صالحی: قول مدال طلا را می دهم ، شرایط سختی را با هواپیما گذراندیم

به گزارش همه ایده های جدید ، ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان گفت: در مسیر بسیار طولانی با شرایط سخت که مسئولین فراهم نموده بودند قرار داشتیم و در صندلی هایی که مخصوص شرایط ما نبودند تا فرانسه نشستیم که دچار کمر درد شدیدمان شد.

صالحی: قول مدال طلا را می دهم ، شرایط سختی را با هواپیما گذراندیم

الهام صالحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی همه ایده های جدید از شرایط مسابقات ، کسب سهمیه و مدال نقره گفت: در مسابقات جهانی فرانسه شرایط سخت بود و سطح مسابقات بسیار بالا بود حریفان قدرتمندی داشتیم که با تمامی این شرایط سختی که آنجا حاکم بود توانتستم مدال نقره در پرتاب نیزه را کسب کنم و در پرتاب وزنه برای المیپک کسب سهمیه کنم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

بانوی ملی پوش کشورمان ادامه داد: از همین تریبون قول مدال طلای مسابقات آسیایی که 3 ماه دیگر برگزار می گردد در ماده پرتاب وزنه میدهم.

وی اضافه نمود:علی رغم اینکه رشته تخصصی بنده پرتاب نیزه بوده است اما تقریبا یک سالی است که به پرتاب وزنه روی آورده ام، به این علت که این استعداد را در خود دیدم و زمان آغاز پرتاب وزنه رکورد چشمگیری را به جای گذاشتم، اما متاسفانه در مسابقات جهانی فرانسه در مسیر بسیار طولانی با شرایط سختی که مسئولین فراهم نموده بودند قرار داشتیم و در صندلی هایی که مخصوص شرایط ما نبودند تا فرانسه نشستیم که در این مسیر 12 ساعته بسیار اذیت و خسته شدیم.

به همین علت و شرایط سختی که در طول مسیر پرواز داشتیم انرژی زیادی را از دست داده و نتوانستم مدال طلای مسابقات را به دست بیاورم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

صالحی در این باره که می تواند الگوی خوبی برای دختران سرزمینمان باشد اظهار کرد: یک ورزشکار حرفه ای باید ورزش را در اولویت زندگی بگذارد، هم از نظر تمرینی و هم از نظر تغذیه، تا بتواند در مجموع مدالی که بسیار سخت به دست میاید را کسب کند.

او اعلام کرد: توصیه من به ورزشکاران این است که اگر حرفه ای ورزش می نمایند ورزششان در اولویت باشد تا به نتیجه برسند و انگیزه داشته باشند برای مسابقات پیش رو.

دارنده مدال نقره از شرایط سخت همراهان گفت: احتیاج به همراه داشتیم تا بهممان یاری نمایند اما اجازه حضور همراه به ما ندادند و بسیار شرایط سختی را سپری کردیم، با تمام این شرایط توانستم کسب مدال و سهمیه داشته باشم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

الهام صالحی در آخر و انتظاراتش از مسئولین گفت: از مسئولین این انتظار را دارم که در مسابقات بعدی شرایط را برایمان آسان تر نمایند و حداقل در طول مسیری که به محل مسابقات میرویم صندلی های مخصوص برایمان بگیرند تا انرژیمان از دست نرود و بتوانیم با آمادگی بدنی بالا در محل رقابت ها حضور پیدا کنیم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صالحی: قول مدال طلا را می دهم ، شرایط سختی را با هواپیما گذراندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی: قول مدال طلا را می دهم ، شرایط سختی را با هواپیما گذراندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید