راهنمای انتخاب برترین پروتئین وی برای بدنسازان در دوران حجم

به گزارش همه ایده های جدید ، به نقل از داروخانه آنلاین صبا؛ همه افرادی که بدنسازی کار می نمایند بدون شک نام پروتئین های بدنسازی را شنیده اند. در این میان پروتئین وی یک مکمل بی نظیر و بسیار مهم است. این پروتئین از کمی آب، آب پنیر و … تشکیل می گردد و به همین سبب برای افزایش توده عضلانی تاثیر فراوانی دارد.

راهنمای انتخاب برترین پروتئین وی برای بدنسازان در دوران حجم

افرادی که می خواهند با مصرف پروتئین قدرت و استقامت بدن خود را افزایش دهند بدون شک پروتئین وی برای آنها برترین مکمل است. آب جمع شده از روی ماست یا پنیر را برای فراوری پروتئین وی مورد استفاده قرار می دهند. چرا که این آب درصد بالایی کازئین و پروتئین وی دارد.

شما کاربران عزیز با خرید پروتئین وی ایزوله می توانید از فواید ارزشمند این پروتئین بهره مند شوید. قبل از خرید به راهنمای انتخاب برترین محصول توجه داشته باشید. انتخاب درست و اصولی در کنار مصرف به اندازه و تمرینات بدنسازی، شما را به بدن ایده آل می رساند.

با راهنمای انتخاب برترین پروتئین وی برای بدنسازان در دوران حجم آشنا هستید؟ امروزه برای عضله سازی از پروتئین های بسیار مختلفی استفاده می نمایند. چرا که پروتئین می تواند یک یاری نماینده موثر برای حجم دهی زودتر عضلات ورزشکاران باشد. اگر شما هم در پی برترین پروتئین برای حجم گیری عضله های خود هستید، برای آشنایی با پروتئین وی با ما همراه شوید.

ارزش غذایی پروتئین وی

پروتئین وی یک پروتئین بی نظیر برای عضله سازی است. حتی بعد از دوران بدنسازی یا کات نیز افراد می توانند از این پروتئین استفاده نمایند. تاثیرگذاری زیاد پروتئین وی روی سیستم ایمنی بدن باعث شده تا بیشتر مورد توجه باشد. یکی از نکات مهمی که بدنسازان باید قبل از خرید پروتئین وی به آن توجه نمایند، ارزش غذایی پروتئین وی است. در پروتئین وی ویتامین های بسیار متعددی وجود دارد که باعث شده به عنوان یک مکمل با ارزش مورد توجه بدنسازان قرار بگیرد. معمولاً پروتئین ها در بسته های ایزوله شده و با برندهای متغیری توزیع می شوند.

پودر وی پروتئین 100% کاله پرو 1800 گرمی برای عضله و توان و انرژی بدنسازان می تواند برترین باشد. چرا که در ساختار این پروتئین 55 سروینگ وجود دارد و در هر سه رویینگ 32 گرمی 24 گرم پروتئین خالص است. به طور کلی در پروتئین ویتامین های با ارزشی وجود دارد که شامل:

  • کلسیم 94.7 میلی گرم
  • پروتئین 20 گرم
  • سدیم 140 میلی گرم
  • فیبر یک گرم
  • کربوهیدرات 5 گرم
  • شکر 3.5 گرم

انواع پروتئین وی

شما افرادی که نام پروتئین وی را شنیده اید و برای عضله سازی در پی خرید برترین پروتئین وی هستید، باید با انواع پروتئین وی آشنا باشید.

پروتئین وی ایزوله

این نوع مکمل بدنسازی حاوی 90 درصد پروتئین است. پروتئین وی ایزوله برای حذف چربی و لاکتوز نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پروتئین وی کنسانتره

در پروتئین وی کنسانتره چربی و کربوهیدرات نیز البته به درصد کمی وجود دارد. هر چقدر غلظت وی کنسانتره بیشتر باشد پروتئین موجود در آن نیز بیشتر است. معمولاً در پروتئین های کنسانتره با غلظت کمتر حدود 30 درصد پروتئین و در غلظت بالاتر 90 درصد پروتئین وجود دارد.

پروتئین وی هیدرولیز شده

همانطور که از نام این مکمل وی پیداست، هیدرولیز شده است. فرآیند هیدرولیز باعث می گردد تا جذب پروتئین در بدن سریعتر صورت بگیرد. این پروتئین برای هضم بهتر مفید است، بعلاوه باعث کاهش پتانسیل مواد آلرژن می گردد.

فواید پروتئین وی در بدنسازی

پروتئین وی یک پروتئین با ارزش در انواع مختلف است. شما ورزشکاران عزیز برای حجم توده عضلانی و قدرت بدنی خود می توانید یکی از انواع پروتئین های وی را انتخاب کنید. این پروتئین ها فواید ارزشمند بسیار زیادی دارند که شامل موارد زیر است:

از مهمترین فواید مصرف پروتئین وی رشد عضلانی ورزشکاران است. این پروتئین در بدن هورمون های انسولین را بیشتر نموده و به همین سبب رشد عضلانی نیز افزایش می یابد. به وسیله این پروتئین تمامی مواد لازمه برای عضله سازی نیز فراهم می گردد. تاثیرگذاری پروتئین برای رشد عضلانی زمانی است که شما یک برنامه اختصاصی برای عضله سازی داشته باشید.

پروتئین در بدنسازی برای جذب سریع و سنتز پروتئین بی نظیر است. این پروتئین باعث جذب سریع و هضم راحت در بدن می گردد. پس بلافاصله پس از مصرف آن، پروتئین موجود در آن سریعاً جذب عضلات خواهد شد. در این مکمل آمینو اسید لوسیون بسیار زیادی وجود دارد که این ماده سنتز پروتئینی در سطح مولکولی را نیز تحریک می نماید.

این پروتئین برای پیشگیری از سرطان پروستات و سلامتی بدن ارزش بسیار بالایی دارد. چرا که با مصرف این ویتامین، آنتی اکسیدان هایی نظیر گلوتاتیون در بدن افزایش می یابد. افزایش این آنتی اکسیدان با ایجاد رادیکال های آزاد به مقابله با سرطان می پردازد.

نحوه مصرف پروتئین وی

پروتئین وی دارای فواید بسیار زیادی است که بیشتر برای عضله سازی مورد توجه قرار میگیرد. این فواید برای زمانیست که به برترین پروتئین بازار دسترسی پیدا کنید. نحوه مصرف این مکمل نیز برای تاثیرگذاری بهتر آن اهمیت دارد.

بسیاری از افراد این مکمل را پس از تمرین مصرف می نمایند. این افراد باید بلافاصله بعد از تمام شدن تمرین هایشان مکمل وی را مصرف نمایند. برترین زمان بعد از تمرین برای مصرف این پروتئین تا 45 دقیقه است. هر چقدر زمان مصرف این پروتئین سریع تر باشد قطعاً جذب آن نیز بهتر و تاثیرگذاری بیشتری دارد.

می توانید حتی قبل از تمرین نیز پروتئین وی را مصرف کنید. معمولاً ورزشکاران حرفه ای این مکمل را قبل از تمرین استفاده می نمایند. چرا که با این کار هنگام تمرین های سخت ورزشی عملکرد بالاتری دارند. وی ایزوله برترین پروتئین برای مصرف قبل از تمرین است.

ورزشکاران حرفه ای حتی قبل از خواب نیز می توانند با مشورت از مربی خود یک اسکوپ از این پودر پروتئینی را مصرف نمایند. اگر می خواهید صبح مکمل وی را مصرف کنید، قطعاً انرژی بسیار بالایی در طول روز خواهید داشت. چرا که فرایند جذب مکمل وی در صبح کامل انجام می گردد.

نتیجه

این روزها بیشتر افراد در پی عضله سازی و ساختن یک استایل ایده آل هستند. بدون شک این افراد نام پروتئین وی به گوششان خورده است. با آنالیز فواید مصرف پروتئین وی چگونگی مصرف درست آن می توانید این مکمل را برای عضله سازی خود تهیه کنید. پروتئین وی ایزوله حتی برای کاهش وزن البته با تمرینات متفاوتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اگر در پی برترین پروتئین برای عضله سازی هستید، همین حالا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

منبع: یک پزشک

به "راهنمای انتخاب برترین پروتئین وی برای بدنسازان در دوران حجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انتخاب برترین پروتئین وی برای بدنسازان در دوران حجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید