درخواست مهم مجید قناد از صداوسیما

به گزارش همه ایده های جدید ، مجید قناد، چهره نام آشنا و محبوب بچه ها و نوجوانان و فعال در عرصه رسانه و تلویزیون در آیین رونمایی از پوستر بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی که امروز در سالن کنفرانس کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برگزار گردید، به اهمیت جشنواره قصه گویی پرداخت و گفت: ابتدا یادی کنیم از بسیاری از عزیزانی که در سال های پیش کوشش کردند و الان جایشان خالی است، تشکر کنیم از تمام مدیران و مربیانی که در سراسر کشور در عرصه کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کوشش می نمایند و خداقوت می گوییم به برگزاری 24 دوره جشنواره؛ چرا که اگر بچه ای آن دوره شش ساله بوده حالا 30ساله شده است.

درخواست مهم مجید قناد از صداوسیما

وی یادآور شد بچه های ما با زندگی، به وسیله قصه و قصه گویی آشنا می شوند؛ بچه های ما ادب و احترام را به وسیله قصه گویی یاد می گیرند و ما به وسیله قصه بچه ها را آموزش می دهیم؛ این فرایند از همان زمانی آغاز می گردد که بچه در شکم مادر است و مادر برایش لالایی می خواند و قصه می گوید و تا بعد که متولد می گردد و به وسیله قصه با دنیای بیرون آشنا می گردد.

این مجری برنامه های کودک و نوجوان یادآور شد: بنابراین خواهش می کنم که توقع نداشته باشید که کانون به تن هایی برای قصه گویی کوشش کند.

قناد اعلام نمود: پدر و مادر گرامی شما اولین مربیان قصه گویی برای بچه هستید. بعدی، رسانه است که می تواند به راحتی وارد خانواده ها گردد و همکاری کند که قصه ها را در دل خانه ها ببریم و در روستاها، بچه ها از این ظرفیت به راحتی استفاده نمایند و در تلویزیون قصه ببینند.

وی با بیان اینکه رسانه در حوزه قصه گویی به یاری کانون بیاید، اضافه نمود: در این 24 دوره خیلی کوشش ها شده است. یکی از وظایف خطیری که کانون داشته این بوده که به بچه های ناشنوایان و حتی نابینایان توجه شده است. ان شاءالله همگی یاری نمایند برای برگزاری جشنواره که این جشنواره برای بچه هاست؛ بچه هایی که آینده ساز هستند.

این مجری تلویزیون گفت: امیدواریم با یاری رسانه بتوانیم بچه ها را بیشتر با وظایفشان و چیز هایی که دوست دارند، آشنا کنیم. بسیاری از عزیزان هستند که شاید ما آن ها را نبینیم مثل نویسندگان و حتی نقاشان. هر کدام از آن ها در جایگاه خود بسیار مفیدند. امیدوارم دست به دست هم دهیم و جشنواره خوبی را برگزار کنیم. بچه ها چشم به راه هستند که ببینند کانون چه چیزی برایشان آورده است.

منبع: فرارو

به "درخواست مهم مجید قناد از صداوسیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مهم مجید قناد از صداوسیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید