نظرسنجی وزارت ارتباطات از نحوه پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت
به گزارش همه ایده های جدید ، پایگاه اطلاع رسانی وزارت ارتباطات عملکرد سرویس دهندگان اینترنت را به نظرسنجی عمومی گذاشت.

به گزارش همه ایده های جدید به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی نارضایتی از نحوه پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت و پیگیری محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات ضرب الاجل دوهفته ای برای بهبود کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی سرویس دهندگان معین شد.
بر این اساس، پایگاه اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باهدف کسب اطلاعات از نظرات مردم عملکرد سرویس دهندگان اینترنت را به نظرسنجی عمومی گذاشته است.
منبع: خبرگزاری فارس
تاریخ انتشار: 9 مرداد 1398
آخرین بروزرسانی: 9 مرداد 1398
گردآورنده: maabi.1com.ir
شناسه مطلب: 8482
به "نظرسنجی وزارت ارتباطات از نحوه پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت" امتیاز دهید
دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی وزارت ارتباطات از نحوه پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت"
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید