ترامپ تحریم های ضدروسی به خاطر اوکراین را تمدید کرد

به گزارش همه ایده های جدید ، طبق اطلاعات کاخ سفید، رئیس جمهوری آمریکا، به خاطر ادامه مناقشه نظامی داخلی در مناطق شرقی اوکراین، اقدامات محدود کننده علیه روسیه را برای مدت یک سال دیگر تمدید نموده است.

ترامپ تحریم های ضدروسی به خاطر اوکراین را تمدید کرد

به گزارش گروه بین الملل همه ایده های جدید به نقل از خبرگزاری اینترفکس، دفتر مطبوعاتی کاخ سفید بیان کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای مدت یک سال دیگر سری مجازات هایی که قبلاً در رابطه با اوضاع در مناطق شرق و جنوب شرقی اوکراین، علیه فدراسیون روسیه اعمال شده بود را تمدید نموده است.

مطابق با یادداشت توضیحی در رابطه با دستور جدید ترامپ در این رابطه، اقدامات و سیاست های توضیح داده شده در این سند، به خاطر تهدید فوق العاده و بسیار زیاد این موضوع برای منافع امنیت ملی و سیاست خارجی ایالات متحده همچنان ادامه خواهد داشت.

پیش از این در اواسط ماه فوریه ، نمایندگان سه فراکسیون مجلس اعلای اوکراین (رادا) مبتکر ارائه پیش نویس قطعنامه ای شدند، که بر اساس آن قصد دارند از مقامات سایر کشورها درخواست نمایند تا اعمال فشارها بر روسیه را افزایش دهند. آنها همچنین خواهان عدم به رسمیت شناختن الحاق مجدد کریمه به روسیه و ساخت پل کریمه و خودداری از هرگونه همکاری با فدراسیون روسیه شده اند. .

در سال 2014 تعدادی از کشورهای غربی به دلیل وخامت اوضاع در اوکراین بعد از وقوع کودتای دولتی در این کشور و پیوستن شبه جزیره کریمه و بندر سواستوپل به روسیه، اقدامات محدود نماینده ای علیه اشخاص حقیقی و حقوقی روسی بسیاری اعمال کردند. در سالهای بعد ، فهرست تحریم ها بارها و بارها گسترش و تکمیل شده است.

مقامات کی یف ، ایالات متحده و اتحادیه اروپا و بعضی کشورهای دیگر روسیه را مقصر در اوضاع در منطقه دونباس اوکراین معرفی و تحریم هایی را علیه این کشور وضع نموده ند.

مسکو بارها اعلام نموده که فرایند الحاق کریمه به روسیه مطابق با قوانین بین المللی اجرا شده ، و همچنین اینکه فدراسیون روسیه از هیچ یک از طرفین درگیری های داخلی در اوکراین حمایت نمی کند و خواهان حل و فصل عادلانه مناقشه در دونباس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ تحریم های ضدروسی به خاطر اوکراین را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ تحریم های ضدروسی به خاطر اوکراین را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید