قیمت تور اروپا؛ 10 شب، 200 میلیون

به گزارش همه ایده های جدید ، خبرنگاران- تور ترکیبی اروپا تابستان سال جاری می تواند در مالی ترین حالت ممکن نفری 200 میلیون تومان هزینه داشته باشد. آژانس های مسافرتی بابت هزینه های 10 شب اقامت در هتل های معمولی و سه ستاره رم، بارسلون و پاریس از هر مسافر حدود 45 میلیون تومان دریافت می نمایند و اضافه شدن هزینه بلیط رفت وبرگشت هواپیما، کف قیمت تور ترکیبی اروپا را به مرز 200 میلیون تومان می رساند. بین تور های اروپایی که الان آژانس های مسافرتی پیش فروش می نمایند، روسیه و قبرس جزو مقرون به صرفه ترین گزینه ها هستند و می گردد با حدود 30 میلیون تومان سراغ تور های چهار روزه مسکو و قبرس رفت.

قیمت تور اروپا؛ 10 شب، 200 میلیون

به گزارش همه ایده های جدید ؛ تور روسیه جزو مقرون به صرفه ترین مقصد های گردشگری ایرانی ها در تابستان 1402 است. در خیلی از آژانس های مسافرتی می گردد تور روسیه را با کمتر از 30 میلیون تومان رزور کرد که البته هزینه پرواز جداگانه دریافت می گردد. مثلا تور مسکو تابستان 1402 به وسیله یکی از آژانس های مسافرتی تقریبا 24 میلیون و 500 هزار تومان به اضافه 120 دلار (شش میلیون تومان) بابت هزینه پرواز فروخته می گردد. مسافران این تور چهار شب در مسکو اقامت دارند و مسیر رفت وبرگشت تهران - مسکو را با هواپیمایی ماهان طی می نمایند. تور مشترک سن پترزبورگ و مسکو هم با مدت اقامت 9 شب می تواند برای هر نفر نزدیک 60 میلیون تومان هزینه داشته باشد.

قیمت تور ایتالیا در اغلب آژانس های مسافرتی از حدود 35 میلیون تومان آغاز می گردد. البته هزینه تقریبا هزار و 600 یورویی بلیط رفت وبرگشت، کف قیمت تور ایتالیا در تابستان 1402 را برای هر نفر به حدود 90 میلیون تومان می رساند. این هزینه را آژانس های مسافرتی بابت شش شب اقامت در رم دریافت می نمایند و تور ترکیبی رم و میلان با مدت اقامت هفت شب به جز هزینه های بلیط هواپیما، دست کم نفری 37 میلیون تومان آب می خورد.

تور اسپانیا معمولا با دو مقصد بارسلون و مادرید فروخته می گردد. مقرون به صرفه ترین تور بارسلون را می گردد با حدود 34 میلیون تومان به اضافه 950 یورو به عنوان هزینه بلیط رفت وبرگشت رزرو کرد. به این ترتیب یک سفر چهار روزه به بارسلون می تواند برای هر نفر 81 میلیون و 500 هزار تومان هزینه داشته باشد. در لیست تور های اروپایی آژانس های مسافرتی امکان رزور تور ترکیبی بارسلون با پاریس یا رم هم وجود دارد که الان مقرون به صرفه ترین گزینه ها را با هفت شب اقامت حدود 36 میلیون تومان به همراه هزینه هزار و 790 یورویی بلیط هواپیما می فروشند. تور مادرید و پاریس هم حداقل 33 میلیون تومان به همراه هزینه هزار و 790 یورویی بلیط هواپیما فروخته می گردد.

تور فرانسه با مدت اقامت چهار شب در پاریس به وسیله یکی از آژانس های مسافرتی درحالی برای هفته پایانی شهریور پیش فروش می گردد که هزینه آن برای هر نفر دست کم 47 میلیون تومان است. مسیر رفت وبرگشت مسافران در این تور با هواپیمایی ترکیش ایرلاینز طی می گردد و هزینه آن به شکل جداگانه معادل هزار و 690 یورو یعنی حدود 93 میلیون تومان خواهد بود. همین آژانسی که درباره آن حرف می زنیم هزینه تور فرانسه با مدت اقامت هفت شب را 50 میلیون تومان اعلام نموده است و هزینه بلیط هواپیما را همان هزار و 690 یورو درنظر گرفته است.

قبرس تقریبا جنوب ترکیه واقع شده است و یکی از محبوب ترین مقصد های گردشگری ایرانی هاست. طبق تقویمی که در بیشتر آژانس های مسافرتی وجود دارد، درحال حاضر کف قیمت تور قبرس از حدود 35 میلیون تومان آغاز می گردد و این هزینه بابت تور هایی دریافت می گردد که مدت اقامت مسافران در قبرس پنج شب است. هزینه تور قبرس با مدت اقامت هفت شب ممکن به 46 میلیون تومان برسد و در یکسری از آژانس ها هزینه رزرو تور قبرس با مدت اقامت 10 شب به 60 میلیون تومان افزایش پیدا می نماید.

تور هلند در خیلی از آژانس های مسافرتی به شکل ترکیبی فروخته می گردد. مقرون به صرفه ترین گزینه ای که ممکن است پیدا کنیم به نام تور ترکیبی آمستردام و میلان پیش فروش می گردد و هزینه آن 35 میلیون تومان به اضافه هزار و 650 یورو بلیط هواپیماست. مسافران این تور سه شب را در یکی از هتل های چهارستاره مرکز هلند و چهار شب را در یکی از هتل های چهارستاره میلان تجربه می نمایند و قبل از عزیمت به اروپا باید چیزی نزدیک 125 میلیون تومان پرداخت نمایند.

تور آلمان هم مثل تور هلند معمولا به شکل ترکیبی پیش فروش می گردد. مثل آژانسی که تبلیغ تور ترکیبی مونیخ و پارس را می نماید و از هر مسافر 35 میلیون تومان به عنوان هزینه های تور و هزار و 740 یورو به خاطر هزینه های بلیط می گیرد. قرار است مسافران این تور چهار شب در پاریس اقامت داشته باشند و سه شب در مونیخ.

تور ترکیبی اروپا جزو گران ترین گزینه ها برای سفر به این قاره است. در مالی ترین حالت ممکن یعنی شرایطی که مسافر در هتل های سه ستاره بارسلون، رم و پاریس اقامت دارد، آژانس های مسافرتی حداقل 45 میلیون تومان به عنوان هزینه های تور دریافت می نمایند و اضافه شدن هزینه تقریبا دو هزار و 900 یورویی پرواز ها، کف قیمت تور ترکیبی اروپا را به مرز 200 میلیون تومان می رساند.

منبع: فرارو

به "قیمت تور اروپا؛ 10 شب، 200 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور اروپا؛ 10 شب، 200 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید