لیورپول برای شکستن رکورد منچستریونایتد دست به کار شد

به گزارش همه ایده های جدید ، باشگاه لیورپول برای کسب درآمدی هنگفت از محل عقد قرارداد با حامی مالی اش وارد عمل شده است.

لیورپول برای شکستن رکورد منچستریونایتد دست به کار شد

به گزارش همه ایده های جدید ، نشریه دیلی میل انگلیس نوشته است که باشگاه لیورپول قصد دارد قراردادی جدید با یکی از شرکت های تأمین نماینده پوشاک و لوازم ورزشی امضا کند که به موجب آن درآمدی بیشتری از رقیب دیرینه اش منچستریونایتد داشته باشد.

به نوشته این روزنامه، قرمزهای آنفیلد درصدد هستند قراردادی را امضا نمایند که به موجب آن درآمدی بالاتر از 75 میلیون پوندی که شیاطین سرخ در حال حاضر از آدیداس می گیرند، دریافت نمایند.

لیورپول به موجب قرارداد فعلی خود با شرکت نیوبالانس سالانه 45 میلیون یورو درآمد دارد اما این قرارداد در خاتمه فصل آینده به خاتمه می رسد. این باشگاه به تمدید قراردادش با این شرکت بی میل نیست اما تنها در شرایطی به این کار رضایت می دهد که طرف آمریکایی حاضر گردد حداقل 30 میلیون یوروی دیگر به رقم این قرارداد بیفزاید.

طبق اعلام یک منبع نزدیک به باشگاه لیورپول، امکان دارد که نیوبالانس حاضر به پرداخت چنین رقمی نگردد که در آن صورت قرمزپوشان بندرمرسی ساید به سراغ یک اسپانسر دیگر، خواند رفت. در هر صورت هدف این باشگاه آن است که از محل قرارداد با تأمین نماینده پوشاک ورزشی اش درآمدی بیش از درآمد منچستریونایتد از قرارداد با آدیداس داشته باشد.

طبق اعلام این منبع بازی های فصل گذشته لیورپول در تمامی رقابت ها، بیشترین بیننده را در میان تمامی تیم های لیگ برتر انگلیس داشته و 880 میلیون نفر بازی های این تیم را تماشا نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیورپول برای شکستن رکورد منچستریونایتد دست به کار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول برای شکستن رکورد منچستریونایتد دست به کار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید