14 استایل کت چرم زنانه که هیچ وقت تکراری نمی شوند

به گزارش همه ایده های جدید ، کت های چرمی مدت هاست که جزء اصلی مد و پوشاک هستند و به خاطر جذابیت همیشگی و ظاهر جسورانه شان شناخته می شوند. کت چرم مانند همتای خود، کت جین یکی از آیتم های ضروری کمد لباس خانم ها در همه زمان ها است. استایل کت چرم زنانه در هر مناسبت و موقعیت رسمی یا غیررسمی، ظاهری شیک و متفاوت برای شما به ارمغان می آورد.

14 استایل کت چرم زنانه که هیچ وقت تکراری نمی شوند

یکی از مزیت های شگفت انگیر کت چرم زنانه این است که می توانید آن را با روش های مختلف با هر نوع لباسی ترکیب کنید و جلوه ای متفاوت به استایل خود دهید. با توجه به این ویژگی کت چرمی، دانستن اینکه از کدام نقطه برای استایل آن آغاز کنید، می تواند بسیار سخت باشد. به همین علت ما یک راهنمای کامل برای تسلط شما بر هنر استایل و پوشیدن این نوع کت ها ارائه نموده ایم.

انواع استایل با کت چرم زنانه

استایل کت چرم می تواند راهنما و الهام بخش شما در موقعیت های مختلف زندگی باشد؛ از استایل کلاسیک گرفته تا یک استایل جسورانه و سرکش! پس آماده شوید تا تیپ خود را با توجه به نکات مد و استایلی که در ادامه خواهیم گفت، دگرگون کنید.

1. استایل کلاسیک با کت چرم زنانه و شلوار جین

برای داشتن استایل کلاسیک، می توانید کت چرم براق خود را با یک تاپ سفید و شلوار جین آبی روشن ست کنید. این ترکیب نماد مد روزمره و در عین شیک بودن، راحت هم هست. به راحتی می توانید با انواع اکسسوری های مناسب این استایل کلاسیک با کت چرم زنانه تنوع بدهید. در نهایت برای تکمیل این استایل یک جفت چکمه مشکی براق برترین گزینه است اما کفش کتانی مشکی و کفش پاشنه بلند هم گزینه های دیگری هستند که می توانید امتحان کنید. زیرا حس وحال جسورانه این تیپ زنانه را بیشتر می نماید.

پیشنهاد ما

اگر از علاقه مندان سبک کلاسیک هستید و در عین حال تمایل دارید که استایل مد روزی هم داشته باشید، به شما کت چرم زنانه جینا بنوتی را پیشنهاد می کنیم. برای تکمیل استایل خود می توانید آن را با یک شلوار جین زنانه مدل مام استایل که رنگ روشنی دارد، یک جفت نیم بوت زنانه چرم و یک تاپ زنانه مدل بندی سفید رنگ ست کنید. راستی کلاه کپ چرم مدل کاپیتانی را برای زیبایی خیره نماینده استایل خود نباید فراموش کنید.

2. استایل با کت چرم مشکی زنانه و شلوار کارگو

اگر از هواداران مد روز هستید و همواره اخبار و رویدادهای نو در دنیای مد را دنبال می کنید، ما به شما ترکیب کت چرم زنانه با یک شلوار کارگو را پیشنهاد می کنیم. بدین صورت که یک کت چرمی کلاسیک را با یک کراپ سیاه و یک شلوار کارگو سفید ست کنید. این یک استایل شیک و مجذوب نماینده را برای شما به ارمغان می آورد. این یک استایل ملایم و معتدل است و باعث می گردد در موقعیت های مختلف عالی به نظر برسید.

کت چرم زنانه مساوی با مجذوب نمایندهیتی بی سرانجام برای شما است. ترکیب یک کت چرم مشکی زنانه با یک تاپ کراپ مشکی بسیار اغوا نماینده است. ست کردن این ترکیب مسحورنماینده با یک شلوار سفید رنگ مدل کارگو، کنتراست قابل توجهی ایجاد می نماید. یک پیچ و تاب مدرن نکته اصلی این استایل است. در نهایت می توانید برای دستیابی به انتهای شیک و دلربا برای استایلتان، تیپ خود را با یک جفت کفش کتانی یا یک جفت چکمه ساق کوتاه زنانه تکمیل کنید.

پیشنهاد ما

مناسب ترین شلوار برای یک کت چرم مشکی نیمه بلند که طول آن زیر باسن و بالای زانوهایتان است، یک شلوار کارگو است. بهتر است رنگ شلوارتان را در تضاد با کت چرم مشکی خود انتخاب کنید. زیرا این تضاد رنگ مجذوب نمایندهیت استایل شما را بیش از پیش خواهد نمود. در نهایت استایل خود را با یک نیم تنه زنانه کژین دوخت مدل کراپ با رنگ مشکی و یک جفت نیم بوت زنانه مشکی تکمیل کنید.

3. استایل کت چرم زنانه با سارافون مشکی

برای یک استایل راحت که حسی از سبکی به شما بدهد، می توانید یک کت چرمی زنانه را بر روی یک سارافون مشکی بپوشید. دامن این پیراهن می تواند کلوش، خمره ای یا اِی لاین و… یا می تواند بلند یا کوتاه باشد. این استایل یک ترکیب ایده آل و همه کاره برای یک ملاقات عاشقانه یا یک شب سرگرم نماینده با دوستان است. در نهایت می توانید استایل خود را با یک جفت بوت شیک ساق بلند، یک جفت کتانی سفید یا حتی یک جفت نیم بوت ساده زنانه تکمیل کنید. البته از انتخاب اکسسوری های مناسب با تیپ زنانه خود مانند کیف مناسب، ساعت و گردنبند و… برای شیک تر به نظر رسیدنتان غافل نشوید.

پیشنهاد ما

برای این استایل می توانید از انواع کت چرم کوتاه بهره ببرید. ما به شما کت چرم زنانه بایکر را پیشنهاد می کنیم. قدم بزرگ بعدی انتخاب یک سارافون هماهنگ با کت چرمتان است. یک سارافون بافت زنانه سرژه با رنگ مشکی یک گزینه ایده آل خواهد بود. بلندی سارافون، کامل نماینده کوتاهی کت چرم شما خواهد بود و بدین صورت مجذوب نمایندهیت این استایل را افزایش می دهد. اکسسوری های مناسب این استایل می توانند یک کیف سردوشی زنانه مشکی با یک بوت زنانه مشکی باشند. البته در این استایل می توانید به جای بوت از انواع کتانی سفید یا نیم بوت زنانه هم بهره ببرید. از دیگر اکسسوری های تزئینی که استفاده از آن ها شکوه استایل شما را به نمایش عموم می گذارند، گوشواره نقره گیرا مدل حلقه ای و زنجیر زنانه ژوپینگ مدل گوی هستند. ظرافت این گوشواره و زنجیر زنانگی استایل شما را بیشتر خواهند کرد. بعلاوه استفاده از عینک آفتابی پرادا مدل دسته سه بعدی در بیرون از منزل را فراموش نکید. علاوه بر محافظت از چشمان شما در برابر اشعه یو وی آفتاب، تکمیل نماینده تیپ زنانه شما با کت چرم هم خواهد بود.

4. استایل رسمی با کت چرم زنانه

چه کسی می گوید که کت های چرمی منحصراً برای مناسبت های غیررسمی هستند؟ شما می توانید کت چرم زنانه خود را با یک لگ زنانه ضخیم و یک جفت بوت پاشنه بلند بپوشید و به همین سادگی یک استایل شیک و مجذوب نماینده برای خود ایجاد کنید. می توانید رنگ کت چرم خود را متصاد با رنگ سایر لباس هایتان انتخاب کنید. تا کنتراست ایجاد شده، استایل شما را زیبا تر کند. با این استایل رسمی با کت چرم زنانه می توانید در انواع رویدادهای مجلسی شرکت کنید.

پیشنهاد ما

برای موقعیت های بیزینس کژوال، کت چرم زنانه بلند یک گزینه مناسب است. ابتدا یک تیشرت آستین کوتاه زنانه سفید رنگ را همراه با لگ زنانه توکرکی مشکی رنگ بپوشید. حال کت چرم خود را به تن کنید. برای تکمیل استایل رسمی خود، بوت زنانه چرم و یک کیف اداری زنانه چرم را با عینک آفتابی خود به عنوان اکسسوری رسمی بهره ببرید.

5. استایل کت چرم زنانه با دامن کوتاه

اگر در کمد لباستان، یک کت چرم طرح دار دارید. می توانید آن را با دامن کرپ کلوش کوتاه و یک جفت چکمه بلند ست کنید. پیشنهاد می کنیم که در این استایل، دامن توری یا دامن ساتن در رنگ های مختلف را هم امتحان کنید. این یک ظاهر منحصربه فرد و جسورانه مخصوصا برای دخترهای جوان است. این ترکیب همه کاره، زیبایی شناسی مدرن و اغوانماینده ای را به نمایش می گذارد.

پیشنهاد ما

یک استایل کاملا جسورانه و متفاوت برای دخترهای نوجوان و جوان! یک کت چرم طرحدار انتخاب کنید. ما کت چرم زنانه مدل دختر را به شما پیشنهاد می کنیم. حال آن را با یک دامن کوتاه زنانه و یک کیف رودوشی زنانه چرم ست کنید. شما می توانید از انواع دامن های ساتن، دامن توری و… در این استایل بهره ببرید. برای دستیابی به برترین تیپ ممکن، یک جفت بوت زنانه به پا کنید!

6. استایل با کت چرم زنانه و انواع بافت

استفاده از لباس هایی با پارچه بافتنی یا پارچه کشبافت، یکی از ساده ترین راه ها برای افزودن مجذوب نمایندهیت بصری به استایل کت چرم زنانه شما است. برای ابتدای مسیر یافتن استایل خود، می توانید ترکیب بافت های مختلف مثل ساتن و بافتنی را امتحان کنید. کت چرمی خود را با یک ژاکت یقه اسکی بافت ریز و دامن ساتن برای ظاهری دلفریب و شیک ست کنید. بافت چرم صاف با دامن ساتن که حس نرمی و سبکی می دهد، در تضاد هستند. این تضاد برای ایجاد یک استایل جسورانه کافی است.

پیشنهاد ما

ما یک پیشنهاد عالی برای شما داریم. برای رسیدن به یک استایل خاص زنانه با کت چرم زنانه السانا مدل دیلان کافی است که یک پیراهن زنانه به رنگ مشکی و از جنس ساتن براق انتخاب کنید. اکنون برای تکمیل تیپ خود، یک تیشرت آستین بلند زنانه قهوه ای رنگ برای روی پیراهن زنانه دوبندی خود انتخاب کنید. یک کیف رودوشی و یک جفت نیم بوت زنانه مدل چرم طبیعی پوست ماری که هم رنگ و به رنگ قهوه ای عسلی هستند، گزینه های خوبی به نظر می رسند.

پیراهن زنانه خود را می توانید از جنس ساتن یا انواع بافتنی یا پیراهن کشبافت در رنگ های مختلف انتخاب کنید. فقط تناسب رنگ را در استایل خود نباید فراموش کنید.

7. استایل کت چرم زنانه با یک پیراهن حریر طرحدار

اگر می خواهید که در استایل خود کمی جسارت به خرج دهید، می توانید کت چرمی خود را با یک پیراهن گلدار مجذوب نماینده ست کنید. این ترکیب غیرمنتظره، یک استایل منحصر به فرد برای شما ایجاد می نماید. این استایل را با یک جفت کفش کتانی و عینک آفتابی ست کنید. بعلاوه می توانید یک جوراب شلواری مشکی ساده همراه آن بپوشید.

پیشنهاد ما

کت چرم زنانه اسمارا که یکی از مدل های کت چرم بایکر زنانه است را بر روی یک پیراهن زنانه گلدار بپوشید. جوراب شلواری زنانه مدل پارازین به این استایل ظرافت می بخشد. یک جفت کفش پیاده روی، عینک آفتابی اسپای مدل تاشو و یک ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو، اکسسوری هایی هستند که استایل شما را کامل می نمایند.

8. استایل با کت چرم قهوه ای زنانه

وقتی صحبت از کت های چرمی می گردد، از کشف و امتحان رنگ های مختلف کت چرم ترسی نداشته باشید. شکی نیست که کت چرم مشکی گزینه ای عالی و جاودانه است. اما کت های چرمی قهوه ای، حسی عمیق و گرمابخش را به استایل شما می دهند.

برای رسیدن به استایلی راحت و در عین حال شیک، ترکیب یک کت چرم قهوه ای را با یک پیراهن کرم رنگ و یک دامن جین بلند امتحان کنید. این ترکیب بدون زحمت، راحتی را با مد روز ترکیب می نماید و به شما این امکان را می دهد که استایل و اعتمادبه نفسی بی دردسر داشته باشید.

پیشنهاد ما

یک کت چرم زنانه قهوه ای رنگ را انتخاب کنید. برای داشتن این استایل، ابتدا سارافون زنانه قهوه ای خود را بپوشید، بر روی آن شومیز زنانه خاکی رنگ را بر تن کنید. یک کت چرم کوتاه با یک دامن جین بلند بسیار برازنده خواهد بود. پس در مرحله بعد دامن جین و کت چرم خود را بپوشید. برای تکمیل تیپ زنانه خود، اکسسوری ها را اضافه کنید. یک عینک آفتابی زنانه، انگشترهای بندانگشتی استیل و یک جفت بوت بلند زنانه کار را تمام خواهد نمود.

9. استایل با کت چرم کوتاه

یک استایل تمام مشکی به شما برای دستیابی به ظاهری پرزرق و برق یاری می نماید. یک کت چرمی کوتاه که بر روی آستین های آن کار شده، به استایل شما قطعیت و جسارت می بخشد. آن را با یک شلوار و تاپ مشکی ترکیب کنید.

این ترکیب تک رنگ یک بیانیه جسورانه و تاثیرگذار برای ظاهر شما ایجاد می نماید. بعلاوه قدرت رنگ مشکی در استایل را یادآور می گردد. این ست، یک استایل ایده آل برای یک گردش یا یک کنسرت شبانه است.

پیشنهاد ما

یک استایل جسورانه که به شما اعتماد به نفس حضور در هر جشن و دورهمی را هدیه می دهد. ترکیب کت چرم زنانه کوتاه با یک کراپ تاپ آستین بلند زنانه، شلوار زنانه مدل چرم دمپاکش که همگی مشکی هستند به همراه یک جفت گوشواره مگنتی مشکی، یک جفت صندل زنانه پاشنه بلند و در نهایت یک عینک آفتابی مدل پیرسینگ دار همه آن چیزی را که از یک استایل زنانه می خواهید به شما تقدیم می نمایند.

10. استایل کت چرمی زنانه با دامن مینی جین

با ست کردن بی دردسر کت چرم خود با یک دامن جین کوتاه شیک، جوراب شلواری شیشه ای و یک جفت چکمه بلند تا زانوها، مجذوب نمایندهیت نوستالژیک دنیای مد را به نمایش بگذارید. این ترکیب خیره نماینده زمینه را برای یک شب به یاد ماندنی یا یک موقعیت خاص آماده می نماید.

این مجموعه نه تنها مجذوب نمایندهیتی ابدی را به ارمغان می آورد، بلکه توجه و حساسیت شما را در زمینه مد نیز به نمایش می گذارد. ترکیب عناصر کلاسیک و معاصر را در استایل خود امتحان کنید تا ظاهری فراموش نشدنی بدست بیاورید.

پیشنهاد ما

شاید به عنوان یک زن جوان در پی تغییر در استایل خود و امتحان راه هایی متفاوت برای شیک پوشی هستید. ما به شما پیشنهاد می کنیم، ابتدا یک کراپ تاپ زنانه مخمل را زیر کت چرم زنانه پول اند بیر خود بپوشید، حالا یک جوراب شلواری زنانه پارازین را همراه با دامن جین زنانه اچ اند ام بر تن کنید. برای تکمیل استایل خود می توانید از یک جفت بوت زنانه بلند، کیف رودوشی زنانه پوست ماری و یک انگشتر مدل زنجیردار اسپینر و یک عینک آفتابی امریکن اوپتیکال شیک بهره ببرید. تبریک می گوییم، با این استایل شما جوانتر و پرشورتر جلوه می کنید.

11. استایل با کت چرم قهوه ای کوتاه

با یک کت چرم کوتاه قهوه ای و یک شلوار جین تنگ می توانید به استایلی شیک و مجذوب نماینده برسید. کت چرمی مدل باکسر یا کت چرم بایکر برترین گرینه ها برای این استایل هستند و ظاهری امروزی را به شما می دهند. در انتخاب اکسسوری های مناسب با استایل خود دقت کنید. با انتخاب یک جفت بوت کوتاه، بوت بلند زنانه یا حتی صندل پاشنه بلند و یک جفت گوشواره ساده، این استایل را برای خود شخصی سازی کند.

پیشنهاد ما

یک کت چرم قهوه ای با یک شلوار جین زنانه ال سی وایکیکی یک استایل تاثیرگذار برای شما خلق خواهند کرد. از یک تاپ بافت زنانه مدل دورگردنی قرمز رنگ برای زیر کت خود بهره ببرید. حال با یک نیم بوت زنانه روشن استایل خود را به نمایش بگذارید.

12. استایل کت چرم زنانه با دامن کوتاه مشکی

شما می توانید یک کت چرم بایکر زنانه را با یک دامن کوتاه چین دار، یک جفت کفش ورنی و جوراب بلند بپوشید. یک استایل مجذوب نماینده و هیجان انگیز برای دخترهای جوان که حسی از سرزندگی را القا می نماید.

پیشنهاد ما

اگر گمان کردید که نمی توان شومیز زنانه را با انواع کت چرمی ست کرد، سخت در اشتباهید! شما می توانید یک شومیز آستین کوتاه زنانه به رنگ آبی روشن را با یک کت چرم زنانه شیک استایل کنید. پس جوراب شلواری پنتی ضخیم خود را با دامن زنانه کوتاه مدل کرپ کلوش به پا کنید. کوله پشتی مدل چرمی و یک جفت کفش زنانه چرم بدون پاشنه برای تکمیل این استایل دخترانه کافی است.

13. ترکیب رنگ سبز با کت چرم زنانه

با پوشیدن یک پالتو چرم براق بر روی یک پیراهن سبز رنگ مجذوب نماینده و پر جنب وجوش، استایل خود را به سادگی ارتقا دهید. برای تکمیل ظاهر خود یک جفت کفش ورزشی ساده و شیک انتخاب کنید.

با پوشیدن کت چرم زنانه، یک عنصر خاص و منحصربه فرد را به استایل خود اضافه می کنید. بعلاوه لباس سبز رنگ، حس شادابی و زنانگی را برای شما به ارمغان می آورد. یک گردنبند یا یک کیف کراس بادی مد روز را به عنوان اکسسوری استایل خود در نظر بگیرید تا ظاهری تاثیرگذارتر داشته باشید.

پیشنهاد ما

برای یک استایل منحصر به فرد با ما همراه باشید! پیراهن سبز خود را از کمد بردارید، این پیراهن می تواند از جنس کتان یا بافت باشد، در این استایل کافی است که در طیف رنگی سبز قرار بگیرد. انتخاب بعدی شما می تواند کت چرم زنانه بلند باشد، کت شما، بسته به طول پیراهنتان، می تواند بلند یا کوتاه باشد. اگر پیراهنتان کوتاه است، کت چرم بلند را انتخاب کنید. حال جوراب شلواری زنانه پنتی ضخیم به رنگ سفید، یک جفت کفش پیاده روی زنانه مدل راکی، کیف دستی زنانه مشکی رنگ را همراه با عینک آفتابی سفید رنگ خود ست کنید.

14. استایل با کت چرم قرمز

شاید از علاقمندان به رنگ های جسورانه و زنده مانند قرمز و خردلی تند هستید. پس چرا یک کت چرم قرمز را به کمد لباس خود اضافه نکنید. برای زیبایی بیشتر استایل کلاسیکتان، کت چرم قرمز خود را با شلوار جین ست کنید. برای دستیابی به ظاهری مجذوب نماینده و شیک، می توانید کت خود را همراه با یک شلوار مشکی نیز بپوشید. این ترکیب برای یک روز معمولی یا یک کنسرت موسیقی، راحت و عالی خواهد بود.

شما می توانید کت چرم خود را همراه با یک شلوار جین دمپا گشاد یا شلوار جین راسته هم بپوشید. می بینید، برای استایل آن هیچ محدودیتی وجود ندارد. به یاد داشته باشید، اینها تنها چند ایده بین هزاران ایده موجود برای آغاز کار شما هستند. کلید تسلط بر ایده های استایل با کت چرم زنانه با امتحان کردن و یافتن برترین گزینه برای استایل موردنظر شما است. برای ایجاد ظاهری منحصربه فرد و شیک، می توانید لباس ها و اکسسوری های مختلف را با کت چرم خود ترکیب کنید.

یک کت چرم خردلی بلند با یک جفت بوت زنانه ظریف، در حالی که زیر کت بلند خود یک بافت یقه اسکی زنانه پوشیده اید، یک استایل عالی برای روزهای پاییزی سال خواهد بود.

پیشنهاد ما

یک استایل مجذوب نماینده که همه نگاه ها را جذب خود خواهد نمود. چه ترکیبی قوی تر از یک کت چرم زنانه قرمز رنگ با شلوار جین زنانه آبی تیره، بوت زنانه مانگو، کیف دوشی دست دوز زنانه قرمز رنگ خواهد بود؟ عینک آفتابی مدل Transparent Russet استایل شما را به خوبی کامل خواهد نمود.

قدرت حضور یک کت چرم زنانه در کمد لباس شما

یک کت چرم قدرت فوق العاده ای در دنیای مد و پوشاک دارد. کت چرمی، خود را به یک آیتم ضروری برای هر کسی که در پی سبک خود است، تبدیل می نماید. توانایی آن در ارتقا و شیک تر کردن هر لباسی بی نظیر است و امکانات بی حدوحصری را برای یک استایل مجذوب نماینده ارائه می دهد. تطبیق پذیری کت چرم هیچ حدومرزی ندارد و به راحتی با بقیه لباس ها و آیتم ها ست می گردد.

انتخاب برترین کت چرم زنانه

پیدا کردن برترین کت چرمی که با استایل شما همخوانی داشته باشد و فرم بدن شما را به خوبی نشان دهد، بسیار مهم است.

هنگامی که در پی یک کت چرم ایده آل برای خود هستید، کیفیت را در اولویت قرار دهید. زیرا کت چرم هیچگاه از مد نمی رود و می توانید در صورت مراقبت صحیح، تا سال های سال از آن در استایل خود استقداه کنید. انتخاب چرم اصل، عمق و اصالت کار را تضمین می نماید. اما اگر هوادار حقوق حیوانات و محیط زیست هستید و در عین حال به پوشاک و اکسسوری های چرم علاقه مندید، جایگزین های چرم مصنوعی که گزینه های پایداری هم هستند، را به شما پیشنهاد می کنیم.

یک مدل کت چرم را انتخاب کنید که به برترین شکل سیلوئت بدن شما را نشان دهد. خواه یک کت بایکر کلاسیک یا یک کت بامبر مد روز باشد. سعی کنید کت چرم خود را باتوجه به این شرایط انتخاب کنید تا بتوانید علاوه بر یک استایل راحت، آن را با سایر آیتم ها هم ترکیب کنید.

سخن انتهای

کت های چرم معمولا از کیفیت بالایی برخوردارند و تا سالیان سال می توانید از آن ها بهره ببرید. بعلاوه تطبیق پذیری قابل توجهی با سایر لباس ها و اکسسوری های پوشاک برای دوستداران مد دارند. کمد لباس شما با وجود یک کت چرم زنانه شیک و با کیفیت، به زمین بازی با امکانات بی انتها تبدیل خواهد شد.

کت چرمی خود را با اطمینان و اعتماد به نفس به تن کنید و قدرت استایل و سبک شخصی منحصر به فردتان را به همه نشان دهید.

منبع: FASHIONGINEROGUE, InStyl

منبع: دیجیکالا مگ

به "14 استایل کت چرم زنانه که هیچ وقت تکراری نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 استایل کت چرم زنانه که هیچ وقت تکراری نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید