کولاکوویچ برنامه هایش را تعیین کند، تیم ملی اولویت باشد نه انتخابات

به گزارش همه ایده های جدید ، تیم ملی والیبال در امسال مسابقات مهمی پیش رو دارد. این در حالی است که تکلیف ریاست فدراسیون تعیین نیست و همین مسئله مشکلاتی را در جهت آماده سازی ملی پوشان فراهم نموده است.

کولاکوویچ برنامه هایش را تعیین کند، تیم ملی اولویت باشد نه انتخابات

ناصر شهنازی در مصاحبه با همه ایده های جدید ، درباره تأخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی والیبال گفت: تأخیر بسیاری در برگزاری انتخابات اعمال شده است و مجمع باید پیش از عید برگزار و برنامه ریزی های تیم ملی باید همان موقع انجام می شد. عدم برگزاری بازی های تدارکاتی نمونه بارزی از این مسائل است.

مربی والیبال ادامه داد: دیدگاه و نگاه های متفاوتی وجود دارد ولی مشخص شدن رئیس و سرپرست تیم ملی قبل از عید می توانست مانع از بروز بعضی از مسائل گردد. اگر بخواهند انتخابات را در زمان حاضر برگزار نمایند به قول قدیمی ها شهر به آشوب کشیده خواهد شد چرا که کاندیداها باید تبلیغات نمایند و تیم ملی متضرر می گردد. رئیس جدید با دیدگاه جدید می آید و والیبال دچار مشکل می گردد. عقل سلیم حکم می نماید تا خاتمه مسابقات تیم ملی انتخابات را به تأخیر بیندازیم.

وی تاکید نمود: تیم ملی به آرامش و ثبات احتیاج دارد. مدیریت زمان را ازدست دادیم و نتوانستیم قبل از عید شرایط برگزاری مجمع را فراهم کنیم. حالا هم زمان مناسبی برای انتخابات نیست چرا که انتخابات تبعات خاص خود را دارد و کاندیداها درگیر تبلیغات می شوند و این آرامش تیم ملی را از بین خواهد برد. افشین داوری تا به امروز در سکوت و آرامش توانسته کارها را انجام دهد. او دبیر جوانی هم برای فدراسیون انتخاب کرد که از ورزشکاران تحصیلنموده و با ادب است. نباید این آرامش را از دست دهیم ولی بعد از اتمام مسابقات باید خیلی سریع انتخابات را برگزار کنیم.

شهنازی درباره برآورد های بازگشت داورزنی نیز گفت: صحبت درباره رئیس آینده فدراسیون زیاد است. نمی دانم دیدگاه داورزنی در این زمینه چیست اما بازگشت او با توجه به آشنایی اش از والیبال و خدمات شایانی که نموده است به نفع این رشته ورزشی است. از طرف دیگر هم بعید است که او بخواهد از سمت معاونت ورزش قهرمانی به پست ریاست فدراسیون بازگردد.

کارشناس والیبال درباره سایر نامزدهای انتخاباتی نیز گفت: با توجه به اینکه والیبال رشته ای محبوب در بین مردم است خیلی ها تمایل دارند سکان هدایتش را در دست بگیرند اما باید کلاه خود را قاضی نمایند و ببینند آیا توانایی انجام این کار را دارند؟ بهتر است کمی عادل باشیم و درباره خودمان قضاوت درست داشته باشیم که توانایی هایمان چقدر است.

شهنازی تاکید نمود: با توجه به شرایط ایده آلی که تیم ملی و ملی پوشان دارند و دو هفته میزبانی ایران در لیگ ملت ها، توانایی صعود به مرحله نهایی و قرار گیری در جمع 6 تیم برتر را داریم. امیدوارم سرمربی تیم ملی اهدافش را از پیش مشخص کند تا مردم نسبت به برنامه های ایگور کولاکوویچ از والیبال توقع داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که صعود به مرحله نهایی به غیر از بحث توانایی بازیکنان به اخذ ویزا از سوی آمریکایی ها نیز بستگی دارد، گفت: هدف باید صعود تیم به مرحله نهایی باشد، اخذ ویزا یک بحث دیگر است. گاهی خودمان مسائل را بزرگ می کنیم. این مسائل در روح ورزشی کشورهای بزرگ وجود ندارد و فکر نمی کنم که بخواهند مانع ورود ورزشکاران به کشورشان شوند. این ما هستیم که مسائل را بزرگ و به آنها شاخ و برگ می دهیم. در جهان، سیاست از ورزش جدا است اما در کشور ما این دو موضوع قاطی شده است. وظیفه، صعود تیم ملی به جمع 6 تیم برتر است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کولاکوویچ برنامه هایش را تعیین کند، تیم ملی اولویت باشد نه انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ برنامه هایش را تعیین کند، تیم ملی اولویت باشد نه انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید