راهنمای خرید جدیدترین هدفون بی سیم؛ گزینه های هیجان انگیز با امکانات پیشرفته

به گزارش همه ایده های جدید ، هدفون های بی سیم به دلیل امکانات بهتری که نسبت به هندزفری های سیمی به کاربران ارائه می دهند، به سرعت در بازار جای خود را پیدا کرده اند و به یکی از پرفروش ترین گجت های هوشمند تبدیل شده اند. در این بین اما کاربرانی هستند که دوست دارند از نوترین فناوری های روز دنیا در هدفون های بی سیم بهره مند شوند و از داشتن محصولات پیشرفته و حرفه ای لذت ببرند. با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات موجود در بازار، انتخاب بهترین هدفون بی سیم نو برای نیازهای شما ممکن است چالش برانگیز باشد. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، با خبرنگاران راهنمای خرید نوترین هدفون بی سیم همراه شوید تا شما را با تازه ترین محصولات شرکت های مختلف در بازار آشنا کنیم.

راهنمای خرید جدیدترین هدفون بی سیم؛ گزینه های هیجان انگیز با امکانات پیشرفته

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds FE

اگر در پی خرید تازهترین هدفون بی سیم سامسونگ در بازار هستید، هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds FE اینجاست تا شما را با ویژگی های بسیار خوبی که دارد، شگفت زده کند. این هدفون با طراحی شیک و مجذوب کننده، در سه رنگ بندی متفاوت (سفید، بنفش و آبی) عرضه می شوند و برای استفاده راحت و آسان، دارای کلید های لمسی هستند. سامسونگ از یک طراحی کاملاً تازه برای این هدفون بی سیم خود استفاده کرده تا پایداری و حس امنیت بیشتری به کاربر بدهد. به لطف این طراحی تازه و دقیق، هدفون محکم تر از قبل درون گوش کاربران قرار می گیرد و هنگام انجام فعالیت های ورزشی نظیر دویدن به هیچ عنوان از گوش خارج نمی شود. همچنین بخش تاچ هدفون ها نسبت به دیگر بادزهای سامسونگ تا حدودی صاف تر طراحی شده تا سهولت و آسانی را برای کاربران به همراه بیاورد.

طیف گسترده ای از تازهترین تکنولوژی های روز دنیا در هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds FE دیده می شود که می تواند کاربران را به وجد بیاورد. اول از همه باید به فناوری نویز کنسلینگ پیشرفته این محصول اشاره کنیم که به ادعای سامسونگ می تواند تا 98 درصد از نویزهای بیرونی را مسدود کند. این قابلیت به کمک راهکار DNN این هدفون که تفکیک صدای پس زمینه از صدای انسان را امکان پذیر می سازد، عملی شده است. یکی از ویژگی های مهم این هدفون ، صدای بسیار باکیفیت آن است که با استفاده از تکنولوژی Dolby Atmos، به کاربران ارائه می شود. این تکنولوژی برای بهبود کیفیت صدا و تجربه شنیداری بهینه شده است و باعث می شود که صدای هدفون ها بسیار واضح و قابل فهم باشد. سامسونگ در این محصول خود از دو درایور 6.5 میلی متری برای تولید صدا بهره برده که کیفیت بسیار خوبی دارند و صدایی تفکیک شده و شفاف را به گوش شما می رساند.

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds FE به گواهینامه IPX2 مجهز شده و این موضوع به این معنی است که هدفون در پاشش قطرات آب مقاوم است، اما شما نمی توانید از آن در زیر آب بهره ببرید. تازهترین هدفون بی سیم سامسونگ دارای سه میکروفون است که دو میکروفون در بخش بیرونی و یک میکروفون در بخش داخلی آن واقع شده است. این میکروفون ها به همراه سیستم حذف نویز، قابلیت شفافیت صدا را نیز دارند که به شما این امکان را می دهند تا سطوح مختلفی از صداهای محیط را دریافت کنید. همچنین، Galaxy Buds FE دارای باتری با ظرفیت 479 میلی آمپر ساعت است که به کاربران این امکان را می دهد تا تا 6 ساعت از آن ها در حالت نویز کنسلینگ فعال و تا 9 ساعت بدون نویز کنسلینگ استفاده کنند. همچنین، با استفاده از کیس شارژی ارائه شده، کاربران می توانند هدفون خود را به راحتی شارژ کرده و تا حداکثر مدت 30 ساعت به آن ها استفاده کنند. شارژ شدن این محصول نیز از طریق درگاه USB-C صورت می گیرد.

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 Type-C

کاربرانی که در پی خرید تازهترین هدفون بی سیم اپل در بازار هستند، با انتخاب AirPods Pro 2nd Generation 2023 به پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا در یک هدفون بی سیم به راحتی دسترسی خواهند داشت. یکی از مهم ترین تغییراتی که اپل در این هدفون بی سیم خود ایجاد کرده، جایگزینی درگاه شارژ لایتنیگ کیس این محصول با درگاه USB-C است. اپل در این محصول خود از تراشه تازه H2 بهره برده که حذف نویز فعال قوی تر و عملکرد دو برابر بهتر این مدل را نسبت به قبل برای کاربران به همراه می آورد. از لحاظ ظاهری نیز با هدفون هایی با پایه های کوتاه و سر سیلیکونی روبرو هستیم که درون گوش به راحتی جای می گیرند و از آنجایی که ارگونومیک بالایی دارند، در هنگام ورزش کردن از گوش خارج نمی شوند. یک دریچه در کنار بدنه برای یکسان سازی فشار داخل گوش و یک سنسور لمسی به همراه دو میکروفون نویز کنسلینگ، امکان برقراری تماس های صوتی باکیفیت و شفاف را به کاربران می دهد.

تازهترین هدفون بی سیم اپل مجهز به تاییدیه IP54 است که می تواند از خود در برابر آب و گرد و غبار مقاومت بسیار زیادی نشان دهد. بنابراین شما برای استفاده از این محصول در روزهای بارانی و محیط های مرطوب هیچ مسئله ای نخواهید داشت. این هدفون اپل با استفاده بلوتوث نسخه 5.3 به دستگاه های هوشمند شما متصل می شود و اتصال پایداری را با آن ها برقرار می کند. همچنین استفاده از درایورهای تازه در این محصول بیس عمیق تر، صدای واضح تر، کاهش نویز و تداخلات صوتی در حجم بالا را امکان پذیر می سازد و می تواند کلیه نیازمندی های شما را به خوبی پاسخ دهد.

شارژ کیس این محصول به کمک کابل USB-C یا شارژ با استفاده از استاندارد Qi یا MagSafe صورت می گیرد. باتری این هدفون با یک بار شارژ تا 6 ساعت شارژدهی ارائه می دهد که این اندازه به کمک کیس شارژرش به حدود 30 ساعت می رسد. همچنین به لطف پشتیبانی این محصول از قابلیت شارژ سریع، شما تنها با 5 دقیقه شارژ، حدود یک ساعت قادر به استفاده از این هدفون بی سیم اپل خواهید بود. روی کیس AirPods Pro 2nd Generation اسپیکری قرار گرفته که می توانید از آن برای پیدا کردن کیس بهره ببرید.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل ArcBuds Lite T27

برند چینی کیو سی وای که به جایگاه خوبی در بازار لوازم جانبی ایران دست پیدا کرده، محصولی تازه با امکانات بسیار خوب و قیمت عالی در اختیار کاربران قرار داده که مدل ArcBuds Lite T27 نام دارد. طراحی این هدفون شباهت های بسیار زیادی به تازهترین هدفون بی سیم سامسونگ یعنی گلکسی S23 FE دارد. در واقع این محصول به گونه ای طراحی شده که با طراحی درونی گوش به خوبی چفت می شود و انتخاب مناسبی برای افراد ورزشکار خواهد بود. همچنین این هدفون بی سیم در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان باعث خستگی گوش کاربران نمی شود و وزن بسیار سبک 4.5 گرمی دارد.

این محصول از بلوتوث نسخه 5.3 برای اتصال به گوشی های هوشمند شما استفاده می کند و حداکثر بردی 10 متری نیز دارد. درایور های با ابعاد 10 میلی متری گوشی های این هدفون هم سبب شده تا کیفیت خروجی صدای بسیار بالایی را شاهد باشید. دو میکروفون تعبیه شده برای هر کدام از گوشی های این هدفون، امکان مکالمه بسیار مجذوب کننده را فراهم کرده که البته قابلیت نویز کنسلینگ هم موجب می شود تا صدای شما در محیط هایی با نویز و سر و صدای نه چندان کم هم به خوبی برای مخاطب شنیده شود. این محصول با سیستم عامل های اندروید، ویندوز و IOS سازگار بوده و شما می توانید این محصول را به بیشتر دستگاه ها (تبلت، کامپیوتر، گوشی هوشمند و …) متصل کنید.

به ویژگی های بسیار خوب تازهترین هدفون بی سیم کی سی وای باید مقاومت در برابر رطوبت و عرق را نیز اضافه کنید که این ویژگی هم سبب شده تا در شرایط جوی متنوع از این محصول بهره ببرید و حتی تعریق بدن هم آسیبی به آن وارد نمی کند. با یک بار شارژ این هدفون بی سیم شما می توانید بدون فعال بودن حالت ANC تا حداکثر 8 ساعت موسیقی با آن گوش کنید و حداکثر 3.5 ساعت به مکالمه از طریق آن بپردازید. این اندازه به لطف کیس شارژ پرظرفیت این محصول به حداکثر 32 ساعت می رسد. شارژ شدن این محصول نیز با استفاده از کابل USB-C صورت می گیرد.

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5

اگر از طرفداران شیائومی هستید و در پی تازهترین هدفون بی سیم شیائومی در بازار ایران می شد، گزینه ای بهتر از Redmi Buds 5 پیدا نخواهید کرد. این محصول که به عنوان جانشین هدفون پرفروش Redmi Buds 4 در اختیار کاربران قرار گرفته، ویژگی های بسیار خوبی را به آن ها ارائه می دهد. این هدفون با طراحی کوچک و سبک، به راحتی در گوش قرار می گیرد و با استفاده از پایه های کوتاه و سر سیلیکونی، ارگونومیک بالایی دارد. همچنین، با وجود چندین پوشش سیلیکونی مختلف، کاربران می توانند پوشش مناسبی را برای خود انتخاب کنند. این محصول از جنس پلاستیک باکیفیت ABS تولید شده که مقاومت فوق العاده خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد و همچنین احتمال حساسیت پوستی را به حداقل ممکن می رساند.

شیائومی تازهترین هدفون بی سیم خود را به درایورهای 14.2 میلی متری و کویل 1.6 میلی متری مجهز کرده تا کاربران را با صدای عالی و تفکیک شده ای که ارائه می دهد، شگفت زده کند. این هدفون گواهینامه سخت افزاری NetEase Cloud Music را دریافت کرده و با اپلیکیشن NetEase Cloud Music سازگاری دارد. به لطف گواهینامه NetEase Cloud Music، کاربران هنگام شنیدن موسیقی حس بودن در سالن کنسرت را تجربه خواهند کرد که انتخاب چهار سطح از جلوه های صوتی EQ را به شما واگذار می کند. همچنین بیس صدا در این محصول، نسبت به محصول قبلی افزایش چشمگیری پیدا کرده و توانایی مقاومت در برابر باد تا 6 متر بر ثانیه را نیز دارد.

یکی از مزایای برجسته هدفون بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 5، حذف نویز فعال با سطح 46 دسیبلی است. با استفاده از ویژگی ANC، این هدفون بی سیم قادر است تا صداهای مزاحم را تا 46 دسی بل کاهش دهد و بازده 99.5 درصدی را به دست آورد. این به معنای حذف تقریبی 99.5 درصد صداهای اطراف است که می تواند تجربه گوش دادن به موسیقی یا مکالمه را بسیار لذت بخش تر کند. هدفون بلوتوثی Redmi Buds 5 از شیائومی، با باتری با عمر طولانی، همراه بسیار خوب شما در سفرها خواهد بود.

با یک بار شارژ کامل، این هدفون می تواند تا 10 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند و با استفاده از کیس شارژ، می توانید تا 40 ساعت به طور مداوم از آن بهره ببرید. همچنین با امکان شارژ سریع، در صورتی که باتری هدفون خالی شده باشد، کافی است تنها 5 دقیقه آن را در کیس شارژ بگذارید تا برای پخش 2 ساعت موسیقی آماده شود. در حالت فعال بودن حذف نویز، عمر باتری این هدفون به 8 ساعت در حالت پخش موسیقی و تا 30 ساعت در حالت استندبای کاهش می یابد. با اپلیکیشن NetEase Cloud Music کاربران قادرند به شخصی سازی فرمان های لمسی و اکولایزر صدا بپردازند.

هدفون بلوتوثی سونی مدل WF-1000XM5

محصولات سونی نیازی به تعریف و تمجید ندارند. مدل WF-1000XM5، تازهترین هدفون بی سیم سونی در بازار است که اگرچه با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسد، اما تجربه صوتی فوق العاده ای را برای شما به همراه می آورد. این هدفون با داشتن پردازنده های صوتی با کیفیت و میکروفون های با عملکرد عالی، توانسته است با استفاده از درایور ویژه Dynamic Driver X، صدایی با فرکانس وسیع، باس عمیق و واضحی را با تولید قدرتمندی به ارمغان بیاورد. این درایور ویژه با تکنولوژی های مختلف، از جمله فناوری های DSEE Extreme و LDAC، به شما اجازه می دهد تا با کیفیت بالایی موسیقی را گوش کرده و توجه شما به جزئیات بیشتر جلب شود. همچنین، با استفاده از این درایور ویژه، این هدفون باس عمیق و قدرتمندی را با کیفیت بالا به شما ارائه می دهد تا از تجربه شنیداری بهتری برخوردار شوید.

یکی از نقطه قوت های این هدفون بلوتوثی سونی، قابلیت نویز کنسلینگ قدرتمند آن است که از دو پردازنده اختصاصی برای انجام این کار بهره می برد و می تواند نویزهای خارجی را در یک باند فرکانسی وسیع کاهش دهد. در واقع، سیستم حذف نویز این هدفون تازه سونی، حتی در کاهش صداهای با فرکانس پایین بهبود یافته است. با استفاده از الگوریتم کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی و پردازش شبکه عصبی عمیق (DNN) و حسگرهای هدایت استخوانی، این هدفون قادر است صدای شما را در محیط های پر سر و صدا و با ارائه کیفیت واضح،منتقل کند. همچنین، در فضای باز، ساختار کاهش نویز این هدفون قادر است هر گونه باد را به حداقل برساند و به شما اطمینان دهد که صدای شما همیشه شنیده می شود. به این ترتیب، با استفاده از این هدفون، می توانید در هر شرایطی از یک تجربه شنیداری عالی برخوردار شوید.

این هدفون بلوتوثی در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان باعث خستگی گوش کاربران نمی شود و وزن فوق العاده سبک 39 گرمی دارد. سونی برای اتصال این محصول به دستگاه های هوشمند شما از بلوتوث نسخه 5.3 استفاده کرده که ضمن ایجاد اتصال پایدار تا برد حداکثر 10 متری، مصرف انرژی بسیار کمی دارد و شارژدهی بهتری را به شما ارائه می دهد. این محصول مجذوب کننده و قدرتمند سونی از استاندارد IPX4 نیز پشتیبانی می کند و کاربران از این بابت هیچ نگرانی نخواهند داشت. همچنین به لطف کیس شارژ قدرتمندش، کاربران می توانند تا حداکثر 24 ساعت از این هدفون بی سیم بهره ببرند.

هندزفری بلوتوثی نیا مدل AirPods Pro2 WS-20

محصول AirPods Pro2 WS-20، تازهترین مدل هدفون بی سیم نیا در بازار به شمار می رود که ویژگی های خوبی دارد و حدود 94 درصد از خریدارانش در همه ایده های جدید ، خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد کرده اند. تازهترین هدفون بی سیم نیا به طور کامل از طراحی ایرپاد پرو 2 الگو گرفته و حتی کیس شارژش آن نیز مجهز به درگاه لایتنینگ است تا کاربران علاقه مند به ایرپادهای اپل امکان خرید این محصول را داشته باشند. این هدفون نیا، طراحی بسیار مجذوب کننده و ارگونومیکی دارد که به راحتی درون گوش کاربران می نشیند و با طراحی درون گوش آن ها به خوبی چفت می شود، بنابراین شما می توانید از این محصول برای ورزش کردن نیز بهره ببرید.

این محصول از بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی می کند که به لطف آن، ارتباط بین ایربادزها و دستگاه هوشمند شما پایدار و مقاوم خواهد بود. درایورهای استفاده شده در هندزفری بلوتوثی نیا مدل AirPods Pro2 WS-20، قطری برابر با 10 میلی متر داشته و با حساسیت 40 دسی بل و پشتیبانی از دامنه فرکانسی 20 تا 20000 هرتزی، تمام جزئیات را با وضوح بسیار مناسبی پخش می کنند. تازهترین هدفون بی سیم نیا با یک بار شارژ تا 7 ساعت در خدمت کاربران است و اگر بخواهیم ظرفیت شارژ کیس همراه را نیز در نظر بگیریم، این زمان به 28 ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین به لطف باتری پرظرفیت 110 میلی آمپر ساعتی کیس این محصول، شما می توانید در مواقع نیاز از آن به عنوان یک پاوربانک نیز بهره ببرید. این محصول از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

هدفون بلوتوثی انکر مدل Liberty 4 NC

انکر که محصولات آن در بازار ایران طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده، محصولی تازهی با نام Liberty 4 NC را در اختیار کاربران قرار داده که اگرچه قیمت نسبتاً بالایی دارد، اما با ویژگی های مجذوب کنندهش رضایت شما را جلب خواهد کرد. تازهترین هدفون بی سیم انکر طراحی دقیق و حساب شده ای دارد که کاملاً مطابق با بخش های درونی گوش ساخته شده و در هنگام فعالیت و یا چرخش سر از گوش شما نمی افتد. همچنین این محصول وزن حدود 30 گرمی داشته که هیچ حس سنگینی به گوش کاربر القا نمی کند و آن ها برای استفاده طولانی مدت از این هندزفری مسئله ای نخواهند داشت.

تکنولوژی حذف نویز هوشمند یکی از نقاط قوت مجذوب کننده این هدفون بی سیم به شمار می رود که قادر است تا 98.5 درصد از سروصدای محیط اطراف شما بکاهد و به افزایش تمرکز و آرامش شما در محیط های پرسروصدا کمک کند. همچنین به لطف تکنولوژی Adaptive ANC 2.0، حذف نویز به صورت پویا و هوشمندانه با شکل گوش ها و محیط بیرونی تطبیق می کند. هدفون بلوتوثی انکر مدل Liberty 4 NC از بلوتوث نسخه 5.3 برای اتصال به دستگاه های هوشمند استفاده می کند و اتصال بلوتوثی پایداری را نیز ایجاد می کند. حداکثر برد این محصول 10 متر است و در برابر رطوبت نیز مقاومت بسیار خوبی دارد. پشتیبانی از تکنولوژی HearID 2.0، به شما این امکان را می دهد تا پروفایل صدایی مخصوص خود را برای تجربه حداکثری ایجاد کنید. این محصول حداکثر شارژدهی 50 ساعته را به شما ارائه می دهد و به لطف پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، با 10 دقیقه شارژ تا 4 ساعت شما را همراهی خواهد کرد.

منبع: همه ایده های جدید

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید جدیدترین هدفون بی سیم؛ گزینه های هیجان انگیز با امکانات پیشرفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید جدیدترین هدفون بی سیم؛ گزینه های هیجان انگیز با امکانات پیشرفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید