نامه ای از محرومیت تیم ملی نیامده است، فقط در ایران بازی می کنیم

به گزارش همه ایده های جدید ، چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک صبح امروز دوشنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن سلمان فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

نامه ای از محرومیت تیم ملی نیامده است، فقط در ایران بازی می کنیم

ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال بعد از این جلسه در جمع همه ایده های جدید حاضر شد و به سئوالات مختلف پاسخ داد.

وی درباره محرومیت تیم ملی از دیدارهای خانگی گفت: بارها اعلام نمودیم اخبار رسمی را از فدراسیون فوتبال دریافت کنید. تا این لحظه نامه ای بابت محرومیت تیم ملی نیامده است.

شکوری اضافه کرد: اعلام محرومیت فقط مختص باشگاه های فوتبالی بوده که هم چهار باشگاه و هم فدراسیون این موضوع را رد کردند. این برای اولین بار است که تمام ارکان فوتبال و مردم همسو هستند که نباید این محرومیت را قبول کنیم.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال تاکید نمود: فکر می کنم فوتبال با توجه به شرایطی که دارد بحث در خصوص آن بیشتر می گردد. یک خبرنگاری در عربستان، توئیت نموده و نمی توان آن را ملاک قرار داد. این محرومیت را ساعت 15 روز آدینه برای ما اعلام نمودند. الان موضوع طرفدار است که باید آنها در جریان قرار بگیرند.

شکوری گفت: ماهیت فوتبال این است که بازی تیم های کشورمان در استادیوم های خانگی برگزار گردد. ما نه تنها در فوتبال بلکه سایر رشته ها هم مسئله ای نداریم. یکشنبه قرار است بازی پرسپولیس و تراکتور با خیل عظیم طرفداران برگزار گردد. در کنگره های مختلف فیفا و AFC بارها از طرفداران ایرانی صحبت شده است بخصوص در همان بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما ژاپن. این مسائل ورزشی نیست و سیاسی است.

وی درباره اقدامات ایران در واکنش به سلب میزبانی تاکید نمود: یک هفته پیش نامه ای از AFC به ما رسید که از ایران گارانتی خواستند تا بازی ها را برای برگزاری تضمین کنیم. آقای وزیر ورزش کمتر از 20 ساعت تضمین کتبی داد اما روز آدینه برای ما هم نامه ای آمد که محرومیتمان را به همراه داشت. آقای تاج مخالفت خود را در کمیته اجرایی اعلام نمود. آن کمیته دارای 24 رای هست و آقای تاج تنها یک رای دارد.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: به هر حال آقای وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک رایزنی های لازم را دارند. آنچه که هست رایزنی ها در حال اجرا است و می خواهیم از حقوق باشگاه ها دفاع کنیم. آنچه قطعی است بازی در تاریخ اول بهمن برگزار نمی گردد. قرار بود به جای یکم، پنجم بهمن بازی کنیم اما آن را هم نمی پذیریم. ما فقط در کشور خودمان میزبان خواهیم بود. آنچه اهمیت دارد عزت کشور است. همه با هم می گوییم نباید بازی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نامه ای از محرومیت تیم ملی نیامده است، فقط در ایران بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه ای از محرومیت تیم ملی نیامده است، فقط در ایران بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید