نسخه ای از کتاب مصور مرد عنکبوتی شگفت انگیز به قیمت بیش از 1.3 میلیون دلار فروخته شد

به گزارش همه ایده های جدید ، ایسنا/ براساس خبرهای بدست آمده، نسخه ای از کتاب مصور مرد عنکبوتی شگفت انگیز به قیمت بیش از 1.3 میلیون دلار فروخته شد.

نسخه ای از کتاب مصور مرد عنکبوتی شگفت انگیز به قیمت بیش از 1.3 میلیون دلار فروخته شد

این کتاب مصور که در مارس 1963 منتشر شده، در یک حراجی به قیمت 1.38 میلیون دلار (1.1 میلیون پوند) به فروش رسید. این یکی از تنها دو نسخه از نسخه اول کتاب مصور مرد عنکبوتی شگفت انگیز است که به وسیله سرویس درجه بندی کتاب های کمیک رتبه بندی شده است.

بری سندووال معاون رئیس حراج هریتیج که این حراجی را برگزار کرد، گفت: بدیهی بود که حراج این نسخه از کتاب مرد عنکبوتی فرصتی بود که کمتر پیش می آید و قیمت نهایی نیز منعکس کننده همین موضوع است.

شخصیت پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) که به وسیله استیو دیتکو و استن لی خلق شد، برای اولین بار در شماره آگوست 1962 میلادی به وسیله مارول منتشر شد. مجموعه مرد عنکبوتی شگفت انگیز چند ماه بعد راه اندازی شد و از آن موقع تا به امروز بیش از 900 شماره آن منتشر شده است.

سال گذشته نیز یک صفحه از کتاب مصور مرد عنکبوتی که در آن یکی از لحظات ماندگار داستان مرد عنکبوتی نقش بسته است به قیمت 3.36 میلیون دلار فروخته شد تا به ارزشمندترین صفحه یک کتاب مصور اصل تبدیل گردد. این رکورد پیشتر به صفحه ای از کتاب هالک شگفت انگیز که در سال 2014 به قیمت 657 هزار دلار فروخته شده بود، تعلق داشت.

منبع: همگردی

به "نسخه ای از کتاب مصور مرد عنکبوتی شگفت انگیز به قیمت بیش از 1.3 میلیون دلار فروخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه ای از کتاب مصور مرد عنکبوتی شگفت انگیز به قیمت بیش از 1.3 میلیون دلار فروخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید