توزیع سیمان به وسیله بازرسان سازمان صمت رصد می گردد، قید فوریت برای ثبت نام تمام عاملان

به گزارش همه ایده های جدید ، معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران ضمن اشاره براینکه هرگونه عرضه سیمان به واحدهای فاقد ثبت نام در سامانه جامع تجارت و کد نقش ممنوع خواهد بود و تمامی معاملات اعم از عمده خر منوط به دریافت کد بورسی و ثبت نام در سامانه جامع تجارت است، بر تسریع در ثبت نام تاکید و گفت که بازرسان سازمان صمت توزیع سیمان و فولاد را رصد می نمایند.

توزیع سیمان به وسیله بازرسان سازمان صمت رصد می گردد، قید فوریت برای ثبت نام تمام عاملان

سعید محمدی پور در گفت وگو با همه ایده های جدید ، اظهار کرد: در راستای مصوبات صد و سی و سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار و به منظور شفافیت عملکرد، واحدهای فراوریی و کلیه کارخانه های فراورینماینده سیمان از یکم تیرماه امسال مکلف به ثبت اطلاعات موجودی اولیه ، فراوری ، فروش ، قیمت ، ورود و خروج در سامانه جامع تجارت شده اند و ضمن فعال شدن شناسه سیمان و کلینکر در سیمان، ملزم به اظهار فراوری و سپس انتقال مالکیت در سامانه مذکور هستند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران، هرگونه خرید و فروش سیمان از سوی واحدهای فراوریی و عاملان عمده و خرده فروشی را علاوه بر دریافت کد بورسی منوط به ثبت نام در سامانه جامع تجارت و ارائه کد نقش دانست، تاکید نمود: عاملان با قید فوریت در سامانه ثبت نام نمایند.

وی ضمن تاکید براینکه بازرسان سازمان صمت توزیع سیمان و فولاد را نظارت می نمایند، توضیح داد: عدم ثبت نام در سامانه جامع تجارت و ثبت اسناد در سامانه به منزله تخلف است و به اسم عرضه خارج از شبکه محسوب شده و با متخلفان برخورد خواهد شد. مردم هم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موارد را با شماره تلفن 124 و سامانه www.124.ir گزارش نمایند تا در کمترین زمان ممکن، مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش همه ایده های جدید ، اوایل شهریور ماه (هشتم شهریورماه)، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ابلاغیه ای هرگونه خرید و عرضه سیمان خارج از بورس کالا را ممنوع اعلام نمود و پس از آن، ضمن تاکید بر اینکه چهار گروه هدف این چرخه، باید برای اخذ کد بورسی خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توزیع سیمان به وسیله بازرسان سازمان صمت رصد می گردد، قید فوریت برای ثبت نام تمام عاملان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع سیمان به وسیله بازرسان سازمان صمت رصد می گردد، قید فوریت برای ثبت نام تمام عاملان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید