نمود.

انواع سایبان چتری و ویژگی های آنها

سایبان چتری یکی از سایبان هایی است که دارای ساختار ساده ای بوده و اغلب افراد نام آن را شنیده و با ظاهر و کارایی آن آشنایی دارند. این سایبان علاوه بر اینکه پرکاربرد بوده و در روزهای آفتابی و گرم سال عملکرد خوبی از خود نشان می دهد؛ دارای ظاهر زیبایی نیز می باشد که سبب جذابیت نمای محیط می شود.

کارایی و ظاهر زیبای سایبان چتری آن را تبدیل به سایبانی پرطرفدار نموده است. امکان استفاده از سایبان های چتری در محیط های مختلف همانند؛ فضای باز رستوران ها و کافی شاپ ها، حیاط ویلاها و بسیاری از مکان های دیگر وجود دارد.

سایبان چتری دارای انواع مختلف بوده که در مدل های ثابت، متحرک و برقی فراوری و به بازار عرضه می شوند. از سایبان های چتری به منظور افزایش زیبایی نمای محیط و ایجاد سایه استفاده می نمایند. این سایبان از نفوذ آفتاب جلوگیری می نماید. برای اینکه یک سایبان مناسب بخرید و خرید ایده آلی را تجربه کنید؛ باید در هنگام خرید این سایبان یک سری معیار و فاکتورها را در نظر داشته باشید.

اولین نکته ای که باید در هنگام خرید سایبان چتری به آن توجه نمایید؛ انتخاب سایبانی با متریال و جنس مناسب است. سایبان های چتری در جنس های مختلفی همانند برزنت، ترانزیت و فولکسی فراوری می شوند. در ساخت بعضی از آنها از متریال های مقاوم و ضد آب استفاده شده و در ساخت بعضی دیگر از پارچه ساده استفاده می شود.

برخلاف بعضی از سایبان ها که در برابر خیس شدن مقاومت کمتری دارند؛ در ساخت سایبان چتری ضد آب از متریال ترانزیت یا برزنت استفاده می شود که در برابر آب مقاوم بوده و از نفوذ آب جلوگیری می نماید. سایبان های چتری ضد آب علاوه بر اینکه مانع نفوذ آفتاب می شوند، در زمان بارش باران و برف نیز از نفوذ آب به درون سایبان جلوگیری می نمایند.

از انواع مختلف سایبان چتری در حیاط ها، پارک ها، باغ ها و… استفاده می شود. طراحی این سایبان ها بدین شکل است که بر روی پایه ای چوبی، فلزی و… چتری پارچه ای قرار داده می شود. سایبان های با ابعاد بزرگ معمولا در مدل های ثابت ساخته می شوند؛ اما به علت سهولت در جابجایی سایبان های کوچک، این سایبان ها را در مدل های قابل حمل و متحرک نیز می سازند.

سایبان چتری ثابت همانطور که از نامش پیداست، در یک فضا به صورت ثابت قرار داده می شود. بدین منظور پایه سایبان چتری ثابت را در زمین فرو می نمایند؛ اما سایبان چتری متحرک در انتهای پایه فلزی خود یک صفحه دارد به همین علت قابل حمل و جابجایی می باشد.

خرید سایبان های چتری ثابت و متحرک

برای اینکه خرید رضایت بخشی را تجربه کنید؛ ضروری است به یک سری نکات توجه داشته باشید. بنابراین پیش از اینکه اقدام به خرید سایبان چتری نمایید؛ باید احتیاج خود را آنالیز نموده و به نقش این سایبان در محیط مورد نظر خود توجه کنید.

در گام بعدی نوع چتر سایبان و مدل آن از نظر ثابت یا متحرک بودن را در نظر بگیرید. نوع، جنس و میزان سایبان انتخابی شما مشخص نماینده قیمت آن خواهد بود؛ بنابراین با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، مناسب ترین مدل سایبان را انتخاب و خریداری نمایید.

منبع: توریسم آنلاین

به "آنالیز عوامل تاثیر گذار بر قیمت سایبان های بازویی و چتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز عوامل تاثیر گذار بر قیمت سایبان های بازویی و چتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید