همایش یلدا سامیت دی ماه برگزار می گردد

به گزارش همه ایده های جدید ، به گزارش روابط عمومی همایش: یلدا سامیت 2024 روز 27 دی ماه 1402 در سالن بزرگ وزارت کشور به صورت حضوری و روزهای 28 و 29 دی ماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

همایش یلدا سامیت دی ماه برگزار می گردد

در یلدا سامیت 2024 همچون شش دوره گذشته یلدا سامیت؛ کارآفرینان، فعالان و بنیان گذاران کسب و کارهای استارتاپی و دانش بنیان، مدیران شرکت های سرمایه گذاران خطرپذیر، شتابدهنده ها، فضاهای اشتراکی، مدیران و کارشناسان ارشد صنایع بخش خصوصی، اتاق های بازرگانی و نهادهای دولتی مرتبط با حوزه استارتاپ ها، دانش بنیان ها و کارآفرینی گردهم می آیند.

  • کافه سرمایه پذیران و نمایشگاه بازاریابی

گفتنی است در حاشیه گردهمایی خانواده زیست بوم استارتاپی ایران نمایشگاه شرکت های استارتاپی،دانش بنیان و نوآور نیز برپا خواهد شد.

کافه سرمایه گذاران و سرمایه پذیران و نمایشگاه ارائه خدمات فرصتی مناسبی است برای شرکت هایی که در پی جذب سرمایه و یا بازاریابی فروش محصولات و خدمات خود هستند.

  • محتوای یلدا سامیت

در رویداد سالانه یلدا سامیت کارشناسان و صاحب نظران به آنالیز و تحلیل مهمترین اتفاقات چند سال گذشته زیست بوم استارتاپی ایران خواهند پرداخت.

بعلاوه آنها با آنالیز چالش ها و موانع حوزه کسب و کارهای استارتاپی و تکنولوژی و کنکاش در ترندهای روز جهان کوشش می نمایند چشم اندازی از آینده و فرصت های پیش رو را برای فعالان این حوزه ترسیم و تبیین نمایند.

گفتنی است در شش دوره برگزاری یلدا سامیت بنیان گذاران بیش از 130 شرکت حضور داشته اند. می توان اشاره نمود به از جمله بزرگترین شرکتهای استارتاپی ایران مانند دیجی کالا، اسنپ، تپسی، کافه بازار، فیلیمو، علی بابا، آپارات، شیپور…

و بعلاوه مدیران شرکت های سرمایه گذاری خطر پذیر، شتابدهندها و فضاهای اشتراکی و فعالان استارتاپی و دانش بنیان.

یلدا سامیت در سال 1401 برگزار نشد. یلدا سامیت 2024 بعد از دو دوره برگزاری آنلاین و بعد از 3 سال به صورت حضوری برگزار خواهد شد. این همایش هر ساله به وسیله هفته نامه استارتاپی شنبه برگزار می گردد.

  • علت تغییر تاریخ برگزاری یلدا سامیت

گفتنی است یلدا سامیت هر ساله در آستانه شب یلدا در آذرماه برگزار می شد. اما سال جاری به علت حجم ترافیک کنسرت ها با تاخیر در تاریخ های 27 تا 29 دی ماه برگزار خواهد شد.

منبع: مجله شنبه

به "همایش یلدا سامیت دی ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش یلدا سامیت دی ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید