روایت دبیر سابق از پشت پرده اتفاقات اخیر فدراسیون والیبال

به گزارش همه ایده های جدید ، دبیر سابق فدراسیون والیبال گفت: داوری اعلام نموده بود که از من خواسته در فدراسیون بمانم ولی حقیقت امر این است که او چنین چیزهایی به من نگفت و تقریبا از خدایشان بود که من بروم.

روایت دبیر سابق از پشت پرده اتفاقات اخیر فدراسیون والیبال

امیرحسین منظمی در گفت وگو با همه ایده های جدید ، درباره اتفاقات اخیر در فدراسیون والیبال و اینکه کلید اتاق دبیر فدراسیون را تحویل افشین داوری داده است، اظهار کرد: روز گذشته به فدراسیون رفتم و کلید اتاقم را تحویل سرپرست جدید دادم اما داوری در مصاحبه ای اعلام نموده بود که از من خواسته بود این کار را نکنم و در فدراسیون بمانم ولی حقیقت امر این است که او چنین چیزهایی به من نگفت و تقریبا از خدایشان بود که من بروم.

دبیر سابق فدراسیون والیبال در شرح بیشتر این اتفاقات گفت: یکی از دلایلی که کلید را تحویل دادم این بود که روز پنجشنبه امیر حسینی از روابط عمومی فدراسیون والیبال با من تماس گرفت و گفت که شما سرپرست شده اید و من در پاسخ به او گفتم که این خبر از کجا آمده است و او در جواب به من گفت که از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان تماس گرفته اند و گفته اند که تا یک ساعت دیگر حکم سرپرستی منظمی را می زنند اما من که بی خبر از این داستان ها بودم به مدیر روابط عمومی فدراسیون گفتم که چیزی درباره این مسئله به من نگفته اند.

او ادامه داد: جالب آنجا بود که فردا صبح خبر سرپرستی افشین داوری منتشر شد و باور کنید که این سناریوی یکی از مدیران وزارت ورزش و جوانان بود. پس از انتخاب سرپرست جدید من با هیات رئیسه صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که چرا سرپرست جدید نباید از والیبالی ها یا یکی از اعضای هیات رئیسه باشد. به همین خاطر از وزیر ورزش و جوانان خواستیم تا به درخواست مان رسیدگی کند اما به درخواست ما احترام گذاشته نشد.

منظمی با اشاره به اتفاقات عجیب و غریب در فدراسیون والیبال گفت: برای برگزاری مراسم معارفه گفته بودند که همه چیز باید با دبیر فدراسیون هماهنگ گردد اما وقتی این را به روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفتند، آن ها پاسخ دادند منظورتان دبیر سابق است! حتی به خانم علیزاده که مسئول دفتر رئیس فدراسیون است گفتم که شیرینی و میوه برای مراسم معارفه بگیرند و من هم خودم به مراسم خواهم آمد. صبح روز معارفه در دانشگاه مشغول دریافت امتحان از دانشجویان بودم و زمانی که ظهر در مسیر فدراسیون والیبال بودم از فدراسیون با من تماس دریافتد و گفتند که چرا هنوز به مراسم معارفه نرسیدم. آن شخصی که با من تماس گرفته بود در ادامه صحبتش گفت تماس گرفته است که رخصت بگیرد و من گفتم برای چه کاری و او که یکی از والیبالی ها است پاسخ داد برای دبیری فدراسیون. من هم به او تبریک گفتم. فردای آن روز به فدراسیوم آمدم و وسایلم را جمع کردم و به افشین داوری نیز تبریک گفتم و او تنها چند جمله از حضورم در انتخابات پرسید.

دبیر سابق فدراسیون والیبال درباره حضورش در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال نیز اظهار کرد: اگر عمری باشد و والیبالی ها از من حمایت نمایند دوست دارم به والیبال خدمت کنم، نه به قشر خاصی.

او در سرانجام در پاسخ به این سوال که گفته می گردد احمد سعادتمند گزینه اصلی برای ریاست فدراسیون والیبال است گفت: امیدوارم هر کسی که اصلح تر است انتخاب گردد. من فردی دانشگاهی ام و به آن افتخار می کنم. اگر در والیبال به اهدافم نرسم کارم را در دانشگاه پیگیری خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "روایت دبیر سابق از پشت پرده اتفاقات اخیر فدراسیون والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت دبیر سابق از پشت پرده اتفاقات اخیر فدراسیون والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید