صبحانه ای که داد طرفداران در قطر را درآورد

به گزارش همه ایده های جدید ، خبرنگاران - طرفداران فوتبال مجبورند شبی 200 پوند (236 دلار) برای اقامت در چادرها یا کانتینرهای موقت در قطر هزینه نمایند.

صبحانه ای که داد طرفداران در قطر را درآورد

به گزارش همه ایده های جدید ، و به نقل از نشریه سان انگلیس، قطر سراسیمه به ایجاد اردوگاه هایی برای اسکان جمعیت بزرگ طرفداران پرداخت. طرفداران اما از شرایط اقامت راضی نیستند و به انتقاد از شرایط چادرها و کابین ها پرداختند. قطر برای طرفداران در حدود 1800 چادر و 6000 کابین نزدیک دوحه ایجاد کرد. چادرها تقریبا شبی 175 پوند هزینه دارند و طرفداران تصویری از صبحانه ای که برایشان سرو شد در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

جعبه صبحانه حاوی یک ساندویچ، سیب، مافین و دونات است. بعلاوه یک آبمیوه به سبک جعبه غذای بچه ها، بطری کوچک آب معدنی و یک بسته قهوه فوری هم در جعبه وجود دارد. بسته پلاستیکی کوچک عسل هم در جعبه گذاشته شده است. طرفداران اما از صبحانه ادعایی اصلا خوششان نیامد و آغاز به انتقاد کردند.

این تصویر هزاران بار در فیسبوک و توئیتر پخش شد. یکی از طرفداران نوشت: 200 پوند برای خوابیدن در چادر پلاستیکی در بیابان هزینه کنی و چیزی شبیه به غذای هواپیما بخوری؟ دیگری نوشت: واقعا فکر کردم به آنها سیب زمینی دادند بعد فهمیدم مافین است. دیگران گفتند: واقعا 200 پوند برای این چیزها پرداخت کردید؟ و شبیه ناهارهایی است که در اردوهای دبستانی میخوردم.

در حالیکه میلیاردها دلار برای آماده سازی کشور برای میزبانی هزینه شده، نحوه سازماندهی قطر مدتهاست که زیر سوال است و هفته هاست که خبرگزاری ها از عدم آمادگی این کشور برای آغاز تورنمنت خبر می دادند.

برخی از طرفداران هم از صبحانه ای که خوردند راضی بودند و گفتند بدتر از صبحانه هتل های مقرون به صرفه قیمت نیست. یکی هم نوشت: طرفداران انگلیسی اگر بیکن نخورند انتقاد می نمایند. بقیه اضافه کردند: از چیزهایی که در ورزشگاه های انگلیس سرو می گردد که بهتر است.

یکی دیگر از طرفداران هم نوشت: منصفانه بگوییم صبحانه خوبی است و ایرادی ندارد. ولی در مقایسه با 200 پوندی که برای یک شب می گیرند اگر جای دیگری بودیم صبحانه بهتری به ما می دادند.

منبع: فرارو

به "صبحانه ای که داد طرفداران در قطر را درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبحانه ای که داد طرفداران در قطر را درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید