90 درصد دانشجویان دانشگاه های دولتی تحت پوشش آموزش الکترونیکی هستند، رویکرد وزارت علوم در پساکرونا

به گزارش همه ایده های جدید ، معاون آموزشی وزیر علوم گفت: بیش از 50 دانشگاه دولتی 90 درصد دانشجویان را تحت پوشش آموزش الکترونیکی قرار داده اند.

90 درصد دانشجویان دانشگاه های دولتی تحت پوشش آموزش الکترونیکی هستند، رویکرد وزارت علوم در پساکرونا

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی همه ایده های جدید از رقم خوردن حرکتی بزرگ توسط دانشگاه های دولتی برای ارایه آموزش های الکترونیکی در حدود یک ماه و نیم گذشته خبر داد.

وی درباره میزان شرایط موفقیت دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم در ارایه آموزش های الکترونیکی، توضیح داد: از 4 اسفند که آموزش مجازی در شرایط شیوع ویروس کرونا در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کلید خورد، تا به امروز در دانشگاه های دولتی موفقیت خوبی در آموزش الکترونیکی بدست آمده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 50 دانشگاه دولتی آموزش الکترونیکی دارند به طوری که بیش از 90 درصد دانشجویان آنها تحت پوشش آموزش الکترونیکی هستند.

رویکرد وزارت علوم در آموزش الکترونیکی پس از کرونا

خاکی صدیق تاکید کرد: البته دانشگاه ها پیش از این هم آموزش الکترونیکی داشته اند و شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد جدیت عمل و هم افزایی در الکترونیکی کردن آموزش ها در اغلب دانشگاه ها ایجاد شود، به دلیل تجربه ای که از این دوره خاص در زمینه آموزش الکترونیکی در دانشگاه ها رقم خورده است، رویکرد وزارت علوم بر ادامه آموزش ها به صورت الکترونیکی است.

وی خاطر نشان کرد: در گام های بعدی به سمت تقویت زیر ساخت ها و ارتقاء امکانات، توانمند سازی بیشتر اساتید و اعضای هیات علمی و پربارتر کردن محتواهای آموزش الکترونیکی حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "90 درصد دانشجویان دانشگاه های دولتی تحت پوشش آموزش الکترونیکی هستند، رویکرد وزارت علوم در پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 درصد دانشجویان دانشگاه های دولتی تحت پوشش آموزش الکترونیکی هستند، رویکرد وزارت علوم در پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید