شایعات و نشانه های جدید درباره ساخت فصل چهارم تویین پیکس

به گزارش همه ایده های جدید ، آی سینما: شایعاتی که در روزهای اخیر درباره احتمال ساخت فصل چهارم سریال تویین پیکس در فضای اینترنت وجود داشت، حالا نظر رسانه های معتبر را هم جلب نموده و آنها هم برآورد نموده اند که شاید دیوید لینچ بار دیگر ادامه این دنیا رمزآلود و پرطرفدار را ادامه دهد.

شایعات و نشانه های جدید درباره ساخت فصل چهارم تویین پیکس

فصل اول و دوم تویین پیکس در ابتدای دهه 1990 از شبکه ای بی سی پخش شد و بعد از اختلاف نظر لینچ با مسئولان این شبکه فراوری و پخش آن متوقف شد. اما در سال 2017 فصل سوم با عنوان تویین پیکس: بازگشت از شبکه شوتایم پخش شد که نه تنها کیفیتش پایین تر نبود، بلکه به دلیل حضور لینچ در همه 18 اپیزود به عنوان کارگردان تجربه ای شگفت انگیز را برای تماشاگران رقم زد.

سرانجام بندی مبهم و غافلگیر نماینده فصل سوم باعث شد از همان زمان پخش شایعاتی درباره فصل چهارم وجود داشته باشد. حالا هم البته به شکل رسمی نه شوتایم و نه دیوید لینچ خبری را تایید ننموده اند. اما اکانت توییتر موزه وحشت هالیوود با انتشار خبری مبهم که به آینده تویین پیکس اشاره داشت، موجی از حدس را شروع کرد.

امروز نیوزویک و ایندی وایر در گزارش هایی به این شایعه ها و نشانه ها درباره احتمال ساخت فصل جدید اشاره نموده اند.

از جمله پستی در صفحه اینستاگرام مایکل هورس بازیگر نقش هاوک در هر سه فصل که تصویری از سریال را منتشر نموده است. یا این که روز سه شنبه کایل مک لاکلان که بازیگر اصلی تویین پیکس است و نقش مامور اف بی آی دیل کوپر را بازی نموده، نوشته: امروز صبح به دونات فکر می کردم.

کاراکتر کوپر در سریال عاشق قهوه و دونات است و طرفداران تویین پیکس چنین جمله ای را فقط به حساب اتفاق جدیدی می گذارند که در راه است.

البته طرفداران این مجموعه تلویزیونی نباید چندان هم خوشبین باشند، لااقل در کوتاه مدت بعید است اتفاقی بیفتد. دیوید لینچ و مارک فراست (خالقان سریال) چندین سال مشغول نوشتن فیلمنامه فصل سوم بودند و حتی اگر با شبکه شوتایم توافقی هم صورت گرفته باشد، بعید است آنها راضی شوند با عجله داستان و متن فصل چهارم را آماده نمایند.

مساله دیگر چگونگی ادامه قصه است. شخصیت باب که ضدقهرمان اصلی تویین پیکس بود در سرانجام فصل سوم باخت اما وجود شرور و شیطانی که با نام جودی شناخته می گردد، هنوز در شهر توییت پیکس باقی ماند و محتمل است تعقیب او دستمایه فصل جدید گردد. همچنین شخصیت های متعددی تکلیف شان روشن نشده و ممکن است داستان احتمالی ماجرای آنها را دنبال کند.

هر اتفاقی بیفتد، تویین پیکس چنان پدیده پیچیده و مشهوری است که موج اخبار و شایعات درباره آن همواره ادامه خواهد داشت.

9410

منبع: آی سینما

به "شایعات و نشانه های جدید درباره ساخت فصل چهارم تویین پیکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعات و نشانه های جدید درباره ساخت فصل چهارم تویین پیکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید