جزیره کیش کامل ترین زیست بوم گردشگری کشور را دارد

به گزارش همه ایده های جدید ، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، جزیره کیش کامل ترین زیست بوم گردشگری کشور را دارد.

جزیره کیش کامل ترین زیست بوم گردشگری کشور را دارد

مهدی ادیبان در آیین رونمایی از پوسترهای نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش اظهار کرد: این جزیره مرجانی با شاخصه های مناسب حمل ونقلی، اقامت، تفریحات، خرید و تفریح، پذیرایی و خدمات دهی دارای کامل ترین زیست بوم گردشگری کشور محسوب می گردد.

وی بر نقش مهم میزبانی از رویدادهای مختلف در رونق گردشگری تاکید نمود و اضافه نمود: باید بپذیریم که برگزاری رویدادهای گردشگری درکیش مغفول مانده در حالی که این رویدادها علاوه برمعرفی ظرفیت های گردشگری جزیره کیش محل تعامل، مشارکت، ارائه دستاوردها و تبادل اطلاعات است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش بیان نمود: این نمایشگاه با شعار معرفی ظرفیت های ایران به دنیا با حضور فعالان صنعت گردشگری کشور و با تاکید بر اهمیت نقش تبلیغات و رسانه ها درمعرفی ظرفیت های گردشگری برگزار می گردد.

وی رویکرد متفاوت در برگزاری برنامه های جانبی شامل سمپوزیوم هتلداری، گردهمایی بلاگرهای گردشگری و گردهمایی سرآشپزهای ایرانی در حاشیه اجرای این نمایشگاه را از دیگر برنامه های مهم این حوزه مطرح کرد.

بعلاوه در ادامه این مراسم عباس زینل نیا مجری برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش ایجاد فرصت های هم افزایی، ارتقاء سطح دانش و آگاهی، ارائه آخرین تجهیزات و خدمات گردشگری و معرفی و حمایت از محصولات خلاق در گردشگری را محورهای اصلی برگزاری این نمایشگاه برشمرد وگفت: درکنار رویدادهای اصلی، کارگاه ها و نشست های تخصصی نیز در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش از 30 اردیبهشت جاری تا 2 خرداد از ساعت 17 تا 23 میزبان علاقمندان است، اضافه نمود: در مورد حضور کشورهای خارجی نیز در حال رایزنی با وزرات خارجه هستیم.

زینل نیا ادامه داد: ستاد اجرایی نمایشگاه بین المللی گردشگری از بهمن سال گذشته شروع به کار نموده و کوشش می گردد با حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش و در سایه مشارکت و همکاری بخش خصوصی شاهد برگزاری رویدادی متفاوت درحوزه گردشگری در کشور باشیم.

منبع: همگردی

به "جزیره کیش کامل ترین زیست بوم گردشگری کشور را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره کیش کامل ترین زیست بوم گردشگری کشور را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید