طراحی شگفت انگیز لوکس ترین زیردریایی دنیا

به گزارش همه ایده های جدید ، لوکس ترین زیردریایی دنیا، ظاهری شبیه به یک ماهی دارد و می تواند تا عمق 100 متری زیر آب به مدت 7 روز پیمایش کند.

طراحی شگفت انگیز لوکس ترین زیردریایی دنیا

به گزارش همه ایده های جدید ، این زیردریایی که Deep Sea Dreamer نام دارد، مجهز به یک گوی برای تماشای چشم انداز ها خیره کننده زیر آب است. ایده طراحی این زیردریایی متعلق به استیو کوزلوف، دیزاینز مستقر در کالیفرنیا است.

به نقل از روزیاتو، Deep Sea Dreamer می تواند مسافتی 160 کیلومتری زیر آب با موتور الکتریکی بی صدای خود طی کند که مزاحمتی برای زندگی دریایی ایجاد نخواهد کرد.

این زیردریایی می تواند به لطف باتری های موجود در آن، تا هفت روز در زیر آب پیمایش نموده و فرصتی نادر برای تجربه آرامش در بستر دریا فراهم کند.

یک محفظه حباب مانند در این زیردریایی در نظر گرفته شده که مجهز به صندلی های راحتی برای لذت بردن از تماشای چشم انداز ها زیر آب است.

در تصاویر منتشرشده از طرح این زیردریایی، یک پیانوی بزرگ دیده می گردد که می تواند محیطی آرامش بخش را برای مهمانان هنگام لذت بردن از تماشای چشم انداز ها منحصر به فرد دریایی فراهم کند.

یکی از ویژگی های اصلی The Deep Sea Dreamer، پهلو گرفتن انعطاف پذیر آن است که انتخاب های لنگر انداختن سنتی و لنگر انداختن زیر آب را ممکن می سازد.

این زیردریایی باشکوه هم روی سطح آب و هم در اعماق دریا کاملاً عملیاتی بوده و پس از ورود به سطح آب، دارای یک عرشه رصدی 220 متر مربعی است. پیمایش بین عرشه ها به لطف بالابر ضد آب و لوله نردبان جایگزین آسان است.

فضای لوکس داخلی این زیردریایی شامل دو طبقه با مجموع مساحت حدود 140 متر مربع است.

در این زیردریایی، یک سوئیت مستر بزرگ با حمام اختصاصی و کمد دیواری جادار وجود دارد.

به مهمانان یک کابین اختصاصی برای اقامت راحت ارائه می گردد که هر کدام از این کابین ها دارای حمام خصوصی هستند.

طبقه پایین، فضایی لوکس و آرامش بخش، به همراه یک آشپزخانه دارد که به خوبی برای تهیه یک غذای دلپذیر مجهز شده است. بخش ناهارخوری نیز محیطی صمیمی با چشم انداز دریایی دارد.

تمام نیازهای مهمانان در این زیردریایی مورد توجه قرار گرفته و به دقت برآورده شده اند.

به گفته طراحان این زیردریایی، آن ها ایمنی و ثبات را در اولویت قرار داده اند و Deep Sea Dreamer سفری امن را در هر شرایط دریایی تضمین می نماید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "طراحی شگفت انگیز لوکس ترین زیردریایی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی شگفت انگیز لوکس ترین زیردریایی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید