تصاویر واقعی هدست واقعیت مجازی Quest Pro متا فاش شد

به گزارش همه ایده های جدید ، در ماه آینده، متا رویداد سالانه Connect خود را برگزار خواهد نمود تا در خصوص محصولات نو واقعیت مجازی خود اطلاعاتی به کاربران و توسعه دهندگان بدهد. این رویداد مجازی یک روزه در درجه اول برای توسعه دهندگان و سازندگان خواهد بود و جلسات آموزشی آن نیز برای مشاهده پس از اتمام این رویداد در دسترسشان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، شایعات نوی به گوش می رسد مبنی بر اینکه متا میخواهد در این رویداد از هدست واقعیت مجازی نوش یعنی Quest Pro رونمایی کند. در حالی که این خبر هنوز به وسیله متا تأیید نشده، اما تصاویر واقعی نوی از محصول نو متا در رسانه های خبری به اشتراک گذاشته شده که نمایی کامل از هدست Quest Pro ارائه می دهند.

تصاویر واقعی هدست واقعیت مجازی Quest Pro متا فاش شد

به گفته این منبع، ظاهراً شخصی این هدست را در یکی از اتاق های یک هتل جا گذاشته و رفته است. مالک این هتل نیز از این فرصت استفاده نموده و از هدست Quest Pro، جعبه و بعلاوه کنترلرهای آن عکس گرفته و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. طبق این تصاویر منتشر شده، طراحی این هدست شباهت های بسیار زیادی به هدست واقعیت مجازی پیشرفته Project Cambria دارد که سال گذشته به کاربران ارائه شد.

بعلاوه با نگاهی دقیق تر به این تصاویر می توان دید که بیش از یک دستگاه در پس زمینه وجود دارد که البته چنین اتفاقی بی سابقه تلقی نمی گردد. چند سال قبل برای آیفون 4 نیز چنین اتفاق مشابهی رخ داد و همین اواخر نیز نمونه آزمایشی پیکسل 7 در eBay به فروخته شده است. این منبع در ادامه بیان می نماید که صاحب این هدست بعداً برای دریافت آن به هتل مراجعه نموده است. ظاهراً این هدست از کنترلرهای نوی بهره می برد که جایگزین کنترلرهای حلقه ای هدست قبلی متا خواهد شد. بعلاوه، عبارت Meta Quest Pro نیز روی جعبه این محصول به چشم می خورد. متا سه دوربین را نیز در بخش جلویی این هدست واقعیت مجازی تعبیه نموده است.

تصاویر این هدست نو اطلاعات چندان خاصی در خصوص مشخصات آن ارائه نمی دهد، اما شایعه شده که Quest Pro قابلیت های ردیابی پیشرفته ای دارد. بعلاوه گفته می گردد که این هدست دارای فناوری های ردیابی چشم و صورت است که قابلیت های بسیار جالبی را عرضه خواهد نمود. تصاویر واقعی هدست واقعیت مجازی Quest Pro، در حالی اکنون به بیرون درز پیدا نموده که این شرکت قرار است ماه آینده رویداد Connect را برگزار کند. انتظار می رود که در این رویداد اطلاعات بیشتری از محصولات واقعیت مجازی و بعلاوه برنامه های این شرکت برای متاورس در اختیار کاربران قرار بگیرد.

منبع: XDA-Developers

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویر واقعی هدست واقعیت مجازی Quest Pro متا فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر واقعی هدست واقعیت مجازی Quest Pro متا فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید